Goed voorbeeld doet goed volgen, als je geen fatsoen is bijgebracht dan moet je het op een andere manier leren, misschien dat ze het de volgende keer wel anders doet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Dus dat en die dochter durfde ook niet in de brief te schrijven dat ze zelf niet komt omdat ze moet WERKEN. Dus liet ze dat achter maar aan Amanda vertellen.
Nee dat mocht niet van haar loverboyquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:27 schreef Copycat het volgende:
De rest is zeker nog steeds niet op de hoogte van het verdriet van gezinsloze Amanda?
Desii: alvast mijn complimenten voor de puike OP die straks vast en zeker zal verschijnen!
Ach krijgt Huub de schuld eens een keer niet, goed voor de verandering.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:30 schreef beequeen het volgende:
Alles komt omhoog bij Amanda en al helemaal als ze tijdens het trainen tegen die rotkop van Claire aan moet kijken.
Dan ga je toch lekker naar huis Amanda.![]()
Oeps, heeft ze nog wel een huis?
Hebben we al niet eerder gehoord (bij Lieke) dat Amanda niet tegen een rotkop kon aankijken?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:30 schreef beequeen het volgende:
Alles komt omhoog bij Amanda en al helemaal als ze tijdens het trainen tegen die rotkop van Claire aan moet kijken.
Nou he, het enige dat ik de afgelopen dagen heb gehoord is Huub gaat het toch niet winnen van Brian en Huub moet naar huis.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:31 schreef Dark het volgende:
Die nitwitrussen zijn echt een gouden greep van DGK_REDACTIE
Vind je het heel erg als ik de stront die uit hun "aristocratische" smoelen komt niet in de COS vermeld, ik kan die 2 echt niet aanhoren.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:31 schreef Dark het volgende:
Die nitwitrussen zijn echt een gouden greep van DGK_REDACTIE
Jaloezie is a bitch!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:30 schreef beequeen het volgende:
What goes around, comes aroundquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jaloezie is a bitch!![]()
Karma is a Bitch!![]()
Haar moeder is een bitch!![]()
Vermoedelijk heeft haar moeder ook verzuimd de huur te betalen.....
Jahaaaa, we mogen weer!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:30 schreef beequeen het volgende:
Het is echt onbegrijpelijk hoe dat "gezin" met elkaar omgaat. Is al bekend waarom Deborah niet komt of is die nog steeds kwijt sinds ze weer bij haar "ik sloeg je van de trap, je raakte in coma, maar ik hou echt van je" ex terug is??quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet goed volgen, als je geen fatsoen is bijgebracht dan moet je het op een andere manier leren, misschien dat ze het de volgende keer wel anders doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |