idd, brunettesquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Brunette'sZwart haar
!
Fotoboek enzulks!
whehe.. vanuit Indonesiequote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb er ook een dozijn of wat... voor 10 euro krijg je ze allemaal opgestuurd. Verzendkosten komen er nog bij.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:14 schreef Pheno het volgende:
[TK] Zeldzame Super Mario Galaxy munt! <-- TS = sukkel
* indahnesia.com gaat naar fotoboekquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Brunette's [afbeelding] Zwart haar [afbeelding]!
Fotoboek enzulks [afbeelding]!
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Brunette'sZwart haar
!
Fotoboek enzulks!
ik vind het veel mooier/sexier om een vrouw te zien met wat meer kleding aan bij een eerste ontmoeting. Wat er daarna gebeurt staat los van die eerste ontmoeting natuurlijk.. dat dan weer wel.quote:
Zit zeker wat inquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik vind het veel mooier/sexier om een vrouw te zien met wat meer kleding aan bij een eerste ontmoeting. Wat er daarna gebeurt staat los van die eerste ontmoeting natuurlijk.. dat dan weer wel.
Ik ga er niet van uit dat ze zo op een eerste date gaatquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik vind het veel mooier/sexier om een vrouw te zien met wat meer kleding aan bij een eerste ontmoeting. Wat er daarna gebeurt staat los van die eerste ontmoeting natuurlijk.. dat dan weer wel.
Wat, niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit dat ze zo op een eerste date gaat
nah.quote:
Precies, dat kan na 15 minuten op een ander tijdstip welquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:28 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Zit zeker wat in [afbeelding] t moet natuurlijk niet meteen prijs gegeven worden [afbeelding]
Wat een zaadogenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie dame inderdaad.
Geen idee, ken d'r verder niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit dat ze zo op een eerste date gaat [afbeelding]
hehe,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Precies, dat kan na 15 minuten op een ander tijdstip wel
Vind je het gek als je al zo lang op een vaag eiland zit?quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vind je het gek als je al zo lang op een vaag eiland zit?
Dát is ze dus!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vind je het gek als je al zo lang op een vaag eiland zit?
Spuit 11quote:
quote:
niets mis met zo'n criminele Canadesequote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:32 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dát is ze dus!!!
Die crimineel [afbeelding]
heeft ze zelf de sterretjes uit de hemel gestolen......
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie dame inderdaad.
Mosterd en Maaltijd, jeweetquote:
Hehequote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niets mis met zo'n criminele Canadese
ja, ik ken mijn 'klassiekers'quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ware het niet dat het slechts een TV-serie isquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:37 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Hehe [afbeelding] zeker niet nee!!!!
Klassiek? zeker niet hoor!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik ken mijn 'klassiekers'
goede mosterd is moeilijk te verkrijgen hier.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Mosterd en Maaltijd, jeweet [afbeelding]
De meeste dromen zijn bedrog ♪♫♪♪quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik ken mijn 'klassiekers'
seizoen 1 niet echt hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ware het niet dat het slechts een TV-serie is
Moet je ff aan Muck vragen of ze wat opstuurt. In die hoe (Didam) wordt dat geloof ik gemaakt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goede mosterd is moeilijk te verkrijgen hier.
Mosterd heb ik nog niet in didam.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
Moet je ff aan Muck vragen of ze wat opstuurt. In die hoe (Didam) wordt dat geloof ik gemaakt.
Dan krijg je tatjana enzo?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, geen echter klassieker, die zijn veel te oud voor mij
Nee, zo'n ONZ topic.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
boehaha.. serieus van Jamba?
aah, kijk aanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
Moet je ff aan Muck vragen of ze wat opstuurt. In die hoe (Didam) wordt dat geloof ik gemaakt. [afbeelding]
Whehequote:
die is volgens mij wel over haar top heen ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:43 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dan krijg je tatjana enzo? [afbeelding]
@ 2007:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die is volgens mij wel over haar top heen ja.
quote:
Dat is waar!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en op de foto blijft ze jong!
Klopt.. opzich, maar ik weet niet of je haar smorgens zonder make-up tegen wilt komen (net als zoveel modellen trouwens..., of oud modellen)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, dat valt nog wel mee... zo van een afstandje dan.
Alles kanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je kunt ook iedere week/maand een jong scharreltje opduikelen natuurlijk. Blijft ook jong
dat vermoeden heb ik ook. Ben dan ook totaal geen fan van make-up. Er zijn voldoende vrouwen die er prachtig uitzien zonder enige vorm van make-up... ze weten het alleen zelf vaak niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:51 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Klopt.. opzich, maar ik weet niet of je haar smorgens zonder make-up tegen wilt komen (net als zoveel modellen trouwens..., of oud modellen)
hey sjowhanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:55 schreef Sjowhan het volgende:
En weer een uur verder. Druk met filialen, afspraken die verzet zijn etc [afbeelding]
Nee, tuurlijk nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:
iedereen is het topic uit gevlucht?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:55 schreef Sjowhan het volgende:
En weer een uur verder. Druk met filialen, afspraken die verzet zijn etc
neequote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:
werkwerkwekrwerk heet dat.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:
uh huh.. zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:59 schreef OA het volgende:
[..]
werkwerkwekrwerk heet dat. [afbeelding]
werken? eer-ik?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:04 schreef Pheno het volgende:
Waar is die verzaker van een eerik? Ook zogenaamd aan het werken? Oftewel, met een kater op de bank liggen?
quote:
Hij beweerde te werkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:04 schreef Pheno het volgende:
Waar is die verzaker van een eerik? Ook zogenaamd aan het werken? Oftewel, met een kater op de bank liggen?
Goed planquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:05 schreef indahnesia.com het volgende:
ff motor binnen zetten, anders vergeet ik het...
Motorquote:
vond ik ookquote:
het valt in Nederland in de categorie motor, 125 ccquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:09 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Motor [afbeelding]
Tis gewoon een brommertje met iets grotere motor erop, en dat ie op de snelweg mag..
koop een auto! [afbeelding]
Ah, dat is goedquote:
geen snelwegen? tis nog jammer..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vond ik ook
[..]
het valt in Nederland in de categorie motor, 125 cc
Het ding haalt de 100 en mag overal rijden behalve op tolwegen. Snelwegen doen ze hier niet aan, alles gaat langzaamaan, behalve het vliegtuig.
Ja, de kantine is dicht en de koffie uit de automaat smaakt naar motoroliequote:
Hoi naamgenootquote:
Ga naar huisquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, de kantine is dicht en de koffie uit de automaat smaakt naar motorolie
Dat ga ik zometeen doen ja, als ik hier klaar benquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ga ik zometeen doen ja, als ik hier klaar ben
snelwegen zijn net zo breed als een gemiddelde B-weg in Nederland, ook met bomen aan de zijkant.quote:
Ehm... schiet niet op dusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
snelwegen zijn net zo breed als een gemiddelde B-weg in Nederland, ook met bomen aan de zijkant.
Nee, andersomquote:
Moet dat dan?quote:
klopt, maar haast moet je hier dan ook niet hebben. En een druk leven doe je ook maar ergens andersquote:
Nee, werk en vlaai etenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |