Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Bij de Xbox werkt het blijkbaar anders, je koopt eerst die MS points en als je die hebt kan je alles kopen in de store zolang je de credits hebt. Op de Playstation betaal je direct met je CC. Als je met een amerikaans account iets wilt kopen met een Mastercard CC dan wordt deze niet geaccepteerd. Visa slikt hij blijkbaar meestal wel. In de Europese store is Mastercard geen probleem, werkt prima zelfs.
Ik vraag me af of de songs uit de EU PS3 store, werken met de USA versie van Rock Band.
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!" My DVD Collection
Mja ik heb Guitar Hero WT gekocht. Maar ehm, als ik het goed begrijp kun je het gitaartje en zo ook voor Rock Band gebruiken hm? Want RB lijkt me ook ontzettend cool .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske. [i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR