nouja, je weet het niet hequote:Op zondag 17 februari 2008 10:34 schreef Stroekie het volgende:
dat zou dan toch een slecht teken zijn als hij al zo vroeg weer thuis is
bovendien komt Ang3l in de ochtend als hij wakker is gelijk even zwaaien
Niet zo optimistischquote:Op zondag 17 februari 2008 10:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, je weet het niet he
voor je het weet heeft zn date de meest gru-we-lij-ke dingen met hem uitgespookt
Hoe zat het nou ook alweer?quote:Op zondag 17 februari 2008 11:48 schreef Yonah het volgende:
ik ben ook weer terug van mn date, uiteraard weer veel te weinig slaap gehad dus ik heb wallen zo groot als meloenen!
ik weet wel dat ie vandaag al weer vrij vroeg een nieuwe date hadquote:Op zondag 17 februari 2008 10:10 schreef Cybart het volgende:
zou ie al terug zijn van zn date????
of gewoon Sperti erop smerenquote:Op zondag 17 februari 2008 11:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoe zat het nou ook alweer?
Bevroren lepels ertegenaan en weg wrijven?
Maar laatst een part aardappel op elke oog gelegd en zo 20min gezeten, relaxed muziekje op en dat scheelde al een hele hoop!
quote:Op zondag 17 februari 2008 12:47 schreef Yonah het volgende:
cute!
lepels, aardappels, sperti?
nein mein shatz!!
daar hebben we camouflage stiften voor..
en nee, ik ben geen supernicht, maar wel ijdel
verdorrie het bestaat echt!quote:
oudquote:
quote:
en ik krijg er vlekken van..quote:Op zondag 17 februari 2008 12:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]aambeienzalf... dan trekt het echt weg ipv camoufleren. Da's beter.
DIE kun je dan weer camoufleren met je camouflagestickquote:
have funquote:Op zondag 17 februari 2008 13:23 schreef Yonah het volgende:
dames, ik ga naar NH
ik ben vanavond weer online
Deze heer zegt tot ziens!quote:Op zondag 17 februari 2008 13:23 schreef Yonah het volgende:
dames, ik ga naar NH
ik ben vanavond weer online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |