Goed voorbeeld doet goed volgen, als je geen fatsoen is bijgebracht dan moet je het op een andere manier leren, misschien dat ze het de volgende keer wel anders doet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Dus dat en die dochter durfde ook niet in de brief te schrijven dat ze zelf niet komt omdat ze moet WERKEN. Dus liet ze dat achter maar aan Amanda vertellen.
Nee dat mocht niet van haar loverboyquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:27 schreef Copycat het volgende:
De rest is zeker nog steeds niet op de hoogte van het verdriet van gezinsloze Amanda?
Desii: alvast mijn complimenten voor de puike OP die straks vast en zeker zal verschijnen!
Ach krijgt Huub de schuld eens een keer niet, goed voor de verandering.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:30 schreef beequeen het volgende:
Alles komt omhoog bij Amanda en al helemaal als ze tijdens het trainen tegen die rotkop van Claire aan moet kijken.
Dan ga je toch lekker naar huis Amanda.![]()
Oeps, heeft ze nog wel een huis?
Hebben we al niet eerder gehoord (bij Lieke) dat Amanda niet tegen een rotkop kon aankijken?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:30 schreef beequeen het volgende:
Alles komt omhoog bij Amanda en al helemaal als ze tijdens het trainen tegen die rotkop van Claire aan moet kijken.
Nou he, het enige dat ik de afgelopen dagen heb gehoord is Huub gaat het toch niet winnen van Brian en Huub moet naar huis.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:31 schreef Dark het volgende:
Die nitwitrussen zijn echt een gouden greep van DGK_REDACTIE
Vind je het heel erg als ik de stront die uit hun "aristocratische" smoelen komt niet in de COS vermeld, ik kan die 2 echt niet aanhoren.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:31 schreef Dark het volgende:
Die nitwitrussen zijn echt een gouden greep van DGK_REDACTIE
Jaloezie is a bitch!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:30 schreef beequeen het volgende:
What goes around, comes aroundquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jaloezie is a bitch!![]()
Karma is a Bitch!![]()
Haar moeder is een bitch!![]()
Vermoedelijk heeft haar moeder ook verzuimd de huur te betalen.....
Jahaaaa, we mogen weer!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:30 schreef beequeen het volgende:
Het is echt onbegrijpelijk hoe dat "gezin" met elkaar omgaat. Is al bekend waarom Deborah niet komt of is die nog steeds kwijt sinds ze weer bij haar "ik sloeg je van de trap, je raakte in coma, maar ik hou echt van je" ex terug is??quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet goed volgen, als je geen fatsoen is bijgebracht dan moet je het op een andere manier leren, misschien dat ze het de volgende keer wel anders doet.
story of her life.quote:
met je nepnagelsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:35 schreef Dark het volgende:
Ach Amanda..........daar sta je dan........
met je nepleven
in die nepkooi
met je nephaar
met je neptieten
met je nepmoeder
met je nepzussen
Je wordt gewoon door het leven genept!
En na de kooi, laat die nepvriend je ook vallen als een baksteen!
hij ramt wel eerst het licht uit je ogen, be sure.........
Ja doh. Er komt werkelijk NIEMAND. En dat is niet eens overdreven volgens mij.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:52 schreef beequeen het volgende:
Amanda zegt geen zin te hebben in haar 8 uur, ze gaat gewoon niet.
Ik hoop in Jaap zijn zak. Majaaaa als er iets van het heilige tweetal wordt gepakt geldt ineens de regel van persoonlijk bezit weer.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:38 schreef Dark het volgende:
Amanda moet even kijken waar DE BRIEF is.................. sloddervos!
Zouden Claire en Del over een paar maanden nou ook ineens van die geweldige beste vriendinnen zijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:39 schreef avonne het volgende:
[..]
story of her life.
Ach, de Kubatzen zullen haar liefdevol indoctrineren adopteren
Maandag toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:44 schreef petraa het volgende:
Het bioscoop bezoek is toch vanavond ??? Ben benieuwd of Brian zijn schattie alleen laat.
Er komt echt helemaal niemand!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:41 schreef Kinga het volgende:
HAAR ZUSJE KOMT OOK NIET!!!
MUHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:43 schreef petraa het volgende:
De russen gingen op zoek naar Jaap en Jaap ging weg bij ze????
Maakt volgens mij geen bal uit, dat kreng zal ieder excuus aangrijpen om haar gebrek aan moederlijke gevoelens te rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:45 schreef milk-shake het volgende:
hoorden ik nou dat mama amanda niet wou met haar kop op tv...en dat dit nog steeds niet geregeld was.....!!!! daarom dus
Was dat niet het "Jij wil mijn hondje vermoorden!" ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er komt echt helemaal niemand!!
Misschien haar beste vriendinnetje Lieke![]()
[ afbeelding ]
Zelfs Fries haat haar!!
Als Amanda wint..........wedden dat Mamanda en Siegfried bij haar komen wonenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:47 schreef Kinga het volgende:
ff héél hypothetisch, als Amanda wint daar, komt mamsie zeker ook niet
Denk het niet, mammadel neukt haar eigen miljonairsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:47 schreef Kinga het volgende:
ff héél hypothetisch, als Amanda wint daar, komt mamsie zeker ook niet
Zelfs niet met haar rug. Zoals Cc het plastisch omschreef : Ze herkennen haar kut eerder dan haar kop.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:45 schreef milk-shake het volgende:
hoorde ik nou dat mama amanda niet met haar kop op tv. wilden..en dat dit nog steeds niet geregeld was.....!!!! daarom dus
Dat is snel gedaan, Amanda hoeft alleen maar met haar voetjes te stampen en te roepen: "Maar ik ben het prinsesje van de kooi!" met haar kroontje op en dan is het al geregeld, trouwens dit had Mamanda ook zelf kunnen regelen met de FEBO, gewoon een gevalletje-don't care hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:45 schreef milk-shake het volgende:
hoorde ik nou dat mama amanda niet met haar kop op tv. wilden..en dat dit nog steeds niet geregeld was.....!!!! daarom dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |