Ja, zitten erbij, tenminste, 3 die je moet opblazen. Echte zijn 10 euro duurder en zijn van Chinese makelijquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:46 schreef Beach het volgende:
Ik ga het niet kopen; waar haal ik 3 real life vrienden vandaan.
Of krijg je die erbij voor die 169
Bij deze ben ik officieel jaloersquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:55 schreef Tyr80 het volgende:Jaaaaa, hij is binnen!!
![]()
Woohoo! De USA versie nog, hebben ze er toch nog 1 binnen gekregen bij FZ. Dusch, deze jongen gaat lekker drummen dit weekend, woohoo!
Volgens mij ligt het aan de CC, want ik kan namelijk nog wel alle packs downloaden. Metallica FTW!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:52 schreef Tyr80 het volgende:
En terecht vrees ik! Echt zooo leuk dat drummen! Maar ik krijg die stomme add-on packs niet gekocht in de US store, mag dat niet meer ofzo?
M'n band had ik gedelete, nadat mijn Rock Band gitaar stuk was gegaan, en sinds ik hem weer terug heb.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:07 schreef Wessiej het volgende:
Alleen als je een visa card hebt kan je het downloaden helaas.
Ash, hoe heet jouw band, ga ik hem even opzoeken in de list, of je psn naam.
Bedankt voor de tip, weet ik in ieder geval waar het aan ligt. Heeft er iemand dan nog een beter idee dan een Visa kaart aan te gaan vragen?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:07 schreef Wessiej het volgende:
Alleen als je een visa card hebt kan je het downloaden helaas.
Matig, mijn goddelijke band is natuurlijk The Sexy Muchacho'squote:Op maandag 25 februari 2008 14:40 schreef Ash het volgende:
[..]
M'n band had ik gedelete, nadat mijn Rock Band gitaar stuk was gegaan, en sinds ik hem weer terug heb.
Heb ik geen nieuwe aangemaakt, speel op dit moment voornamelijk solo tour of quickplay.
M'n PSN naam is Leenart
Ja, is nu geen datum voor.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:34 schreef Game_Error het volgende:
rock band was toch onlangs weer uitgesteld? of heb ik weer eens wat gemist?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |