Oowkee, waar je mee omgaat................quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zie mjn laatste post, daar komt die ongelofelijke vuile bek ook vandaan
Nee, nee!quote:
Val ik toch Mokum even bij: ik zou het geen straf vinden....quote:
Truste.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, nee!![]()
We zijn het gewoon niet eens, moet kunnen.![]()
Ik ga er van door, trusten!
Mokum weet niet waar hij over praat.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Val ik toch Mokum even bij: ik zou het geen straf vinden....
om daar een kerkmis voor uit te zitten![]()
![]()
Ze lijkt wel op sterven na doodquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Mokum weet niet waar hij over praat.![]()
En ik vind haar lelijk.
Het verwijderen van een audio kabeltje verandert er niks aan dat hij zijn dekking laat zakken als hij kicktquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian is zich trouwens wel aan het voorbereiden op het eventueel wakkerhouden,
hij heeft de audio-kabels van de stereo al veilig gesteld .....
Het verwijderen van een audio kabeltje verandert er niks aan dat Yuri betonnen benen heeftquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het verwijderen van een audio kabeltje verandert er niks aan dat hij zijn dekking laat zakken als hij kickt
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Mokum weet niet waar hij over praat.![]()
En ik vind haar lelijk.
Huub valt op hollandse meiden... of zou ie ook wel een royal aan z'n degen willen rijgen.... doet het altijd goed op je CV....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:27 schreef Deisyy het volgende:
Russenjongen tegen russenmeisje: Je moet vragen aan Huub of hij met jou wil piano spelen.
Geloof me, er zijn er op deze aardkloot meer die er uit zien alsof ze dat stadium denken over te kunnen slaanquote:
Ik merk het verschil ook. Kijk nooit meer op de TV. [/offtopic]quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:28 schreef BarryK het volgende:
Ik kijk de laatste tijd soms dgk op tv (een keer per week ofzo)...echt nu begrijp ik waarom al die niet-streamers totaal geen benul hebben van wat er gebeurd.
En met niet-streamers erover praten is al helemaal geen beginnen aan ...
En zelfs de miljonairs die goede manieren bij willen brengen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub valt op hollandse meiden... of zou ie ook wel een royal aan z'n degen willen rijgen.... doet het altijd goed op je CV....
Grappig dat die mensen zich zo verlagen... en het dan bij binnenkomst over goede manieren hebben.![]()
![]()
Net een neusaap dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:23 schreef Desii het volgende:
[..]
en lelijk.... .wat een neus heeft zij.... pffff...... pinokkio is er nix bij
En daar dan toch een kermis voor uit willen zitten?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn er op deze aardkloot meer die er uit zien alsof ze dat stadium denken over te kunnen slaan![]()
Kermisquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daar dan toch een kermis voor uit willen zitten?
Ja inderdaad, ik wacht nog steeds op de cursus etiquette die ze komen geven .....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Grappig dat die mensen zich zo verlagen... en het dan bij binnenkomst over goede manieren hebben.![]()
![]()
Laat het spraakles zijn... hoe leer ik nederlands zonder irritant russisch accent...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zelfs de miljonairs die goede manieren bij willen brengen.![]()
Ik zit vol verwachting te wachten op de eerse les
Een mis in de kerk... een kerKmisquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daar dan toch een kermis voor uit willen zitten?
Volgens mij zijn Brian en Huub de eenige die deze cursus al gekregn hebben..... in de tijd dat de redaktie nog vond dat ze ook echt op miljonairs moesten lijken....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik wacht nog steeds op de cursus etiquette die ze komen geven .....
Het is dodelijk vermoeiend en nutteloos inderdaad.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:28 schreef BarryK het volgende:
Ik kijk de laatste tijd soms dgk op tv (een keer per week ofzo)...echt nu begrijp ik waarom al die niet-streamers totaal geen benul hebben van wat er gebeurd.
En met niet-streamers erover praten is al helemaal geen beginnen aan ...
Zo ken ik er nog een (maar dan niet iets met Russisch).quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Laat het spraakles zijn... hoe leer ik nederlands zonder irritant russisch accent...
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Brian en Huub de eenige die deze cursus al gekregn hebben..... in de tijd dat de redaktie nog vond dat ze ook echt op miljonairs moesten lijken....
Ach ruby, het enige wat het nog leuk maakt zijn de fokkertjes, anders was ik lang afgehaaktquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:39 schreef ruby het volgende:
[..]
Het is dodelijk vermoeiend en nutteloos inderdaad.
Bij welk # is die ondertussen.... ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog een (maar dan niet iets met Russisch).En met die uitspraken is op Fok al eens een heel leuk topic mee vol gepost.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
Is Amanda zich nou echt "warm" aan het aankleden voor haar krampeer uitje??
Als er geen streams waren en geen Fok, dan was ik idd ook afgehaakt. Dit maakt het allemaal nog leuk ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach ruby, het enige wat het nog leuk maakt zijn de fokkertjes, anders was ik lang afgehaakt![]()
Welk leven?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:43 schreef Leandra het volgende:
En echt... we hebben het zo gezellig in die fucking kutvilla!! De vrijdagavond van ons leven![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
idd vroeger keek ik ze als samenvatting.... nu erger me ik me vaak al binnen een paar minuten en zap weg. Er zijn eigenlijk in de laatste maanden maar 2 uitzendingen geweest waar ik echt van genoten heb en helemaal heb uitgekeken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:39 schreef ruby het volgende:
[..]
Het is dodelijk vermoeiend en nutteloos inderdaad.
Zwart, diepzwart bevroren graag!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat haar siliconen mogen bevriezen.
Tis een pekinees, geen teckelquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub met die tekkel, ik ga je pakken en knuffelen
Tsja Amanda gaat tv maken he?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:50 schreef Leandra het volgende:
Selène doet wel erg haar best om het vestje van Amanda precies goed te laten zitten hè... voor een nachtje kamperen
23.54 uur en hij komt erachter dat het toch koud is.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:53 schreef Leandra het volgende:
Brian heeft een helder moment: Het vriest vanavond, zelfs de vijver is aan het bevriezen, en hij is bang dat zijn hele lichaam zal gaan verstijven
Ben je belazerdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:51 schreef rooie3 het volgende:
Geloof er echt niks van dat die twee in een tent gaan slapen.
Staat er eigenlijk al een tent?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:53 schreef Leandra het volgende:
Brian heeft een helder moment: Het vriest vanavond, zelfs de vijver is aan het bevriezen, en hij is bang dat zijn hele lichaam zal gaan verstijven
Waait er een gure oostenwind?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:54 schreef noekje het volgende:
[..]
23.54 uur en hij komt erachter dat het toch koud is.
quote:
Slaap lekkah!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben je belazerd![]()
[ ] geschikt
{X} ongeschikt
Truste Fok! Heb morgen nog een dagje voor de boeg![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |