Lees mijn post van 16.48 uur.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:55 schreef -Blurk- het volgende:
Vanwaar een minuut stilte?
Is het haar van Amanda nu écht dood?
Aardappelsoep? Dat is wel een Russisch gerecht hoor, aardappels worden niet alleen in Nederland gegeten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:58 schreef mazaru het volgende:
Raspoetin zou russisch gaan koken. En is nu de aardappelen aan het schillen
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:55 schreef -Blurk- het volgende:
Vanwaar een minuut stilte?
Is het haar van Amanda nu écht dood?
Oh ja!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Aardappelsoep? Dat is wel een Russisch gerecht hoor, aardappels worden niet alleen in Nederland gegeten.
Hij heeft wel een WO2 fetish of niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:00 schreef Dark het volgende:
Huub - Ik woon in SS kamp de gouden kooi................
Geen idee hoor, vandaar het vraagteken, maar er zijn een boel russische gerechten met aardappels.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja!![]()
Ik dacht eigenlijk dat die zuurkoolstamppot ging maken
Kom jij eens heel snel onder die steen vandaanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij heeft wel een WO2 fetish of niet?
Na de kooi maar een keer met Yvonne afspreken?![]()
*Heel snel wegrent en onder steen kruipt*
Ja, zat ik ook al te denken...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:05 schreef Marrije het volgende:
Nou Huub, als je je vrijheid terug wilt, ga dan!! Niet zeuren maar doen.
Je zou eigenlijk borsjt verwachten, maar dat is niet met aardappelen geloof ik.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geen idee hoor, vandaar het vraagteken, maar er zijn een boel russische gerechten met aardappels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |