Want stel je voor dat je een paar centen aan de rechthebbenden van die songs moet betalen...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:44 schreef MuadDib het volgende:
Ik wist het wel maar het is grappig om het verschil te horen tussen de verschillende versies van The Electric Co. op de oude versie en de remaster van Blood Red Sky. Op m'n oude exemplaar zingt Bono nog netjes een stukje America en Send In The Clowns, in m'n remaster is dat netjes weggemixt.
Dankzij dat album ben ik fan geworden!!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:10 schreef crystaltrench het volgende:
Ben ik de enige wiens favo album "Zooropa" is? Wat een prachtwerk!
Maar eigenlijk is er geen album van ze dat ik echt slecht vind. Ben benieuwd naar het nieuwe werk, is toch altijd een evenement zo'n nieuw U2 album... en de rest van de remasters natuurlijk!
Dat doet me denken, ik heb de bonus disc van October nog niet geluisterd... gelijk ff doen zo!
eensch!quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:01 schreef MuadDib het volgende:
Net POP weer eens opgezet. Ik snap toch niet echt waarom die plaat regelmatig wordt gezien als hun slechtste, inclusief de heren zelf. De 3 openers zijn geweldig en de 3 afsluiters minstens zo goed. En daartussen is het toch ook niet slecht, behalve dat ze zich een beetje verliezen in Miami en The Playboy Mansion. Dus een herwaardering van deze plaat graag!
Zeker mee eens. Het is gewoon één van de meest aparte platen die U2 heeft gemaakt. maar dat maakt het zeker nog niet tot een slecht album. Met name mijn favoriete track If God Will Send His Angelsquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:01 schreef MuadDib het volgende:
Net POP weer eens opgezet. Ik snap toch niet echt waarom die plaat regelmatig wordt gezien als hun slechtste, inclusief de heren zelf. De 3 openers zijn geweldig en de 3 afsluiters minstens zo goed. En daartussen is het toch ook niet slecht, behalve dat ze zich een beetje verliezen in Miami en The Playboy Mansion. Dus een herwaardering van deze plaat graag!
Heb hem ook weer eens uit het stof gehaald, en zo'n slecht album is het inderdaad niet, toen ik hem gekocht had, dat was toen hij uit kwam, vond ik het niet veel, maar ik moet mijn mening bijstellen, tis geen verkeerd album, dus.......................................bedankt voor de tip!!!!quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:01 schreef MuadDib het volgende:
Bron?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:09 schreef donutsarenasty het volgende:
23 februari
No Line On The Horizon
can't wait!!!
Eindelijk een officiële datum nu.quote:18.12.2008
'No Line on the Horizon'
No Line On The Horizon, the new studio album from U2, will be released on Monday 2nd March 2009.
Written and recorded in various locations, No Line On The Horizon is the group’s 12th studio album and is their first release since the 9 million selling album How To Dismantle An Atomic Bomb, released in late 2004.
Sessions for No Line On The Horizon began last year in Fez, Morocco, continued in the band’s own studio in Dublin, before moving to New York’s Platinum Sound Recording Studios, and finally being completed at Olympic Studios in London.
The album calls on the production talents of long-time collaborators Brian Eno and Danny Lanois, with additional production by Steve Lillywhite.
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:23 schreef LeroyBrown het volgende:
Van U2.com
[..]
Eindelijk een officiële datum nu.
Ik heb ook de hele tijd een Achtung Baby-gevoel. Maar kan het dan niet alleen maar tegenvallen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:57 schreef Dandelion het volgende:
Ik ben benieuwd! Heb hoge verwachtingen maar tegelijk de verwachting dat deze niet ingelost gaan worden. Ik hoop in ieder geval dat er niet doorgekabbeld wordt a la how to dismantle en all that you can't etc maar hoop meer op een omslag a la achtung baby of zelfs pop.
Het album hoeft niet te klinken als AB maar een stijlverandering zoals tussen The Joshua Tree en Achtung zou ik fijn vinden. En ja dat kan tegenvallen....quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:01 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik heb ook de hele tijd een Achtung Baby-gevoel. Maar kan het dan niet alleen maar tegenvallen?
3 maart kan je hem hebben: 5 versies via Amazonquote:Op maandag 22 december 2008 16:19 schreef donutsarenasty het volgende:
weet iemand of de releasedatum op de U2 site(2maart) ook voor ons kikkerlandje geldt??
en wanneer de eerste single beschikbaar gaat komen?
Da's Q Magazine en dat is gewoon bij de grote boek/tijdschriftenhandel te krijgenquote:Op maandag 22 december 2008 21:12 schreef donutsarenasty het volgende:
is dat Q4music magazine waarin U2 komt te staan ergens in nederland te verkrijgen/bestellen?
http://www.nu.nl/muziek/1889711/anton-corbijn-maakt-film-u2.htmlquote:Anton Corbijn maakt film U2
LOS ANGELES - Fotograaf en filmmaker Anton Corbijn werkt aan een film over U2. De film, met muziek van U2, komt uit op dvd en als download bij de nieuwste cd van de rockband.
Dat meldde muziekwebsite Billboard.com dinsdag.
Het nieuwe album No Line on the Horizon komt op 2 maart wereldwijd uit. Naast de gewone cd-versie en een op vinyl komen er ook drie speciale uitvoeringen in beperkte oplagen op de markt.
Twee van die versies bevatten behalve een boekje van 36 pagina's en een grote poster, een link naar de download van de film. De speciale box bevat een exclusief boekwerk over U2, twee posters en de film van Corbijn op dvd.
Corbijn is wereldwijd bekend om zijn foto's van internationale sterren. Vorig jaar maakte hij zijn speelfilmdebuut met de film Control over het leven van Joy Divisionvoorman Ian Curtis.
Leuk en aardig allemaal, maar het zegt me werkelijk geen reet hoe die nummers in het echt zullen klinken.quote:
Dat bedoel ik dus ...quote:
Daar gaat altijd een paar weken overheen. Duurt ff voordat het in Nederland isquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:28 schreef donutsarenasty het volgende:
weet iemand hoe het komt dat dat Q-magazine nog niet in de winkels ligt in nederland?
volgens de Qsite zou het vanaf 31 december te koop zijn, maar in de winkels in nederland ligt nog steeds de vorige uitgave
WOW! Errrrug mooi moet ik zeggen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn muur heeft een vriend van me gemaakt voor me
MOFO kick ass. Kan me de popmart tour in Rotterdam nog herinneren. Goeie show, jammer alleen dat het regende die middag.quote:Op maandag 3 november 2008 21:10 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Zeker mee eens. Het is gewoon één van de meest aparte platen die U2 heeft gemaakt. maar dat maakt het zeker nog niet tot een slecht album. Met name mijn favoriete track If God Will Send His Angels
Het hoeft van mij zeker geen 2e Achtung Baby te worden, moet je ook niet willen denk ik. Maar eenzelfde soort sfeer proberen te creeren in 2008 is perfect. Ik wil geen kopie van AB, wel nieuwe innovatieve kwalitatieve hoogstaande songs die ergens over gaan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:01 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik heb ook de hele tijd een Achtung Baby-gevoel. Maar kan het dan niet alleen maar tegenvallen?
Ik zou lid worden als ik jou was, zeker nu Mojo heeft besloten de kaarten uitsluitent online te gaan verkopen. Daarnaast is er ook een kans dat op het moment dat de tourdata bekent gemaakt worden je voor een bepaalde datum lid moest zijn, om gebruik te kunnen maken van de fanclub pre-sale.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:55 schreef Morrigun99 het volgende:
Hoe zit het met de Tour?
Moet ik al lid worden van de fanclub ivm kaarten enzo? Had de vorige keer nog geen creditcard dus werd een nachtje in de rij liggen. Maar ik moet eerlijk bekennen dat dat niet persé ZO ontzettend goed beviel dat ik dat wéér wil gaan doen.
Ben benieuwd naar het album. U2 heeft me - op Zooropa misschien na - nog nooit heel erg teleurgesteld.
En waar moet je lid worden, wil je zeker zijn dat je al kaarten kunt bestellen mocht de tour komen ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:14 schreef LeroyBrown het volgende:
[..]
Ik zou lid worden als ik jou was, zeker nu Mojo heeft besloten de kaarten uitsluitent online te gaan verkopen. Daarnaast is er ook een kans dat op het moment dat de tourdata bekent gemaakt worden je voor een bepaalde datum lid moest zijn, om gebruik te kunnen maken van de fanclub pre-sale.
Is het nu 100% via het internet geregeld dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:32 schreef LeonH het volgende:
Denk dat ik ook maar eens ga doen na een paar jaar aangezien de charme van voor het postkantoor liggen zoals de vorige keer er niet meer bij is...
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:39 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Is het nu 100% via het internet geregeld dan?
Tijdens de Elevation-tour kon je nog wel kaarten via de Nederlandse fanclub bestellen (wat ik toen ook gedaan heb), tijdens de Vertigo-tour niet meer. Toen organiseerden ze alleen een busreis naar Gelschenkirchen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:49 schreef Dandelion het volgende:
ja het is inderdaad weer tijd om aan te melden bij U2.com.
Lid worden van de NL fanclub heeft weinig zin, die hebben de vorige 2 tours ook geen tickets gehad.
ah ok.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens de Elevation-tour kon je nog wel kaarten via de Nederlandse fanclub bestellen (wat ik toen ook gedaan heb), tijdens de Vertigo-tour niet meer. Toen organiseerden ze alleen een busreis naar Gelschenkirchen...
quote:First Single, Album Tracklisting
Get On Your Boots, the first single from U2’s new album No Line On The Horizon, will be released as a digital download on February 15th with a physical format to follow on February 16 through Mercury/Universal.
Produced by Brian Eno, Danny Lanois and Steve Lillywhite, sessions for No Line On The Horizon began in Fez, Morocco, and continued at the band’s Dublin studio, New York’s Platinum Sound Recording Studios, and London's Olympic Studios.
Released on March 2nd (March 3rd in the US), the album will come in a standard format with 24 page booklet and in digipak format. The digipak includes an extended booklet and the album’s companion film “Linear” by Anton Corbijn. A limited edition 64 page magazine will also be available, featuring the band in conversation with artist Catherine Owens, and new Anton Corbijn photographs. No Line On The Horizon will be released on 180gm vinyl. (More on the formats below)
The album cover artwork (click left to enlarge) is an image of the sea meeting the sky by Japanese artist and photographer Hiroshi Sugimoto.
Here's the full tracklisting:
1. No Line On The Horizon
2. Magnificent
3. Moment of Surrender
4. Unknown Caller
5. I’ll Go Crazy If I Don’t Go Crazy Tonight
6. Get On Your Boots
7. Stand Up Comedy
8. Fez – Being Born
9. White As Snow
10. Breathe
11. Cedars Of Lebanon
No Line On The Horizon will be available in five formats;
- Standard jewel case - with album CD and 24 page booklet
- Digipak format - limited edition with album CD, 32 page colour booklet and fold out poster. Features access to exclusive downloadable Anton Corbijn film.
- Magazine format – limited edition with album CD, with 64 page magazine. Features access to exclusive downloadable Anton Corbijn film.
- Box format - limited edition bespoke box containing digipak format album CD, DVD of Anton Corbijn’s exclusive film, 64 page hardback book, plus a fold out poster.
- LP vinyl – limited edition with 2 black vinyl discs, gatefold sleeve, and a 16 page booklet.
Ze zijn er allemaalquote:Op zondag 18 januari 2009 20:52 schreef Peter88Online het volgende:
Ik had eigenlijk gehoopt dat Bono er gewoon met de rest van U2 er zou zijn, zoals van te voren eerst aangekondigd werd.
Uhm alleen de vorige tour niet hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:49 schreef Dandelion het volgende:
ja het is inderdaad weer tijd om aan te melden bij U2.com.
Lid worden van de NL fanclub heeft weinig zin, die hebben de vorige 2 tours ook geen tickets gehad.
Beetje net als bij Vertigo vorige keer, al vond ik die wel gaver dan GOYB.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:22 schreef MadMaster het volgende:
Misschien verwacht ik wel te veel (of iets heel anders), maar voor zo'n 3 akkoorden recht-voor-z'n-raap nummer loop ik niet meer warm...
Het doet me inderdaad heel erg aan toen met Vertigo denken.. toen dacht ik ook: wat moet ik ermee? Maar uiteindelijk pakte dat in het stadion goed uit. Ik vraag me wel af hoe dat hier mee gaat.. GOYB heb ik misschien iets minder mee.. er zit te weinig in ofzo, ik kan het niet uitleggen.. moet er in elk geval wel aan wennen!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Beetje net als bij Vertigo vorige keer, al vond ik die wel gaver dan GOYB.
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:46 schreef Young_David het volgende:
Als het goed is strax Bono op ned3 bij de Inaugural Celebration van Obama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |