Oowkee, waar je mee omgaat................quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zie mjn laatste post, daar komt die ongelofelijke vuile bek ook vandaan
Nee, nee!quote:
Val ik toch Mokum even bij: ik zou het geen straf vinden....quote:
Truste.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, nee!![]()
We zijn het gewoon niet eens, moet kunnen.![]()
Ik ga er van door, trusten!
Mokum weet niet waar hij over praat.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Val ik toch Mokum even bij: ik zou het geen straf vinden....
om daar een kerkmis voor uit te zitten![]()
![]()
Ze lijkt wel op sterven na doodquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Mokum weet niet waar hij over praat.![]()
En ik vind haar lelijk.
Het verwijderen van een audio kabeltje verandert er niks aan dat hij zijn dekking laat zakken als hij kicktquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian is zich trouwens wel aan het voorbereiden op het eventueel wakkerhouden,
hij heeft de audio-kabels van de stereo al veilig gesteld .....
Het verwijderen van een audio kabeltje verandert er niks aan dat Yuri betonnen benen heeftquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het verwijderen van een audio kabeltje verandert er niks aan dat hij zijn dekking laat zakken als hij kickt
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Mokum weet niet waar hij over praat.![]()
En ik vind haar lelijk.
Huub valt op hollandse meiden... of zou ie ook wel een royal aan z'n degen willen rijgen.... doet het altijd goed op je CV....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:27 schreef Deisyy het volgende:
Russenjongen tegen russenmeisje: Je moet vragen aan Huub of hij met jou wil piano spelen.
Geloof me, er zijn er op deze aardkloot meer die er uit zien alsof ze dat stadium denken over te kunnen slaanquote:
Ik merk het verschil ook. Kijk nooit meer op de TV. [/offtopic]quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:28 schreef BarryK het volgende:
Ik kijk de laatste tijd soms dgk op tv (een keer per week ofzo)...echt nu begrijp ik waarom al die niet-streamers totaal geen benul hebben van wat er gebeurd.
En met niet-streamers erover praten is al helemaal geen beginnen aan ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |