Ja mazzel. AZ, het lachertje van het jaar, verafschuwt en uitgespuugd door heel voetbalkijkend Nederland, de club die spits Pelle herbergt, de spits die meer flessen Andrelon voor z'n haar scoort dan goals en het dan zwaar inzien?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:59 schreef DarkShine het volgende:
Zie het zwaar in voor ons morgen.
Meeuwis er waarschijnlijk weer niet bij (griep) en in de aanval hebben we ook nog amper iets over door blessures en schorsingen.
Yulu Matondo is geschorst, loopt 1:1 op gele kaarten. Voor de rest merk je hem niet op.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja mazzel. AZ, het lachertje van het jaar, verafschuwt en uitgespuugd door heel voetbalkijkend Nederland, de club die spits Pelle herbergt, de spits die meer flessen Andrelon voor z'n haar scoort dan goals en het dan zwaar inzien?
Volgens mij onthoud ik me tegenwoordig van zulke posts.quote:Mag hopen dat die uitspraak kwam omdat je een molenwiek gekopt hebt. Jullie pakken gewoon 3 punten dus ik zou gewoon vast als normaal je 'Darkshine ik-haat-smurfen...ehh AZ-stukje' gaan schrijven.
22 halen is 1 betalen ofzow?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:39 schreef Chadi het volgende:
AZ gaat in de uitverkoop deze zomer.
Ik bedoel daarmee dat het afgeroomd gaat worden. Voetballers willen prijzen winnen. En ik denk dat er een paar toe zijn aan een stap hoger en zich iedere week dood ergeren aan hun collega'squote:
Ik denk dat de Zeeuw en Dembele onhoudbaar worden. Een speler die weg wil bij je club kan je niet houden ook al heeft ie een contract tot 2040quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:56 schreef Gatalin het volgende:
Ik denk het niet. Veruit de meesten hebben een contract tot 2010 of langer. Tenzij er iemand met een hele grote zak geld langs komt of als AZ geen toekomst ziet voor een speler zal deze mogen vertrekken, anders houdt Dirk gewoon z'n poot stijf.
Die komen niet uit Uruguayquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik denk dat de Zeeuw en Dembele onhoudbaar worden. Een speler die weg wil bij je club kan je niet houden ook al heeft ie een contract tot 2040
Weinig denk ik. Naar Groningen was er nog een redelijke groep mee, maar Roda is net iets te ver weg voor de gemiddelde AZ'er.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:09 schreef denthemen het volgende:
Vanavond nog wel fans mee of zijn ze nu echt allemaal afgehaakt?
Altijd een handje vol in Kerkrade.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:09 schreef denthemen het volgende:
Vanavond nog wel fans mee of zijn ze nu echt allemaal afgehaakt?
Gewoon gepasseerd denk ik. Niets gelezen over een blessure. Poco krijgt denk ik vooralsnog de voorkeur. Heb het idee dat Poco wat aanvallender is dan Poulsen, die is wat behoudender maar wel 'veiliger' met de bal. Als Poco een rush maakt en de bal verliest is het vaak meteen een stuk lastiger om meteen om te schakelen. Aan de andere kant zorgt Poco vaak wel voor wat dreiging of een voorzet die vervolgens naast getikt kan worden door Pelle of Ari.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:08 schreef Pritt het volgende:
Ben benieuwd naar Moreno. Poulsen geblesseerd of gewoon gepasseerd?
Poulsen kan leuk draven, maar daar blijft het voorlopig nog bij, Poco heeft tot nu toe nog de betere acties. Ben zelf ook benieuwd naar Moreno. Tevens had ik liever Ari in de basis gezien dan Pelle, maar dat is in feite een keuze tussen de lamme en de blinde.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:08 schreef Pritt het volgende:
Ben benieuwd naar Moreno. Poulsen geblesseerd of gewoon gepasseerd?
Zij willen prijzen winnen en met AZ win je geen prijzen. Zo simpel ligt het!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:12 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Die komen niet uit UruguayBovendien is er bij AZ geen financiele noodzaak om te verkopen en zijn ze bezig met lange termijn. Dat er nu een slecht seizoen tussen zit, zorgt er nog echt niet voor dat de plannen nu opeens allemaal worden omgegooid. En zoals ik al zei, als er iemand met een forse zak geld komt, zal er altijd gepraat kunnen worden, maar het is niet zo dat de eerste de beste club bijvoorbeeld Dembele meekrijgt.
Donk zit op de bank want die had zich verslapen. Jaliens was wel op tijd wakker, maar blijkbaar zo vroeg dat hij besloot wat slaap in te halen op het veld en er linksachter een groot gat lag waar Roda dankbaar gebruikt van maakte. Roda speler duikt dat gat in, rent richting achterlijn, geeft voor en die voorzet wordt er ingetikt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe en waarom AZ nu al 1-0 achterstaat?
En ook meteen de eindstand. Goed om te zien dat AZ tenminste strijd leverde en wou voetballen. Roda vond ik meteen inzakken na die 1-0. Pas na de 1-1 een beetje wakker. Ook ondanks wat kansjes van Roda die ook alleen maar voortkwamen uit countertjes.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:09 schreef denthemen het volgende:
1-1, mooie goal
Als Vink een beetje meewerkt wel ja, of de spitsen wat scherper zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:27 schreef denthemen het volgende:
Er had meer in gezeten btw
Hou aub op, ik heb de 1ste helft de tel verloren bij het aantal schwalbes en het onterechte gejank bij Vink!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:24 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Pieter Vink - AZ ; ruststand 1 - 0
AZ-aanvallers zijn vogelvrij, vooral binnen het strafschopgebied.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oepsquote:En Excelsior moet nog spelen (wel tegen Ajax AZ dus ga er maar even vanuit dat zij verliezen)
Wil van Gaal dit seizoen nog steeds kampioen worden?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:34 schreef xFriendx het volgende:
Gaat nog spannend worden onderin. We mogen ondertussen wel wat meer punten gaan verzamelen om veilig te zijn.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:05 schreef DarkShine het volgende:
Behoorlijk om te kotsen dat de schwalbes en het gejank bij de arbitrage ontelbaar werd!
Plaats 9 weer een punt verder weg en de laatste plek weer een punt dichterbij gekomen.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:34 schreef xFriendx het volgende:
Gaat nog spannend worden onderin. We mogen ondertussen wel wat meer punten gaan verzamelen om veilig te zijn.
Op AZ-fanpage (quote:Op zondag 2 maart 2008 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
Nee serieus, haal Dembele er maar eens een paar wedstrijden uit. In de samenvatting van de wedstrijd kun je goed zien hoe hij prima kansen om zeep helpt als hij aan het jongleren met de bal is. Hij had 3x een prima afspeelmogelijkheid op Pelle, maar gaat dan eerst nog 5 meter (het liefst breed over het veld) lopen, en speelt hem dan af als Pelle weer in de dekking staat.
Naja.
Dat willen we allemaal wel toch? Van Gaal ookquote:Op zondag 2 maart 2008 17:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wil van Gaal dit seizoen nog steeds kampioen worden?
Toch merk je wel dat Poco veel met Jenner heeft getraind. Het passeren van een tegenstander gaat niet meer zo flitsend als eerst, hij wil liever eerst een actie maken. Het is dus voor iedereen beter als Jenner na dit seizoen vertrekt.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:17 schreef Stereotomy het volgende:
En Poco op linkshalf ook! Ik vind Poco zowel aanvalled (hij heeft een ietwat lompe, maar goeie passeerbeweging) als verdedigend beter dan Poulsen.
Poulsen is nog geen Dzudzak.
¤0,10 ct p/m.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:01 schreef Gatalin het volgende:
Een 0900-nummer? Lokaal tarief mag ik hopen? Bij ons was het nog ten minste 0800-KOENDERS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |