quote:
Dat is waar!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en op de foto blijft ze jong!
Klopt.. opzich, maar ik weet niet of je haar smorgens zonder make-up tegen wilt komen (net als zoveel modellen trouwens..., of oud modellen)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, dat valt nog wel mee... zo van een afstandje dan.
Alles kanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je kunt ook iedere week/maand een jong scharreltje opduikelen natuurlijk. Blijft ook jong
dat vermoeden heb ik ook. Ben dan ook totaal geen fan van make-up. Er zijn voldoende vrouwen die er prachtig uitzien zonder enige vorm van make-up... ze weten het alleen zelf vaak niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:51 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Klopt.. opzich, maar ik weet niet of je haar smorgens zonder make-up tegen wilt komen (net als zoveel modellen trouwens..., of oud modellen)
hey sjowhanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:55 schreef Sjowhan het volgende:
En weer een uur verder. Druk met filialen, afspraken die verzet zijn etc [afbeelding]
Nee, tuurlijk nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:
iedereen is het topic uit gevlucht?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:55 schreef Sjowhan het volgende:
En weer een uur verder. Druk met filialen, afspraken die verzet zijn etc
neequote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:
werkwerkwekrwerk heet dat.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:
uh huh.. zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:59 schreef OA het volgende:
[..]
werkwerkwekrwerk heet dat. [afbeelding]
werken? eer-ik?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:04 schreef Pheno het volgende:
Waar is die verzaker van een eerik? Ook zogenaamd aan het werken? Oftewel, met een kater op de bank liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |