quote:
Hij beweerde te werkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:04 schreef Pheno het volgende:
Waar is die verzaker van een eerik? Ook zogenaamd aan het werken? Oftewel, met een kater op de bank liggen?
Goed planquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:05 schreef indahnesia.com het volgende:
ff motor binnen zetten, anders vergeet ik het...
Motorquote:
vond ik ookquote:
het valt in Nederland in de categorie motor, 125 ccquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:09 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Motor [afbeelding]
Tis gewoon een brommertje met iets grotere motor erop, en dat ie op de snelweg mag..
koop een auto! [afbeelding]
Ah, dat is goedquote:
geen snelwegen? tis nog jammer..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vond ik ook
[..]
het valt in Nederland in de categorie motor, 125 cc
Het ding haalt de 100 en mag overal rijden behalve op tolwegen. Snelwegen doen ze hier niet aan, alles gaat langzaamaan, behalve het vliegtuig.
Ja, de kantine is dicht en de koffie uit de automaat smaakt naar motoroliequote:
Hoi naamgenootquote:
Ga naar huisquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, de kantine is dicht en de koffie uit de automaat smaakt naar motorolie
Dat ga ik zometeen doen ja, als ik hier klaar benquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ga ik zometeen doen ja, als ik hier klaar ben
snelwegen zijn net zo breed als een gemiddelde B-weg in Nederland, ook met bomen aan de zijkant.quote:
Ehm... schiet niet op dusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
snelwegen zijn net zo breed als een gemiddelde B-weg in Nederland, ook met bomen aan de zijkant.
Nee, andersomquote:
Moet dat dan?quote:
klopt, maar haast moet je hier dan ook niet hebben. En een druk leven doe je ook maar ergens andersquote:
Nee, werk en vlaai etenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:
iedereen is het topic uit gevlucht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |