abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56840363
Een korte nu eens

Vluggertje tijdens het feest.

Tijdens ons jaarlijks feest van het werk is het tussen ons wel heel gezellig. We zitten steeds bij elkaar aan de tafel en als de rest dans en wij alleen zitten is de spanning te voelen. Als het onderwerp aan tafel ineens over sex gaat kijk je me een paar keer aan. Ik snap wat je bedoeling is en ik sta op om naar het toilet te gaan. Een andere collega bied nog aan om even mee te lopen maar nee dank je. Ik red me wel alleen.
Bij de toiletten wacht ik op je. Als je aan komt lopen ga ik de wc in, kijk rond of er verder niemand is en ga het douchehokje in. Jij komt vlak achter me aan. Zodra jij ook binnen bent beginnen we ruw te zoenen. Ik ga meteen met mijn hand op zoek naar jou rits. Ik voel dat je al aardig geil bent. Ik doe je rits open en ga met mijn hand in jou broek. Door je onderbroek heen wrijf ik over je lul. Bij de eerste aanraking voel ik dat ie meteen een stuk harder word. Ik maak je knoop los en trek je broek en boxer naar beneden. Ik trek mijn onderbroek uit en doe mijn rok omhoog. Jij gaat op het bankje zitten en ik laat me langzaam bovenop je zakken.
Ik vind het gigantisch geil dat ik hier zomaar sex met jou ga hebben. Waar iedereen die naar de wc gaat ons kan horen en omdat ik na dit jou waarschijnlijk nooit meer op deze manier mee zal maken.
Maar ik zak langzaam bovenop je en ik voel hoe je met je hand je lul de weg wijst naar mijn natte lippen. Dan voel ik hem naar binnen glijden en ontsnapt me een kreun. Jou handen liggen op mijn heupen om zo mee te bepalen in het ritme. Eerst langzaam en dan steeds sneller. Steeds een stukje dieper glijdt je harde lul bij me naar binnen. Steeds harder beginnen we te kreunen. En voor ik er erg in heb voel ik dat je klaarkomt. Ik blijf nog even zitten en sta dan op. Met een papieren handdoekje probeer ik me een beetje schoon te vegen aan de onderkant. We zoenen elkaar nog eens en jij vraagt of ik niet klaar wil komen. Maar ik heb zo al genoten.
Als jij het douchehokje uitloopt staan er 2 collega’s in de wc’s. Ze zien mij ook dus ik loop maar meteen met je mee. De collega’s beginnen te lachen en we hoeven ze niet te vertellen wat er zojuist gebeurd is maar vragen ze wel hun mond te houden aangezien we beiden een partner hadden.
Sex is goed, als je maar weet hoe het moet!!
pi_56849709
De gymlerares, mijn mentor, het boegbeeld van vrouwelijkheid, Dé natte droom van elke jongen. En van haar, van haar kreeg ik les. Het enige waar ik naar kon kijken waren haar mooie borsten
en lekkere kont bedekt met kleding. En alleen haar van geur werd ik al opgewonden. Haar mooie benen en perfecte lichaam, alles was perfect aan haar. En als ik de kans kreeg glimlachte ik zovaak mogelijk vriendelijk tegen haar, en probeerde haar aandacht te trekken door expres mijn buikspieren aan te spannen zodat ze zichtbaar werden, zodra zij binnen kwam, en net doen alsof ik van niks wist, maar stiekem vanuit mijn ooghoeken zag ik haar ogen altijd stiekem mijn lichaam bekijken, en dan weer snel h afwenden. Een keer toen ik mijn spulletjes bij haar in het kamertje zou leggen, zoals we dat allemaal deden, was ik even de enige in haar kamertje en ik kijk haar recht aan, en ik stond aan de grond genageld, ik voelde de adrenaline door mijn lijf gieren, ze keek me lief en begripvol aan, en ook, hoe raar het ook klinkt, geil, zo keek ze me aan.
En ik wist niet wat ik moest zeggen. Na de gymles liep ik expres naar de kleedkamer toe, en ik pakte een pen en een stukje papier, en schreef mijn 06 op, en nam het papiertje mee naar haar kamertje, en ik mijn dode onschuld liet ik het papiertje vallen, nadat ik mijn spulletjes had gepakt en haar een verliefde blik had toegeworpen. tot mijn grote verbazing zei ze niks over het papiertje dat ze opraapte, maar goed ik ging er vanuit dat ze toch nooit zou bellen, en dat gebeurde ook niet, maar Vrijdag, Vrijdag belde ze me, en ik nam op:' Ja hallo ? En aan de andere kant hoorde ik een stem zeggen: ' Hoi met je gymdocente, je hebt een papiertje laten vallen in mijn kamertje.
En ik bleef stil, en de stem van mijn mentor sprak: ' Is er iets dat je me wil vertellen lieverd ? En ik voelde dat ik rood werd, en mijn lul opeens gigantisch stijf stond. En ik stotterde een beetje: 'nou...uh ne,,nja ik weet het niet, ik weet niet hoe ik het moet zeggen. En ik hoorde haar: ' Hmmmm.....vind je mij een beetje leuk ? en ik durfde het niet te ontkennen en ik gaf vuurrood en verlegen antwoord: 'Ja, sorry. Ik weet dat het bizar is maar iedere keer als ik U zie kan ik mijn ogen niet van U afhouden, en ik kan er niks aan doen, maar u bent gewoon zó mooi......en toen opeens: ' Sssst, het geeft niet lieverd, ik moet toegeven dat je me wel een beetje verlegen maakt jongetje. En ik ? Ik genoot ervan dat ze me zo noemde, ik voelde mijn penis steeds stijver en harder worden. En ik ging op bed liggen. Ze hoorde wat en vroeg wat ik deed, en ik zei: Ik ben even op bed gaan liggen'
Ze reageerde: 'Oh ik ook....' Op zo'n ontiechelijk geile manier dat ik het niet kon laten om het te vragen, en het floepte eruit voordat ik er erg in had: 'Bent U alleen ? En ik hoorde aan de andere kant een zacht kreuntje, en in een diepe hijg ,doch geil antwoordde ze: 'Uuhu...Ja ik ben alleen....'
En ik met mijn stomme kop vroeg: 'Heb je dan geen vriend ?...: '..Nee ik, ben vrijgezel..... En mijn mond viel open...: Wat ? ! Jij ?! ik bedoel U !?, no way ! En ze zuchtte en zei: 'Helaas wel' Ik wist mezelf niet echt een houding tegeven, en hoorde plotseling: 'zullen wij eens lekker babbelen ? en ik kreeg al een vermoeden wat ze bedoelde en antwoordde haar vraag met JA!

Ze begon: Weetje liefje, ik kan er niks aan doen, maar iedere keer als ik jou zie krijg ik er zin in, om mezelf te vingeren, jou lichaam, en nu al zo lekker. En ik zei volledig vergelegen: Ik word ook geil van jou als ik je zie :$ En ik deed mijn boxer onder de dekens uit en begon mezelf zachtjes af te trekken, en ik fluisterde: Ik heb een stijve.... En ik hoorde: en zacht Mhhh ohhhh... Vol geilheid alsof ze was klaar gekomen, en toen begon ze: ' Ik heb zin in je, ik hoop dat je nog echt zo'n lekker jongens lul hebt, die je zachtjes mijn kutje inschuift, terwijl je heerlijk met mijn roze tepeltjes speelt, en zachtjes stoot, en dat ik je dan heerlijk op je mond zoen, sensueel mijn tong die van jouw laat strelen, terwijl ik jou hard tegen me aandruk zodat die lekkere pik van je diep in me zit. Ik hoorde aan haar stem dat ze moddergeil was en dat ze heerlijk lag te hijgen en te kreunen. En ze ging verder...: Ik heb mijn vinger nu heerlijk in mijn kutje zitten, in mijn lekkere warme poesje, en ik fantaseer dat het die van jou is. Ik voel het lekker nat worden, en terwijl ze dat vertelde trok ik mezelf heerlijk af en genoot van haar geile fantasie, met MIJ. Ze vertelde verder hoe ze heerlijk haar klitje stimmuleerde en zachtjes met haar ronde borsten speelde, en hoe ze haar eigen tepeltjes masseerde, en ik werd er zo geil van dat ik het overnam : ' Langzaam laat ik mijn lul in jou poes glijden, en stoot lekker na als hij er helemaal inzit, ondertussen heb ik dat lekkere tepeltje van je tussen me tanden en sabbel eraan, zachtjes lik het ,met het puntje van mijn tong, en lik het ook rond om je tepel heen, terwijl ik met een hand lief je borsten streel waardoor je kippenvel krijgt en langzaam aan steeds natter word. Dat lekkere warme kutje van je word steeds natter en mijn lul steeds stijver, en ik steeds geiler. Opeens haal ik hem eruit en ram hem hard en diep in je kut, en je geeft een gilletje van genot, je knijpt je ogen dicht en bijt op je tanden. Dan laat ik je op je handen en knieën zitten, en schuif mijn lul voorzivhtig in je kontje, ik geniet ervan hoe dat lekkere warme holletje zich om mijn lul sluit, en ik laat hem er even inzitten, genietend van die geile warmte...AAAAAAAAAAAwwwww Aw AAAW ik kom hoorde ik geschreeuw vanaf de andere kant, en ik hoorde haar gillen van geilheid en genot. En ik maakte snel mijn verhaal af, met een onderbreking, aawww heerlijk ga door lekkertje ga door hou me geil, kom klaar! en ik zei: Zachtjes begon ik je anaal te neuken en ik voelde al gauw een orgasme opkomen en spoot mijn warme zaad heerlijk in dat lekkere kontje van, en ik neukte je nog hard en diep na, na mijn orgasme. En ....hijgend zei ze: Hmmm heerlijk, ik wil je een keer echt voelen, als jij je woorden na kan maken....Ooh. en overvallen dat ik was en stemde ik ermee akkoord. We spraken een keer af en .....

Het was ongelooflijk dat een docente van amper 7 jaar ouder dan ik geneukt wou worden door mij. We hadden afgesproken en ik ging bij haar langs.Al snel ging haar blousje uit en mijn T-shirt en lagen we op de bank hevig te jongen, en rijdde ze als een geil hond op mijn lul. Ik deed de rest van mijn kleren uit en die van haar, en we ploften weer op de bank neer. Ik voelde hoe mijn lul haar kutje in schoof...GODDELIJK, haar kutje was nog lekkerder dan in mijn wildste fantasie kon fantaseren over haar, het was nog een stap verder dan perfect. Ik voelde hoe haar kutje steeds natter werd, en hoe soepel en snel mijn lul er steeds in en uit ging door het stoten. Op een gegeven moment kon ik niet meer spreken van liefdevolle seks, amaar dat ik haar ordinair hard in haar kut aan het stampen was. Het zweet spatte letterlijk van mijn voorhoofd maar was vast besloten, mijn geile gymjuf te vullen. Haar benen wijd en daar ging ik weer.

Ze ging door haar knieën en naam mijn lul in haar mond en begon deze met man en macht te bewerken, alsof haar leven ervan af hing pijpte ze me, en ik werd helemaal gek. Helemaal wil van dat heerlijk gevoel. De lippen van mij gymjuf om mijn lul, de tong van mijn gymjuf die mijn eikel likt, streelt en weer likt. Haar mond, die mijn lul pijpt. Het is een droom die uitkomt en ik geniet hijgend van haar geilheid. Mijn hele lul werd verwent en er werd geen stuk je overgeslagen, ze zoog aan mijn ballen, ze likte alles vanaf mijn ballen tot aan mijn eikel, en ik kwam klaar, en spoot dat lieve gezichtje er helemaal onder, in volle onschuld en ondeugendheid keek ze me aan, en ik hielp haar overeind en liet haar haar benen wijd op het kamertafeltje leggen terwijl ze ging zitten op de bank, ik ging door mijn knieën en zach daar het meest fabelachtige kutje die je maar kon voorstellen, Heerlijk roze een piepklein streepje er boven, en helemaal nat, het glanste zelfs door het daglicht en ik twijfelde geen seconde, en drukt mijn tong in haar kut en likte haar poes helemaal schoon, maar nadat ik mijn tong er doorheen had gehaald, had zich alweer een hoopje vocht zich opgehoopt en ik sabbelde het er heerlijk vanaf, en ik bleeft likken. Maar omdat ik haar klitje nog niet verwend had, en ik haar G-spott nog niet gevonden had, of sterker nog niet eens een poging gedaan liet ik mijn mindervinger voorzichtjes in haar kutje glijden en had het al snel te pakken, ik bewoon mijn vinger puntje richting haar navel en, een kreun van hier tot weet ik veel waar donderde door de kamer en ik pakte mijn kans en likte zo snel met mijn tongpuntje, en stimmuleerde haar klitje en g-spot zo hevig dat ze spuitend klaar kwam, mijn hele gezicht zat onder haar vaginale vocht, en ze keek me zowat verliefd aan, en kuste me op de plekken waar haar vocht zich in mijn gezicht bevond.

Ik liet mijn lippen zachtjes die van haar aanraken. Net zo, zodat het aangenaam zou kietelen.
Precies zo, dat zij weer geil zou worden, zo, zodat we zouden tongen, en dat gebeurde.
Zachtjes aaide ik met mijn tong die van haar en anders om, de teamwork was verbazingwekkend genoeg erg goed ondanks ons leeftijds verschil, ik was 18 en zij 25. Maar dat boeide me geen fuck, want ik was en zou zeker weten de enige jongen van heel de school zijn, die het is gelukt om de gymdocente tot 4 keer toe helemaal suf te neuken, en stiekem hielden we er een relatie op na. hoevaak ik haar wel niet geneukt hebt in een tussenuur in het stookhok achter de gymzaal, hoeveel sperma zij wel niet uit me gezogen heeft. Het seks draaide uit op elke vrijdagmiddag na school om 13:00 in het stookhok, niemand was daar dan want er werd geen gymles gegeven op vrijdagmiddag. Elke keer alleen, en elke keer weer schoof ik hem diep in je kut en elke keer weer was de spanning, de geilheid zo ontiechelijk hoog, en was de ene keer neuken nog lekkerder dan de ander. En toen die ene keer dat we bijna betrapt waren door een leerling.... Maar dat we toen van schrik het atributenhokje in doken, en waar je me toen heerlijk door pijpte, en ik jou befte ?

Heerlijk, al die keren vond ik het heerlijk, ik wou dat we een relatie hadden, want de seks was zo heerlijk zo goddelijk! En godverdomme jou kut, oooohhhhh als ik daaraan terug denk. en dan waar het begon, is het eigenlijk toch wel super gek gelopen, maar ook zo sodemieters geil.
Ik mis je en ben toch stiekem echt van je gaan houden, en zou willen dat we de seks nog
honderdduizend keer opnieuw konden doen. Want jij, jij hebt me zoveel geleerd. en jij met je
geile tieten, kut en lichaam, dankje, dankje voor al dat heerlijke seks dat we gehad hebbe
Ook in moeilijke tijden.
pi_56863929
YAY! GLP!
pi_56865802
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 17:09 schreef Leonilein het volgende:
YAY! GLP!

Ach....wat zou ik zeggen.
Het was niet bepaald karig.
Ook in moeilijke tijden.
pi_56868169
We hebben een nieuwe Jan Wolkers
quote:
Heerlijk, al die keren vond ik het heerlijk, ik wou dat we een relatie hadden, want de seks was zo heerlijk zo goddelijk! En godverdomme jou kut, oooohhhhh als ik daaraan terug denk. en dan waar het begon, is het eigenlijk toch wel super gek gelopen, maar ook zo sodemieters geil.
Zo literair
pi_56868454
TS, wat een goed idee dit topic!
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_56868695
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:10 schreef Sexy_Sadie het volgende:
TS, wat een goed idee dit topic!
Thanks S_S Nu nog een modje dat het puin er even tussenuit vist
pi_56868974
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:19 schreef Leonilein het volgende:

[..]

Thanks S_S Nu nog een modje dat het puin er even tussenuit vist
Wmah, het puin verstoord in principe tot nu toe niet het totaalbeeld. Iedereen post mooie verhalen, die paar knurftige posts tussendoor hebben niet echt invloed, heb ik het gevoel. Als het erg storend wordt, geef even een gil via Feedback, Topicreport, PM, rooksignaal, whatever.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_56875784
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 19:59 schreef Makkelijk het volgende:
We hebben een nieuwe Jan Wolkers
[..]

Zo literair
Sarcast
Ook in moeilijke tijden.
  donderdag 21 februari 2008 @ 08:55:37 #90
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_56877988
Ik zal zometeen eens wat schrijven....
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_56877998
Onder een kloontje..... want ik wil niet zo goed herkent worden...

Het voordeel van in Zeeland wonen is dat je na je werk nog makkelijk even naar het strand kan gaan. Zo ook vanmiddag. Ik was rond 4 uur klaar en om half 5 liep ik bij de Dishoek de duin op om een paar minuten later hijgend beneden te komen in het warme zand.

Ik moet eens gaan stoppen met roken bedenk ik me.

Het is niet zo druk en ik vind al snel een plekje vlakbij het opkomende water. Ik trek m’n overhemd en pantalon uit en loop in m’n zwembroek die ik op m’n werk al snel even had aangedaan de zee in. Even afkoelen. Na wat gebadderd te hebben, loop ik terug naar m’n handdoek om even wat te chillen met een boekje.

Vlak naast me is ondertussen een meisje komen liggen met haar spullen. Ik glimlach even vriendelijk naar haar en ga op mijn buik liggen met m’n boek. Ik kan me er nog niet goed op concentreren, omdat het meisje nog volop bezig is. Ik schat haar een jaar of 22. Ze heeft van de heerlijke krullende bruine haar en een prachtig lijntje. Dat laat ze steeds beter zien als ze haar kleren verder uit doet. Tot mijn eigen plezier trekt ze ook haar bh uit en gaat ze alleen in een bikinibroekje op haarhanddoek zitten.

Ze pakt haar zonnebrand en begint ze uitgebreid in te smeren. Of het nog niet erg genoeg is, besteed ze veel aandacht aan haar borsten. Het weer, de warmte en haar prachtige uitzicht zorgen ervoor dat ik blij ben dat ik op mijn buik lig.

Of ze doorheeft dat ik naar haar kijk weet ik niet, maar het lijkt alsof ze het erom doet. Ze pakt een banaan uit haar tas als ze klaar is met smeren en begint hem op een klassieke manier op te eten. Even wil ik zeggen tegen haar dat ze moet ophouden, ik heb ook gevoel. Ze gaat op haar rug liggen en sluit haar ogen. Rustig ligt ze te zonnen en heel voorzichtig zie ik haar borsten deinen als ze ademt.

Ik rook nog een sigaretje met dat uitzicht, daarna doezel ik zelf ook weg in het warme zonnetje. Als ik weer wakker schrik, ben ik net op tijd om haar te zien opstaan. Ze geeft me een mooi uizicht op haar mooie rondje kontje. Alsof ze voelt dat ik naar haar staar, draait ze haar hoofd. Met haar hoofd maakt ze een beweging dat ze vraagt of ik kom. Even kijkt ze of ik op sta, maar als ze ziet dat ik dat doe, trekt ze een sprintje en duikt ze het koude water in.

Ik sta en wandel rustig naar het water. Onverstoorbaar ga ik er in. Ze zwemt vlak bij en gaat steeds wat verder de zee in. Steeds ga ik iets verder achter haar aan. Als het water haar navel gepasseerd heeft stopt ze. Ik ga nog iets verder door tot ik pal voor haar sta. We kijken elkaar aan. Haar ogen twinkelen stout en tergend langzaam maakt haar tong haar lippen nat. Ik buig voorover en voel hoe haar tong hetzelfde met mijn lippen doet. De stap naar een innige tongzoen is klein en heel snel genomen. Ze duwt haar lichaam tegen dat van mij. Ik voel hoe haar bovenlijf glibbert van de zonnebrand tegen mijn borstkas aan en hoe ze haar kruis tegen het mijne duwt. Ik was hard en word nog harder.

Mijn handen gaan automatisch naar haar billen en begin ze te kneden. Ze kreunt licht als haar hand tussen ons in naar beneden glijdt en ze door mijn zwembroek voelt hoe leuk ik haar vind. Mijn hand volgt haar voorbeeld en begint langzaam haar kutje te masseren door haar broekje heen. Ik trek het opzij en begin al snel haar te vingeren.

Ze kreunt nu nog wat meer en blijft me strelen door mjijn broek heen. Hoe het kwam weet ik niet, maar ik ben nog niet bezig of ik voel haar schokken. Even verbreekt ze onze zoen en kijkt ze me heel blij aan. “Dat had ik nodig”, fluistert ze zachtjes hijgend.

Het is de eerste keer dat ik haar stem hoor, bedenk ik me. Ze kijkt me aan en trekt langzaam mijn zwembroek naar beneden. Ze neemt mijn harde pik in haar handen en begint me langzaam af te trekken. Ik geef haar nog een zoen en voel hoe ze haar been optrekt. Ze leidt hem soepel naar haar kutje dat niet alleen van de zee nat is. Langzaam dring ik haar binnen en grom even als ik voel hoe strak ze is.
Ze slaat haar andere been ook om me heen en gaat met twee handen om mijn nek hangen. Langzaam beginnen we te bewegen. Steeds glij ik wat dieper in haar.

Ze zoent, likt en bijt me in mijn nek als we steeds heftiger beginnen te neuken. Of het door de zon komt of de zee of gewoon haar weet ik niet, maar in mum van tijd voel ik het zaad opborrelen in mijn ballen. Ik grom dat ik komen ga. Spuit me vol, kermt ze. Droog zeg ik okay en..........

Ineens gaat m’n telefoon. Ik schrik wakker op mijn handdoek.Even weet ik niet meer waar ik ben. Het is mijn vriendin die vraagt of ik eraan denk om tampons voor haar mee te nemen. Ik zeg dat ik daar natuurlijk aan denk, terwijl ik met mijn ogen het meisje zoek.

Ik zie haar in de zee met een man die hier iets verder op lag. Haar handen om zijn nek, ze lijkt hem te zoenen en langzaam met haar heupen te bewegen.

Ik besluit er niet meer naar te kijken en als een minuut of 10 en 2 sigaretten later eindelijk mijn keiharde pik wat toonbaar is geworden, belsuit ik me aan te kleden en weg te gaan. Ik stap mijn hete auto in en ga richting huis. Maar eerst tampons kopen.
pi_56878612
mmm lekker verhaal! leuk op de ochtend....
Ik gek op knuffelen? Nee............. lijkt maar zo!
pi_56925067
Ts je verhaal van T-b-c....
waar blijft ie?

Wil meer verhalen zien.
deze topic verzuipt een beetje
onder het andere grut.
Kop op mensen laat je fantasieën de vrije loop.
Ook in moeilijke tijden.
pi_56925243
Geen fantasie maar wat ik afgelopen nacht uitgespookt heb

Mijn liefje kwam na middernacht thuis, ik lag al op bed en sliep een beetje en had alleen een slipje aan, voelde zijn tong tussen mijn benen en zijn stoppelige kin schuurde langs mijn dijen, mmmmm, hij heeft me lekker klaargelikt en daarna ff flink geneukt, daarna heb ik me omgedraaid en heeft ie me doggystyle gepakt, lekker met zijn ballen tegen mijn kutje, hij heeft me flink gespankt en aan mijn haren getrokken en lekker met zijn handen over mijn borsten mmmm Daarna nog even anaal en toen is hij gaan liggen en ben ik op hem gaan zitten en hebben we lekker liggen tongen en hij ondertussen ook nog in mijn borsten geknepen en aan mijn tepels gezogen, daarna ben ik tussen zijn benen gedoken en heb ik hem lekker diep in mijn keel gepijpt en zijn ballen gelikt, daarna standje 69 en toen ik weer op mijn rug en heeft ie mijn kutje helemaal volgespoten Daarna zijn we in slaap gevallen en vanochtend onder de douche nog lekker geneukt. We waren nog van plan om aardbeien en slagroom te gebruiken maar die hebben we voor vanavond/nacht bewaard
pi_56959287
Hier ook even een kloontje, de sociale kring hoeft niet alles van me te weten
True story, hoop dat ik op kan tegen de literaire meesterwerken die reeds geplaatst zijn!

Een vrijdagmiddag bij mij thuis, met mijn vriendin, die ik hier Romy zal noemen, op bezoek. We kennen elkaar al even en een tijdje terug heeft ze me opgebiecht dat ze bi-seksueel is. Ik moest glimlachen. Omdat ik dat ook ben en al een tijdje weet, dacht ik al wat signalen te hebben opgepikt. Dit vertel ik haar op deze middag, de sfeer is er naar en we hebben het al een tijdje over het onderwerp seksualiteit. Ze bloost::'Het spijt me als ik soms niet zo subtiel ben. Ik kan mijn ogen niet van je afhouden en heb zoveel fantasieën over ons dat ik je niet meer recht in je ogen durf te kijken.' Ik pak voorzichtig haar kin, til haar hoofd wat op zodat oogcontact onvermijdelijk is, kijk ze indringend aan en kus daarna heel voorzichtig haar lippen. Ze sluit haar ogen en kust me terug. Eerst voorzichtig, aftastend, zacht en warm maar langzaam steeds intenser, harder, dwingend. Ik voel haar tong zachtjes mijn lippen likken, langzaam mijn mond binnen gaan, zoekend naar mijn tong. Als ze die heeft gevonden kust ze me nog intenser, drukt haar lichaam tegen me aan. Ik voel me in een rap tempo bloedgeil worden, mijn benen trillen ervan. Ik maak me even van haar los om ze comfortabel op de bank te leggen. Romy kijkt me aan: nieuwsgierigheid, vertrouwen maar vooral een enorme geilheid zijn in haar ogen te lezen en zorgen bij mij voor steken van opwinding in mijn onderbuik. Een heel stuk minder langzaam en voorzichtig trek ik haar truitje uit, ik had al gezien dat ze geen bh draagt. Haar borsten zijn net zo perfect als dat haar weinig verhullende truitje deed vermoeden. Ik sluit mijn handen om haar borsten, knijp in haar inmiddels keihard geworden tepels terwijl ik ondertussen in haar nek kus, lik, bijt, plaag. Romy's ademhaling gaat steeds zwaarder, af en toe laat ze een zacht kreuntje horen: die kreuntjes maaken me wild. Ik ruk haar broek uit, maak een hand los van haar stevige borst en aai met mijn vingertoppen haar buik, navel, onderbuik. Ik hoor dat ze haar adem inhoudt; ze verwacht dat ik naar haar klitje ga. In plaats daarvan streel ik héél zachtjes over haar lipjes, door tot haar anus, waar ik even zachtjes druk om vervolgens weer héél zachtjes via haar lipjes, waar ik haar geile nat doorheen voel komen, terug naar haar onderbuik, navel, buik. Ik knijp even in haar tepel en laat haar mijn vinger aflikken, waar een beetje geil op is gekomen. Gulzig zuigt ze aan mijn vinger, likt alles af terwijl ze me botergeil recht in mijn ogen aan blijft kijken. Speels bijt ze in mijn vinger. 'Een bijtertje, huh?' vraag ik quasi-streng,'daar weet ik wel raad mee.' Mijn mond vindt zijn weg, via haar mond en nek naar haar harde, heerlijke, perfecte tepels. Mijn tong likt voorzichtig, speels bijten, knabbelen. Romy kronkelt onder me van genot, haar zachte kreuntjes zijn over gegaan in geile, smekende kreunen. Ik kom even omhoog om mijn eigen kleren uit te trekken. Terwijl ik dat doe stopt Romy met een geile blik haar vinger in haar mond, zuigt eraan, en gaat daarna met haar hand naar beneden. Haar natte vinger glijdt tussen haar lipjes door en ik zie haar geile vocht glinsteren. Langzaam begint ze haar klitje te masseren. Even ben ik totaal in haar ban: ze is zo schitterend, zo geil, zo puur, zo heerlijk. Een gevoel van méér dan alleen genot maakt zich van me meester. Ik wil ze laten klaarkomen zoals ze nog nooit heeft meegemaakt.
Ik pak haar druipende hand waarmee ze met haar kutje speelde en lik alles langzaam en precies af. Ik leg haar hand op haar borst. Ze begrijpt me en begint haar borsten te masseren terwijl ik met mijn tong een weg vind naar haar kletsnatte kutje. Weer streel ik heel langzaam over haar lipjes, ik voel ze trillen onder mijn bezwete lichaam. Langzaam duw ik haar natte lipjes uit elkaar, streel over haar kutje, door naar haar klitje. In een vast tempo begin ik haar klitje te masseren. Romy ligt te kronkelen, bijt in het kussen om het niet uit te gillen. Als ik merk dat ze het bijna niet meer houdt, hou ik abrupt op. Romy hapt naar adem en kijkt me verschrikt aan.'Even afkoelen', grijns ik,'ik ben nog lang niet klaar met jou'. Wanneer haar ademhaling weer wat gelijkmatiger is, lik ik heel zachtjes over haar natte lipjes: ze siddert. Steeds harder dwingt mijn tong haar lippen opzij; haar klitje is zo hard en opgezwollen dat mijn tong die al snel heeft gevonden. Weer begin ik gelijkmatig haar klitje te masseren, dit keer met mijn tong. Romy stoot een kreet uit en haar handen klauwen door mijn haar. 'Aaaaw ik...hou..het...niet...meer! Laat me komen, alsjeblieft!'
Omdat het haar eerste keer is met een meisje geef ik toe. Ruw duw ik met mijn tong op haar klitje terwijl ik met mijn vingers haar lipjes langzaam opzij doe. Haar natte geil loopt over mijn hand. Onverwacht laat twee vingers diep haar zeiknatte kutje inglijden. Romy hapt naar adem, nagels boren zich in mijn hoofd, haar warme, bezwete, perfecte lichaam schokt. Haar natte kutje spant zich ritmisch samen om mijn vingers die nog diep in haar zitten en warm geil stroomt over mijn arm. Een lange, lome kreunt ontsnapt haar.'Oh mijn God, dank je wel. Dit was...echt...ik bedoel...dank je wel...' Ik buig me naar haar toe om een kus op haar lippen te geven. 'Nee', zeg ik,'jij dank je wel'.

[ Bericht 1% gewijzigd door bierliefje op 25-02-2008 14:47:33 ]
  maandag 25 februari 2008 @ 08:15:15 #96
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_56962044
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_56962539
Ik ben altijd vroeger op dan mijn vriend dus gisterenmorgen vond ik het op een gegeven moment toch tijd worden dat hij eens opstond.
Ik ging naar boven en ging stilletjes naast hem in bed liggen, zijn ogen gingen langzaam open toen ik met zijn pik begon te spelen en ik voelde hem in mijn hand groeien toen we elkaar tongzoenden.
Na dat hij helemaal stijf was nam ik hem in mijn mondje en zoog er net zo lang aan totdat hij klaarkwam, ik slikte alles lekker door.
Daarna heeft hij me lekker over mijn klitje en in mijn kutje gelikt en gevingerd totdat ik het ook niet meer hield en rillend van genot klaarkwam.
Na samen te hebben gedouched en gegeten gingen we beneden op de bank verder, na me met zijn tong weer op temperatuur te hebben gebracht legde hij me op mijn rug en schoof zijn pik diep in mijn verlangende kutje, nadat ik hem een tijdje lekker in me open neer voelde gaan kwam die lekkere warme gloed weer over me heen, heerlijk!
Daarna zette hij me op handen en knieen op de grond en liet hem weer lekker in me op en neer glijden totdat ik zijn warme zaad mijn kutje voelde vullen, na zijn pik te hebben schoon gelikt hebben we nog lekker een beetje nageknuffeld.
Later die middag hebben we alles nog eens dunnetjes overgedaan!
pi_56963713
@ Bierliefje,

Haal nog wel even de schrijffoutjes eruit. Er zitten een paar 'ik-heb-te-snel-getypt'
foutjes in. Geeft verder niet, want het is een prima begin!

Heb er zelf ook last van, als ik verhalen ga typen:P
En nu kan ik ze niet eens meer wijzigen

[ Bericht 33% gewijzigd door Gibson88 op 25-02-2008 14:10:36 ]
Ook in moeilijke tijden.
pi_56964637
quote:
Op maandag 25 februari 2008 08:15 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Omdat?
pi_56964663
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
@ Bierliefje,

Haal nog wel even de schrijffoutjes eruit. Er zitten een paar 'ik-heb-te-snel-getypt'
foutjes in. Geeft verder niet, want het is een prima begin!

Heb er zelf ook last van, als ik verhalen ga typen:P
En nu kan ik ze niet eens meer wijzigen
Ik weet niet of ik er nog zoveel meer ga plaatsen, hoor Haal meer plezier uit het lezen ervan, vooral jouw verhalen, respect!
pi_56964952
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:49 schreef bierliefje het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik er nog zoveel meer ga plaatsen, hoor Haal meer plezier uit het lezen ervan, vooral jouw verhalen, respect!
Dankjewel, voor het compliment
Ach en er zullen nog wel een paar volgen.
Ook in moeilijke tijden.
pi_56965008
tvp
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_56965235
Gisteravond (zaterdag dus inmiddels ) eerst even een paar lekkere glaasjes wijn gedronken en knus op de bank tegen elkaar aan. Begonnen lekker te tongzoenen en elkaar te strelen, tussendoor een aardbei in onze mond en het er samen uithappen en tongen, hij haalde mijn borsten tevoorschijn en begon aan mijn tepels te zuigen en te likken en ik was drijfnat Daarna deed hij mijn slipje uit, deed ik mijn benen uit elkaar en ging hij op zijn knieen om mijn natje kutje te vingeren en mijn clitje te likken Daarna kwam hij omhoog en gingen we verder met tongen, hij met zijn lijf tussen mijn benen en ik voelde dat hij lekker hard was, zijn rits losgemaakt en zijn stijve pik eruit gehaald en even flink gezogen, mijn lippen om zijn eikel, daarna zijn pik lekker diep mijn keel in en aan zijn ballen likken Daarna tilde hij me op en zette me op de keukentafel, ik ging op mijn rug en hij stootte diep bij me naar binnen (tjemig, ben weer helemaal geil nu haha ) terwijl hij mijn borsten pakte en me tussendoor zoende, daarna stond ik op en ging met mijn buik over de tafel en een been op de tafel en neukte hij me op zijn hondjes, mmmmm altijd lekker met die ballen tegen mijn kutje , terwijl hij me spankte en hard aan mijn haren trok. Ondertussen had ik mijn hand tussen mijn benen om zijn ballen te kneden. Daarna neukte hij nog even mijn kontje. Toen heb ik de slagroom gepakt en over zijn pik gespoten en lekker eraan gezogen, ook nog wat in zijn mond om het eruit te tongen en daarna weer over zijn pik en ballen Ik ging op mijn rug op de tafel liggen en hij spoot slagroom op mijn borsten en tepels en zoog en likte het eraf, daarna slagroom in mijn kutje wat hij er ook uit likte en eruit zoog, lekker over mijn clitje mmmm Daarna pakte hij een aardbei, deed er slagroom op en wreef hiermee langs mijn kutje, nam daarna een hapje van die aardbei met kutvocht en liet mij de rest opeten Daarna gingen we weer op de bank zitten waar ik op zijn stijve pik ging zitten met mijn drijfnatte kutje en voelde ik hem lekker diep terwijl ik op en neer ging, ik boog me voorover en hij nam mijn borsten in zijn mond en beet in mijn tepels en zoog en likte er weer aan terwijl ik steeds sneller op hem reed en lekker klaarkwam Toen ging ik van hem af, spoot zijn pik weer vol met slagroom en nam hem weer diep in mijn keel terwijl ik zijn ballen likte Daarna pakte hij me op, legde me op de bank en legde ik mijn benen in zijn nek en stootte hij heel hard en lekker diep en spoot daarna mijn kutje vol en daarna de rest van de aardbeien met slagroom opgegeten
pi_56966251
Ik ga slagroom halen.......
pi_56966261
Soms wil je het gewoon even, soms moet je gewoon even. Fantaseren over seks!
Seks met je buurmeisje. Ze is ouder dan jij en ziet er erg goed uit. En in de zomer ben jij diegene die haar begluurt terwijl ze in de zon ligt te genieten van de warmte. Haar topje gevuld met lekker borsten, haar broekje waar het lekkerste kutje in zit, heter dan in je heetste dromen. En ’s Nachts fantaseer je over hoe het zou zijn om haar eens lekker hard te neuken. Maar soms ? Soms heb je pech en heb je een jaloerse broer. Maar het leuke daaraan is dat je heb onder druk kan zetten en hem in de tang hebt zoals ik dat deed en had. We stonden op een camping ergens in Nederland en naast ons stond een Duits echtpaar met 3 dochters waarvan er één 15 was en ook meteen de oudste. Zijn waren er al 1 dag eerder dan wij. Nadat alles goed en wel stond werden we uitgenodigd
Om een ijskoud sangriatje te drinken en dat deden we. We stelden ons netjes voor , en toen ik hun oudste dochter een hand gaf, keken we elkaar tegelijk aan, alsof we hetzelfde voelden. Ik voelde een scheut van kriebels, fijne kriebels door me heen gaan. En ik gaf haar stiekem een vriendelijke knipoog. Toen we de volgende dag naar het zwembad gingen liep ik naar haar toe en vroeg of ze zin had om mee te gaan naar het zwembad, en ze wou mee, maar ging zich eerst omkleden. Toen ze klaar was konden we weg, jammerlijk genoeg ging mijn broer ook mee, maar dat deed mijn aandacht voor haar niet verstoren, met mijn beste Duits dat ik beheerste probeerde ik een gesprek aan te gaan, en kennelijk vond ze het erg leuk dat mijn Duits best wel goed was. Eenmaal in het zwembad, begon het een beetje onder water wat geflikflooi te worden zonder dat mijn broer het door had.
Toen mijn broer de trap op ging om van zo’n speed glijbaan af te gaan, schoot haar hand per ongeluk expres mijn zwembroek in en mijn hand haar bikinibroekje, en liet zachtjes mijn middelvinger in haar lekkere kutje glijden. En we masturbeerden elkaar even snel, tot op het moment mijn broer de glijbaan uit kwam en speelden we de dode onschuld. En toen hij weer de glijbaan af wou gaan, gebeurde weer precies hetzelfde, alleen nam ik haar nu omgekeerd op mijn schouders, zodat ze met haar kutje bij mijn mond zat en ik deed haar broekje een klein beetje opzij, en liet het puntje van mijn tong zachtjes haar schaamlipjes aanraken, en wonderlijk genoeg, zonder dat ook maar iemand het zag befte ik een meisje in het zwembad. Mijn broer kwam de glijbaan uit en dat waren we even vergeten maar op het moment dat hij weer bij ons was, was ik al klaar met haar verwennen en deden wij net alsof we aan het stoeien waren. Na een uur of 6 in het zwembad te hebben gezeten gingen we weer naar de caravan toe, en liepen dat Duitse meisje en ik naast elkaar en knepen elkaar in de kont, wat mijn broer absoluut niet leuk vond. ’s Avonds zaten we bij elkaar met het hele veldje gezellig te kletsen, Barbecue aan, wijn, bier alles stond op tafel. En toen ik naar de wc moest, moest dat Duitse meisje ook …’toevallig’ Het was donker en we verstopten ons achter een bosje, en rijkelijk begon ze me te zoenen, ze sloot haar armen om me heen en drukte haar tong in mijn mond en streelde met haar tong die van mij. Ze drukte mij tegen zich aan en kreunde toen ik terug zoende, we hebben heel even heerlijk liggen rollebollen in het gras en toen zijn we voor de schone schijn maar even naar de wc geweest. Toen ik de wc uitkwam lopen zag ik haar nergens, maar ik schrok me wel dood! Opeens werd ik de toilethok voor minder validen in getrokken en werd vol op mijn bek gezoend, het was zij, mijn buurmeisje. De deur ging op slot en het licht bleef uit. We hadden nu een hele grote ruimte voor onszelf en voor ik het wist voelde ik haar warme kutje op mijn lippen. Herlijk tong zoende ik haar kutje en sabbelde aan haar heerlijk schaamlipjes. Ze had haar kutje niet helemaal geschoren maar voor mij was het lekker genoeg, en ik ging tevreden door. Alleen van de gedachten dat zij 15 was en ik 14, en ik haar befte, kreeg ik er een enorme stijve van. En opeens voelde ik haar handen langzaam van mijn buik naar mijn gulp glijden, en streelde ze mijn penis boven op mijn broek, maar zelfs in het donker zag ik haar ondeugende geile oogjes mij aankijken, ze beet zo geil op haar onderlip en maakte pesten mijn gulp open en toen mijn knoop. Ze trok mijn broek langzaam uit en onderweg kietelde ze met haar pinkje de binnen kan van mijn dijen en kuiten.

Daar lag ik dan, in mijn boxer. Net dat ik dacht dat ze mij ging pijpen, trok ze mijn boxer uit, met haar tanden en ze keek me pestend , geil doch glimlachend aan. Toen mijn boxer uit was likte ze me, vanaf mijn onderbeen, zo langs mijn dijen, door mijn lies, over mijn ballen, zo door naar boven naar mijn nek, waar ze zachtjes aan begon te zuigen en ondertussen haar hand mijn ballen kietelde, en er zachtjes mee speelde. Ze begon zachtjes mijn lul te aaien en te strelen, en trok me zachtjes af en daar lag ik, machteloos op de grond te genieten hoe me pijpte, en toen als klap op de vuurpijl, kwam ze in standje 69 liggen, en ze drukte haar lekkere harige kutje tegen mijn mond en ik likte zachtjes langs de schacht van haar schaamlippen, precies tussen de grote en kleine schaamlippen in waar zich een heerlijke lading vaginale vocht zich vormde, en ik voorzichtig weg likte, ze piepte als een cavia van genot en drukte haar kutje steeds harder tegen mijn mond aan waardoor mijn hoofd gedrukt werd tegen een betegelde betonnen vloer. Ze werd helemaal wild toen ik ook nog mijn wijsvinger in haar kutje stak en na 10 sec. haar G-spot had gevonden, en haar daar lekker hard op stimuleerde.
Onder tussen had ze met twee handen mijn lul vast en trok mijn voorhuidje naar achter en liet haar tong helemaal over mijn eikel glijden en ze likte eraan als of het ik weet niet wat was , en ze nam hem helemaal in haar mond, ik voelde hem zelfs in haar keel glijden. Ze sloot haar lippen om mijn lul en liet hem zachtjes uit haar mond glijden, maar bij mijn eikel stopte ze, en liet haar lippen om mijn eikel zitten zodat mijn eikel nog wel ik haar mond zat. Met het puntje van haar tong draaide ze rondjes om het puntje van mijn eikel, en ik vulde haar mondje met mijn warme zaad, dat volgens haar heerlijk zoet was:’Gib mich mehr’ hijgde ze, en ik perste het laatste beetje wat nou in mijn lul zat eruit. Maar de seks was nog niet afgelopen, en likte nog heerlijk haar lekkere kutje . Ze had een heerlijk, perfect kutje, geen schaamlippen die naar buiten staan, en haar schaamhaartjes waren zo zacht als donsveertjes en ze rook heerlijk, er was dus eigenlijk niks smerigs aan, mijn vooroordeel over een harige kut is dus weggenomen door haar. Zo’n heerlijk kutje, roze, strak, harig en 1 jaar ouder dan ik. Ik deed mijn best op haar klaar te laten komen, en na een minuut of twee haar intens, hard, sensueel , teder, en weer hard gebeft te hebben, spoot, en ‘plaste’ haar orgasme in mijn mond en ik slikte het door en likte haar schaamlipjes na. Maar mijn lul was nog steeds loei hard en zij was nog geil. Ik bleef daarom ook liggen en liet haar op me kruipen, en haar de amazone spelen, het ging van hard naar zacht en daarna stopte ze even om zich voorover en te buigen en mij te zoen en om aan mijn oorlel te sabbelen en terwijl ze dat deed fluisterde ze in mijn oren: Ich liebe dich!’ en ik deed hetzelfde bij haar en zei: Ich lieb du ach! Helemaal geil van wat ik zei pakte ze mijn hoofd en drukte het naar haar borsten toe en van wat ze zei begreep ik dat ik aan haar tepels moest gaan zuigen, en dat deed ik. Ik voelde haar helemaal nat worden, want ze kwam weer klaar en haar orgasme droop langs mijn lul naar beneden en ik neukte haar zachtjes en zoog aan haar tepel te gelijk, heel extreem maar oh zo lekker vond ik het. Haar mooie rond Cup B borsten voelden heerlijk in mijn hand en ik zoog zachtjes en heerlijk door aan haar heerlijke zachte tepel, maar deze werden wel stijf, wauw. Een heerlijk harde tepel in mijn mond en mijn lul in een heerlijk kutje. Gelukkig slikte zij de pil dus hoefde ik me geen zorgen te maken over de tweede orgasme die ik voelde aankomen. Heerlijk begon ik kei hard te stoten en hoorde je geklets luid en duidelijk en haar gepiep, gekreun en gehijg van genot, en ik ademde diep en vulde haar, ik spoot haar helemaal onder en vol met mijn ‘love juice’ en spoot nog wat na ook, veel meer dan normaal. Nog steeds in de amazone houding boog ze zich weer voor over en ging heerlijk met haar ondergespoten lichaam op die van mij liggen, tevreden legde ze haar hoofd op de mijne en hijgde diep na en likte mijn oorlel. Met veel spijt kropen we weer van elkaar af, en gingen nog even douchen om de sporen van kei harde goede seks uit te wissen. Onder douche gebeurde het gewoon weer, we waren een attractie ze gilde het uit en ik ook. Zo hard had ik het nog nooit gedaan en op het eind deed het gewoon pijn, maar het was zo geil en zo lekker. We droogden ons af kleedde ons weer aan en gingen terug naar de caravan, en ik zei met een smoes in het Duits en Nederlands: Ach je weet hoe meisjes zijn, met een knip oog en een glimlach naar mijn buurmeisje. En ’s Nachts ben ik stiekem mijn tent uit gegaan en in die van haar gegaan, en we hebben samen heerlijk geslapen. En voordat mijn ouders en mijn broer, en haar ouders en zusjes iets door konden krijgen, ben ik weer mijn eigen tent in gegaan , en gewoon suf geneukt aan de ontbijt tafel zitten. En zo ging dat twee bijna 3 weken door. Tot dat zij weer naar huis moest. Helaas was het contact na een half jaar alweer verwaterd.
Ook in moeilijke tijden.
pi_56971777
hup, meer verhalen !!!
Ook in moeilijke tijden.
pi_56972287
Een fantasie die ik heb/had geschreven voor een vriend van me.. deel 1

Wij gaan een dagje winkelen.. En ik weet mannen houden niet zo van winkelen (ik ben er ook niet al te gek op) maar kan je verzekeren dat je dit zeker niet erg vind..

Wij gaan namelijk lingerie shoppen.. Moet natuurlijk wel iets moois hebben voor onder mn trouwjurk.. En wie kan dat beter beoordelen dan een man!

Dus ik heb je mening nodig om te kijken of ik er dan wel lekker genoeg uit zie voor de huwelijksnacht.. Als er dan nog iets van gaat komen.

Ik kom je halen uit dat gat waar je woont En samen gaan we richting Amsterdam...
Een grote klote stad maar als je iets leuks wil hebben moet je daar wezen..

Na een tijdje rondlopen hebben we eindelijk een winkeltje gezien waarvan ik denk dat ze wel iets leuks hebben..

Samen zoeken we wat setjes uit waarop jij het wel kan.. Ik zal ze dan maar even gaan passen.. Ze moeten natuurlijk wel lekker zitten als ik er de hele dag mee moeten rondlopen..

Een corsetje, een torseletje en wat mooie bh’s gaan met me mee het pashokje in..
Tja ik zou je wel mee willen vragen maar denk dat de mevrouw van de winkel er anders over denkt

Eerst trek ik mn kleding uit om het corsetje te passen.. Wanneer ik die aan heb kom ik even naar buiten om te showen..

Bij deze durf ik dat wel want ja hij bedekt net zoveel als een badpak.. Je kijk me aan en zegt zachtjes tegen me dat het toch wel wat bloter kan..
Veel te veel kleding om savonds na een dag rondhupsen uit te trekken.. Nou volgende maar even aantrekken..

Het torseletje zit al wat beter kan ik zien aan je gezicht en broek.. Alles net wat bloter maar toch ook weer bedekt..

Netjes.. Zoals het eigenlijk hoort in de huwelijksnacht.. Het geile sletje kunnen we de nacht er na weer uithangen

Nog even de andere setjes aanpassen hoor.. Shit.. Krijg de sluiting van de bh niet dicht... Lieverd kan je even komen helpen?

Je doet je jas uit en stapt het pashokje binnen.. Doet het gordijntje achter je dicht.. En doet mn bhsluiting dicht.. Deze vind jij het leukst.. Ja vind je het gek hej.. Sta bijna in mn nakie man.. Ik pak je handen en leg die op mn borsten.. Kijk zo zijn ze beter bedekt.. Je kan het niet laten en moet even een draai aan mn tepels geven.. We kunnen deze slipjes beter niet nat maken lief.. Of weet je wat.. Ik koop ze gewoon.. Dan show ik ze strax nog wel een keer.. Zeg ik nog..

Ik draai me om.. Knijp in je broek.. Die zit strak.. En duw je mn pashokje uit..

Eenmaal klaar met afrekenen gaan we weer naar buiten.. Je bent nogal teleurgesteld dat we niet een beeeeeeeeeeeetje verder gingen in het pashokje..

Schatje dat maak ik echt allemaal goed geloof me We gaan nog wat kleding en schoenen shoppen.. Want ja.. Hoewel ik niet gek ben op kleding..Geil ik op schoenen.. Daar heb ik er helaas dan ook genoeg van.. Maar eerst gaan we even lunchen in een gezellig tentje..
We gaan tegenover elkaar zitten zodat ik je kan aankijken en met mn benen langs die van jou kan gaan...
Ik voel met mn voet dat je broek nog aardig strak zit... En ik heb al een ideetje hoe ik je daar vanaf kan helpen..

Maar dat gebeurt pas “thuis” ... Zo heb ik eerst nog alle tijd om je op te geilen... Niet dat ik die tijd nodig heb maar maakt het wel leuker en lekkerder..

Klaar met lunchen weer onderweg naar huis.. Daar aangekomen zeg ik dat ik een verrassing voor je heb.. Ik pak een cd uit de auto..Die heb ik nodig... Ik vraag of je me even de weg kan wijzen naar je slaapkamer en of je dan even wil wachten beneden..

In de slaapkamer kleed ik me om met sommige kledingstukken die we net samen hebben gekocht..
Eenmaal teruggekomen in de huiskamer loop ik naar de ramen en doe de gordijnen dicht.. Voor de sfeer

Ik zet een eetkamerstoel binnen in de kamer.. En loop naar de cdspeler om mijn cd in dat gleufje te proppen. Iets wat jij op dit moment maar al te graag zelf zou willen doen Uit mn tas pak ik wat sjaaltjes... Vrouwensjaaltjes (van die nekdingen) zijn erg handig om iemand vast te zetten zonder dat het pijn doen

Met de afstandbediening van de cdspeler in mn andere hand vraag ik je om te gaan zitten op de stoel..
Je gaat zitten.. Maar je twijfelt of je dit wel leuk gaat vinden.. Wanneer je zit bind ik je handen achter de rugleuning van de stoel aan elkaar vast..
Ik wil natuurlijk wel mn gang kunnen gaan zonder gestoort te worden door je grijpgraage handen

De cdspeler begint te spelen... Eerste liedje : Joe Cocker – You can leave your hat on... De ultieme stripplaat.. Ik ga op je schoot zitten.. Zoen je stevig… Begin met mn kont over je benen te wrijven.. Beetje tegen je lichaam aan te scheuren..Hmmmm... Met mn handen kroel ik door je haar... Ik begin te sabbelen aan je oorlelletjes... Ik kus je van je oor, je nek tot aan je borst..

Daarna kom ik omhoog en duw je gezicht tussen mn borsten.. Die wil je zoenen maar dat mag niet!
Ik doe mn blouse uit en gooit die achter me neer.. Ik duw je benen wat uit elkaar en ga er tussen staan..
Ik draai me om met mn kont naar je toe en ga wat door de benen.. Draai met mn kont langs je kruis..
Denk dat als ik hem er uit haal en dr op ga zitten je dan erg je best moet doen om niet meteen klaar te komen..

Maar wat is teasen toch leuk en ik zie dat zelfs jij er plezier aan beleeft..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_56976728
Nice Tally
Ook in moeilijke tijden.
pi_56990873
Deel 2! En wederom, tbc!

Hm.. Dat smaakt naar meer. Ik kom overeind en help hem zich te fatsoeneren. Ik kijk 'm aan en grijns. 'Sorry, daar had ik echt enorm veel zin in.' Hij reageert met een halve grijns en mompelt zoiets als dat ik hem niet zal horen klagen. Ik vraag hem of hij wil blijven en heb niet veel nodig om hem te overtuigen. We regelen een kamer in het eerste hotel dat we tegenkomen en belanden binnen no time op de kamer, en op het bed. Al zoenend en over elkaar heen kruipend en rollend helpen we elkaar maar al te graag uit alle overbodige kledingstukken.... Ik voel zijn handen gretig aan mijn kleding trekken terwijl hij me blijft zoenen, mijn gezicht, mijn hals.. Zo nu en dan voel ik zijn tanden, zijn tong.. Zijn hete adem. Elke zenuw in mijn lichaam staat op scherp, ik voel hem overal. En mijn handen zijn ondertussen minstens zo gretig aan zijn kleding aan het trekken.. Ik wil hem naakt zien.. En snel..
Inmiddels liggen er her en der kledingstukken van ons allebei verspreid in de kamer, hij is behendiger en sneller dan ik en ik draag daarom alleen nog een string... Ik ben nog bezig met het losmaken van z'n broek maar raak afgeleid doordat hij me in mijn oor fluistert dat hij me heerlijk vindt en dat hij me wil.. Ik verlang zo naar hem dat alleen die woorden al me helemaal gek maken. Om mijn frustratie kenbaar te maken bijt ik hem in zijn schouder... Hij bijt me zachtjes in een tepel als reactie. Hij kijkt me ondeugend aan, he's up to no good, I can tell. Ik duw hem van me af, op zijn rug op het bed. En dan moet zijn broek er aan geloven. Ik kus en lik zijn naakte buik, van z'n navel naar beneden, tot de rand van z'n broek, die ik ondertussen los heb weten te maken. Al snel ligt ie op de grond, net als zijn onderbroek. Zijn lichaam is nog mooier en lekkerder dan ik me herinner. Hij is slank, gespierd, hij heeft een sexy strak buikje... Ik ril van de gedachte dat ik hem straks in me zal voelen. Ik wil hem horen kreunen, hijgen.. Hem gek maken... En dat is dan ook precies wat ik ga doen.. Ik lik mijn weg verder naar beneden, naar zijn lies, heup, been.... Zachtjes zet ik mijn tanden in een dij. En dan lik en zoen ik mijn weg weer terug naar boven... Hij is inmiddels weer keihard, als ik zijn lies en buik kus ligt hij onder me te kronkelen van verlangen... Ik lik me een weg om zijn stijve heen, naar zijn andere heup, been... Ik blaas mijn hete adem over zijn bovenbeen en kus en bijt hem opnieuw zachtjes... En dan weer terug, via zijn buik naar zijn andere been, knieholte en weer traag terug... En dan lik ik hem even over de schacht van zijn penis. Hij kreunt zachtjes.. Ik kus hem even op zijn onderbuik... En dan nog een likje. Mijn tanden in zijn dij, opnieuw mijn tong over zijn stijve.. En dan neem ik 'm in mijn mond en zuig ik zachtjes en traag... Met mijn vingers trek ik strepen over zijn buik terwijl ik het tempo opvoer. Ik geniet met volle teugen van wat ik met hem doe, heerlijk om op dat moment de touwtjes in handen te hebben... Als hij bijna klaarkomt stop ik, want ik ben nog veel meer met hem van plan... Ik laat hem even op adem komen, en ga dan weer verder...
pi_56991067
Nice Leonilein !!!
Ook in moeilijke tijden.
pi_57042579
Chill relax topic is dit, ode aan de TS ! Meesterlijk
pi_57042622
Post zelf dan ook een verhaal:D !
Ook in moeilijke tijden.
pi_57042711
mmmm ik ben niet al te goed met verhalen maar misschien dat dit iets is. wel fantasie natuurlijk maar jeh :p ik denk niet dat ik op kan tegen deze proffesionel verhalen. toch proberen komt ie :

Anonieme passie
Haar hart klopt luid en snel, ze houdt het niet meer uit. Ze houdt de lakens stevig vast terwijl ze zichzelf op haar onderlip bijt van de spanning. Het gaat maar door, ze voelt het komen. Ze wilt meer en meer, het voelt zo goed. De handen tasten haar langs haar dijen en voelen warm en zacht aan. Ze rilt van genot. Ze hijgt hard en snel, steeds harder. Ze schreeuwt dat ze komen gaat.
Ze komt kreunend klaar, alle spanning laat ze ontsnappen. Hij kijkt op en zegt een paar woorden tegen haar, ze begint te blozen. Haar ogen glunderen en haar wangen worden rood, ze knikt verlegen en giechelt.
Ze wisselen van plaats en nu is het hij die op het bed ligt en zij die de controle neemt. Ze doet de rits van zijn broek langzaam open en ze had al gezien dat zijn lul al erg stijf stond. Hij is een beetje vochtig. Ze veegt het topje langzaam schoon met de lakens en streelt er genietend over heen. Hij kreunt een beetje en lacht ontdeugend. Ze ziet hoe hij geniet en pakt daarna zijn lul stevig vast. De beweging begint soepel in een langzaam ritme. Ze likt er aan met het puntje van haar tong en neemt hem daarna in haar mond, terwijl ze het tempo omhoog houdt. Soepel glijdt hij door haar handen steeds heen en terug, terwijl ze er zachtjes aan zuigt en likt.
Ze versnelt het tempo, hij houdt zijn ogen gesloten van genot en houd zich vast met zijn rechterarm aan de zijkant van het bed. Ze krijgt last van haar arm, maar houdt niet op omdat ze hem ook meteen naar een hoogtepunt wilt brengen zoals hij dat bij haar deed. Ze heeft zijn lul uit haar mond gehaald en pakt hem steviger vast terwijl ze het tempo aanhoudt. Dan schreeuwt hij uit dat hij komen gaat. Zij gaat door, maar neemt wat afstand.
Hij komt schokkend klaar op de lakens en heft zijn hoofd naar boven. Hij puft nog even na terwijl zij de lakens al op de grond heeft gegooid. Ze kijkt hem aan en zegt geil dat ze nog meer wilt. Hij is nog uitgeput en zegt dat hij even rust wilt hebben. Jammer genoeg is zij het niet met hem eens. Ze kust hem op zijn wang en streelt hem langs zijn dijen. Ze duwt hem achterover terwijl zij haar truitje en haar bh uit doet. Dan begeeft ze zich langzaam met haar knieën langs zijn heupen zodat ze recht met haar poes boven zijn buik bevindt.
Zijn mond valt open, ze begint te lachen en vraagt of hij echt zo verbaasd is om haar borsten te zien. Hij zegt dat hij nooit in zijn leven zo een mooie borsten heeft gezien. Ze begint te blozen en lacht weer. Ze vraagt of hij wilt voelen. Hij zegt dat ie zo een aanbod duidelijk niet afslaat. Ze bloost en giechelt . Haar tepels zijn hard en hij beweegt soepel met zijn handen er over heen, ze rilt een beetje en begint weer opgewonden te raken. Ze vraagt aan hem verlegen of hij ook wel eens standje 69 uit heeft geprobeerd. Hij antwoord met een ‘nee’ , maar het lijkt hem een goed idee om het te proberen. Ze draait zich om met haar bips naar zijn gezicht en hij zak met zijn lichaam wat naar onder. Het lukt niet erg handig om meteen in de goede positie te komen maar het lukt hen toch.
Ze gaan rustig aan de slag, terwijl hij haar klit rustig likt met zijn tong, begint zij hem te pijpen. Ze worden allebei helemaal warm van binnen en hun hartslag stijgt weer. Na een tijd komen ze weer kreunend klaar. Zij is wel wat ontevreden, omdat jammer genoeg wat zaad in haar verkeerde keelgat terecht kwam. Ze hoest het uit en hij vraagt aan haar of het met haar gaat. Ze zegt dat het met haar gaat, maar hij weet dat ze het niet zo leuk vond. Hij streelt haar rustig langs haar haren en zegt tegen haar dat ze het de volgende keer met een condoom doen, dat is misschien wat prettiger.
Ze glimlacht en zegt dat dit misschien ook wel een beter idee was geweest, hij zegt ‘inderdaad’ en glimlacht terug naar haar. Ze sluiten elkaar in de armen en vallen uitgeput samen in slaap.

ooit geschreven, maar niet zo goed vind ik. ach jeh
pi_57042813
Haha toch leuk gedaan Florisph !
Ook in moeilijke tijden.
pi_57042980
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 19:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Haha toch leuk gedaan Florisph !
ik doe mijn best he
pi_57043120
zijn gedichten trouwens ook welkom? erotisch natuurlijk
pi_57043150
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 19:49 schreef FLORISPH het volgende:

[..]

ik doe mijn best he
Ben blij dat jij dit topic uit het rommellaadje haalt met een verhaal
Meer ervaringen dan dat ik nu gepost heb doe ik niet, en mijn fantasie
is op dit moment ook 'dood'
Ook in moeilijke tijden.
pi_57043188
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 19:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Ben blij dat jij dit topic uit het rommellaadje haalt met een verhaal
Meer ervaringen dan dat ik nu gepost heb doe ik niet, en mijn fantasie
is op dit moment ook 'dood'
ik vraag me af of de TS het ook goed keurt als erotische gedichten in haar topic voorkomen dus TS meld je effe. ik wil je topic niet de grond in boren met zo meteen een gedicht als jij het niet zit zitten enzo
pi_57043302
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 19:58 schreef FLORISPH het volgende:

[..]

ik vraag me af of de TS het ook goed keurt als erotische gedichten in haar topic voorkomen dus TS meld je effe. ik wil je topic niet de grond in boren met zo meteen een gedicht als jij het niet zit zitten enzo
Gedichten mogen, mits ze onderwerpgerelateerd zijn natuurlijk.
Slowchat hebben we een ander topic voor mannen!
pi_57044411
Zoete Emma
Goed van stand
Nam een jongen
bij de hand

Vrijde met hem
iedere dag
boven al
met een lach

Zoete Emma
Streelt zijn lul
hij kust haar nek