Dat valt wel meequote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:30 schreef LasTeR het volgende:
Ik moest vorig jaar doen, ben van HAVO af. Ik was met 4 uur werk klaar en 20 euro rijker.
Ik zei: "Geef jij me maar gewoon geld, in mijn eentje werk ik sneller/beter."
Een 6 als resultaat. Geen enkele moeite.
Vertel eens wat meerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:17 schreef jens007 het volgende:
Volop bezig ja
Mao Zedong (geschiedenis)
Op? Zeggen ze dat in Limburg ofzoquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:06 schreef alors het volgende:
Moet er ook mee bezig, maar heb nog een oude die ik eerst wil opsporen aangezien ik daar een 9 op had
Wat is de functie en wat moet het voorstellen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou ik ben er toch wel heel lang mee bezig geweest.
We hebben deze schakeling gemaakt
[ afbeelding ]
En ongeveer uitgelegd hoe hij werkt (VWO)
En, nog wat gedaanquote:Op zondag 17 februari 2008 04:49 schreef Stefanovich het volgende:
Die van mij mot over 2 weken af zijn... moet nog beginnen.... gelukkig heb ik niet zo veel gezopen, kan ik morgen hard aan de bak!
Dan moeten ze om te beginnen om het in academischer te maken, want nu het is niet meer dan een superwerkstuk.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:07 schreef nickybol het volgende:
Er is niets mis mee om eens een goed academisch verantwoorde disseratie te schrijven als vwo-er. Helaas laat het niveau van de profielwerkstukken nogal te wensen over tegenwoordig...
Het is een metaal detector en ons thema was verkeersdetectie.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:16 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Wat is de functie en wat moet het voorstellen?
mijne toen ook als me niet vergisquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:00 schreef densmee het volgende:
ik heb het toen compleet van internet gehaald
het ging over de biesbosch geloof ik
En wat wil je ermee later doen? Ik wou die studie namelijk ook doen, maar dan in Maastricht maar ben toch afgehaakt omdat je er bijna niks mee later kunt doen. Ik ga nu European Law School doen.quote:
Juist niet, het is een heel brede studie en je kan er later alle kanten mee uit. Ik weet nog niet precies wat ik wil gaan doen, maar ik ben wel heel erg geinteresseerd in taal, cultuur, politiek etc. en in deze studie wordt het allemaal gecombineerd. Het is een Engelstalige studie en het houdt zich vooral bezig met Europees recht, politicologie, economie en sociologie. Het is in feite gewoon Europese bestuurskunde.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:43 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
En wat wil je ermee later doen? Ik wou die studie namelijk ook doen, maar dan in Maastricht maar ben toch afgehaakt omdat je er bijna niks mee later kunt doen. Ik ga nu European Law School doen.
zo heet mijn econonie boek. de jouwe toevallig ookquote:Op maandag 25 februari 2008 23:57 schreef dery1990 het volgende:
Van ons ging over Globalisering.
Jawel.
Profielwerkstuk wordt zwaar overschat.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:43 schreef nickybol het volgende:
Figuren zoals jij (en leraren die de betreffende profielwerkstukken goedkeuren) zijn een smet op het Nederlandse onderwijssysteem. Schaam je.
Idd. het stelt niks voor. Je hebt er niks aan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Profielwerkstuk wordt zwaar overschat.
Hier ook 9/11, informatie is er niet veel, valt vies tegen.quote:Op zondag 2 maart 2008 02:49 schreef poffu het volgende:
PWS over de oorlog in afghanistan en 9/11 wtc attacks ...5 deelvragen en 1 hypothese.... deze week inleveren heb alleen een inleiding trouwens moet ik er 40 uur aan werken heb er echt pas 4 uur aan uitbesteed![]()
moet een voldoende of goed krijgen anders ga ik mn diploma niet halen
engels/geschiedenis btw
Iedereen moet toch minimaal een voldoende halen?quote:Op zondag 2 maart 2008 02:49 schreef poffu het volgende:
PWS over de oorlog in afghanistan en 9/11 wtc attacks ...5 deelvragen en 1 hypothese.... deze week inleveren heb alleen een inleiding trouwens moet ik er 40 uur aan werken heb er echt pas 4 uur aan uitbesteed![]()
moet een voldoende of goed krijgen anders ga ik mn diploma niet halen
engels/geschiedenis btw
quote:Op zondag 2 maart 2008 13:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hier ook 9/11, informatie is er niet veel, valt vies tegen.
Zie jij ergens ook maar iets bruiksbaars daartussen?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:02 schreef Frostu het volgende:
[..]
![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=9%2F11&meta=
Resultaten 1 - 10 van circa 98.100.000 voor 9/11 (0,21 seconden)
OT: Had een 7 voor m'n presentatie uiteindelijk, best redelijk voor de tijd die ik erin heb gestoken al zeg ik het zelf.
Ik gebruik hoofdzakelijk 2 bronnen: Fahrenheit 9/11 en de docu: Loose change (die vind je op google video!)quote:Op zondag 2 maart 2008 19:25 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zie jij ergens ook maar iets bruiksbaars daartussen?
Bullshit. Wat denk je dat je op de universiteit doet? Papers schrijven. Behalve als je natuurlijk HBO doet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
Idd. het stelt niks voor. Je hebt er niks aan.
Alsof profielwerkstuk het enige werkstuk is dat je moet makenquote:Op maandag 3 maart 2008 02:14 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Bullshit. Wat denk je dat je op de universiteit doet? Papers schrijven. Behalve als je natuurlijk HBO doet.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:43 schreef nickybol het volgende:
Figuren zoals jij (en leraren die de betreffende profielwerkstukken goedkeuren) zijn een smet op het Nederlandse onderwijssysteem. Schaam je.
Wie de fuck besteedt er werkelijk 80 uur aan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:35 schreef Chicolate het volgende:
80 uur besteden aan een onderwerp dat je niet leuk vindt... snap dat je dan niet zoveel zin hebt in je PWS.
Ik ken iemand die er 160 uur aangezeten heeftquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:13 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Wie de fuck besteedt er werkelijk 80 uur aan?Als je dat doet ben je echt achterlijk
Mooi op tijd dan, wij moesten eind vijfde al onderwerp hebben en duo.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik moet er mee beginnen. Nouja, nog niet echt beginnen, maar leraren voor de begeleiding zoeken, onderwerp bedenken enzo.
Ik wil iets met hekserij doen, vroegah, maar dat is nog te breed, dus ik zit nog te denken hoe ik dat ga specificeren.
Haha, ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dan is het goed, ben je mooi op tijd.
He daar loopt mijn PW voor VWO6quote:Op zondag 9 maart 2008 05:20 schreef superheist het volgende:
mijne staat (na 3 jaar) nogsteeds onlinehttp://home.hccnet.nl/familie.muller/ heb er toch wel 60 uur aan gezeten geloof ik.. laatst iemand voor het eerst iemand die erop reageerde, wilde het in word formaat zodat hij het kon gebruiken voor z'n eigen PWS
Is dat echt heel je PWS? Alle tekst bij elkaar lijkt niet meer dan 2 a4'tjes. Onze PWS moest minimaal wel 15 pagina's zijn (als je 't bij Geschiedenis deed).quote:Op zondag 9 maart 2008 05:20 schreef superheist het volgende:
mijne staat (na 3 jaar) nogsteeds onlinehttp://home.hccnet.nl/familie.muller/ heb er toch wel 60 uur aan gezeten geloof ik.. laatst iemand voor het eerst iemand die erop reageerde, wilde het in word formaat zodat hij het kon gebruiken voor z'n eigen PWS
yup, maar we hoefde het dan ook niet in te leveren, hoefde alleen een presentatie te geven samen met die websitequote:Op zondag 9 maart 2008 10:51 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Is dat echt heel je PWS? Alle tekst bij elkaar lijkt niet meer dan 2 a4'tjes. Onze PWS moest minimaal wel 15 pagina's zijn (als je 't bij Geschiedenis deed).
indeed, de school verpaupertquote:Op zondag 9 maart 2008 14:25 schreef Scaurus het volgende:
Tering, wat een luiwammesen waren die docenten van jou dan.
Ik heb wel zo'n 100 uur aan mijn PWS besteed. Das natuurlijk incl. lezen (ik gebruikte ong. 10 boeken). Zou het nu zo weer doen, was het prachtigste wat ik in heel mijn schoolcarriere gedaan heb.
Zat dan ook op de slechtste school van nederland, PSG (Purmerendse Scholen Gemeenschap) volgens de Elsevierquote:Op zondag 9 maart 2008 14:25 schreef Scaurus het volgende:
Tering, wat een luiwammesen waren die docenten van jou dan.
Ik heb wel zo'n 100 uur aan mijn PWS besteed. Das natuurlijk incl. lezen (ik gebruikte ong. 10 boeken). Zou het nu zo weer doen, was het prachtigste wat ik in heel mijn schoolcarriere gedaan heb.
Ik ( naja en die gast waar ik mee presenteerde) kregen ook een goedquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:30 schreef xminator het volgende:
Heb hem net gepresenteerd en ik kreeg een GOED.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |