idd die heeft echt geen reden om weer terug naar fam en vriendenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:49 schreef noekje het volgende:
Nadeel is dan weer wel. Amanda is echt die villa niet uit te krijgen want het enige wie ze nog heeft, zit in die kooi.
2 zielen 1 gedachtequote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:24 schreef beequeen het volgende:
Het "na het sporten ritueel" van Huub en Claire.
[ afbeelding ]
Welke fam en vrienden?????quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:18 schreef milk-shake het volgende:
[..]
idd die heeft echt geen reden om weer terug naar fam en vrienden
Ja, zo is Huub, die heeft dan weer medelijden.....zucht...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:30 schreef Margo37 het volgende:
Misschien dat er straks iemand nog begint over de jaardag van Amanda en het etentje met haar moeder![]()
Huub lijkt me dan wel weer het type om haar ook nog te troosten
Amanda zat met oudjaarsnacht in ieder geval niet naar een computerschermpje te staren.quote:
Ze weet vast niet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:36 schreef Liess het volgende:
Zou wel lachen zijn als Mama-Amanda Huub fan is.
Jij wel?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:38 schreef Borga het volgende:
Amanda zat met oudjaarsnacht in ieder geval niet naar een computerschermpje te staren.
Nee, die zat zonder vrienden en familie, met een vriendje die haar regelmatig op haar bek timmertquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:38 schreef Borga het volgende:
[..]
Amanda zat met oudjaarsnacht in ieder geval niet naar een computerschermpje te staren.
Erik bij de buren, om te horen, dat er niemand van A haar familie op haar jaardag komtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:39 schreef fredfik het volgende:
weet iemand waar erik is??
Echt geen idee, ik had gelukkig iets anders te doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij wel?
Wat was er eigenlijk met oud en nieuw te doen in de kooi?
Zelfstandig? Ah toe, laat haar wegmijmeren over hoe zielig ze is met een flinke pluk pruik tussen de tang, Ma weg, pruik weg, zus weg, zus aan het werk, hondje weg, karma is a bitch!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:38 schreef Dark het volgende:
Amanda van pure ellende heur nephaar stijlen?
Tis te hopen dat dat Huub een boost geeft want hij heeft er op t moment niet zoveel zin meer in.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Erik bij de buren, om te horen, dat er niemand van A haar familie op haar jaardag komt
Ik ook! In Manchesterquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:42 schreef Borga het volgende:
Echt geen idee, ik had gelukkig iets anders te doen
Heeft ze die pruik uberhaupt wel eens afgedaan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:42 schreef Dark het volgende:
Amanda probeert nog wat echte, niet afgestorven plukken haar onder haar pruik vandaan te stijlen!
Wieso?quote:
Ik gok op Bambiquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook! In Manchester.
Anyhood, ik gok erop dat er vanavond een filmpje wordt ingestart om die sieluge Amanda een beetje op te fleuren.
Een tip van mij: Mommy Dearest of anders The hand that rocks the cradle.
Ze moeten een minuut stil zijnquote:
Verdorie, hij heeft steeds op de verkeerde momenten een dipje, telkens als B&A onder druk staan heeft hij last van zich zelf, toe nou Huub, even een paar prikjes en het is rellen, je hoeft zelf niet over de rooie nu, gewoon smakelijk lachen en 'laat me alleen' zingen is nu genoeg, go Huub.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tis te hopen dat dat Huub een boost geeft want hij heeft er op t moment niet zoveel zin meer in.
Ik moest even terugbladeren, maar dit waren ongeveer de beeldenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij wel?
Wat was er eigenlijk met oud en nieuw te doen in de kooi?
Richard, de audioman was wat van de wijs denk ik, hij vergat het geluid uit te zetten.quote:
Jammer dat ik dat heb gemist...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:50 schreef mazaru het volgende:
Ik moest even terugbladeren, maar dit waren ongeveer de beelden
[ afbeelding ]
cap Beequeen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
caps Akveor
[ afbeelding ]
cap Bright side of life
Borrel ze, ik snap alleen Dab niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:52 schreef Copycat het volgende:
Jammer dat ik dat heb gemist...
VrijMiDabBo!
Respect, hoor. Wil ik toch bijna vragen wat 01-01-2008 met Amanda op 15-02-2008 te maken heeft maar ik doe het niet omdat het niks met de cos te maken heeft.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:42 schreef Borga het volgende:
[..]
Echt geen idee, ik had gelukkig iets anders te doen
en dit ook al niet. Kap daar eens mee.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:52 schreef Borga het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tAVYYe87b9w
Bambi
Lees mijn post van 16.48 uur.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:55 schreef -Blurk- het volgende:
Vanwaar een minuut stilte?
Is het haar van Amanda nu écht dood?
Aardappelsoep? Dat is wel een Russisch gerecht hoor, aardappels worden niet alleen in Nederland gegeten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:58 schreef mazaru het volgende:
Raspoetin zou russisch gaan koken. En is nu de aardappelen aan het schillen
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:55 schreef -Blurk- het volgende:
Vanwaar een minuut stilte?
Is het haar van Amanda nu écht dood?
Oh ja!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Aardappelsoep? Dat is wel een Russisch gerecht hoor, aardappels worden niet alleen in Nederland gegeten.
Hij heeft wel een WO2 fetish of niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:00 schreef Dark het volgende:
Huub - Ik woon in SS kamp de gouden kooi................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |