quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:28 schreef mazaru het volgende:
Mooi, het wordt vannacht -7 graden
-7 graden?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:28 schreef mazaru het volgende:
Mooi, het wordt vannacht -7 graden
Hypotheek heeft te veel lettergrepenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Amanda wat als 'ie straks een miljoen boete heeft, wat nou mijn huis, hij kan niet eens de huur van een maand betalen
Geweldig dit!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niet nodig,
[..]
http://www.knmi.nl/waarsc(...)ngen/index.html#verw
Het wordt echt koud, gaat niet werken denk ik.
Wat steld dat vechten nou voor 2x2minuten met nog een paar onder brekingen,wegens klitten(uitangst)maar je kan nog wel in coma worden geslagenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij hoopt gewoon op een longontsteking dat die zondag niet hoeft te vechten
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hypotheek heeft te veel lettergrepen
Brian heeft het alweer over zichzelf en zijn grote gevecht...........de sores van het vrouwtje is snel vergeten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geweldig dit!!!![]()
ah..de opkomst muziek is heel goed...aldus Brian
Beter, volgens de gevoelstemperatuur omrekening, die had ik ge-edit, is die -9.2 bij windkracht 3, dat voorspellen ze!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geweldig dit!!!![]()
ah..de opkomst muziek is heel goed...aldus Brian
die lul hoort zichzelf zo graag lullen...grappenderwijsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian heeft het alweer over zichzelf en zijn grote gevecht...........de sores van het vrouwtje is snel vergeten.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wil je ophouden, mijn luiers gaan te hard
Toch post voor B en A?
ga door, ga door!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Beter, volgens de gevoelstemperatuur omrekening, die had ik ge-edit, is die -9.2 bij windkracht 3, dat voorspellen ze!
Huh?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ze krijgen post die bedoelt is voor alle bewoners, maar ik denk dat Brigitte weer werkt vandaag en hier mee zit te lezen.
We mogen natuurlijk niet lachen om het leed van het heilige tweetal.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ga door, ga door!![]()
Kunnen die russen ook niet buiten pitten bij deze Siberische temperaturen... en mike..en Slène
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |