alwéér!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:29 schreef remlof het volgende:
Gezellig! Ik heb gehoord dat Quickie_Butt Jerney_Kaagman naakt op de bar gaat dansen
yay! gefelischap, Vorruk!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 04:47 schreef Vork het volgende:
O, in dat geval... Nee misschien kom ik ook wel kijken.
Oh, de woning heb ik gewoon geaccepteerd, dus per april woon ik strategisch vlakbij Bosch, Nescio, centrum Sonsbeek, remlof, Jerney kaagman en Garisson.
niet zeiken, anders zoek je maar een andere baanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
Aaaaaahhhh! Een arnhem-topic! Werkt of woont er toevallig iemand in de buurt (binnen hoorbereik) van de eusebiuskerk? Ik word op me werk echt gek van die kerkklok ieder half uur...
Tis eigenlijk een stage.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:32 schreef Faithy het volgende:
[..]
niet zeiken, anders zoek je maar een andere baan
ook hoi
geniet er maar van zolang het kan, de Eus schijnt op instorten te staan, toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
Aaaaaahhhh! Een arnhem-topic! Werkt of woont er toevallig iemand in de buurt (binnen hoorbereik) van de eusebiuskerk? Ik word op me werk echt gek van die kerkklok ieder half uur...
alweer? of nog steeds?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
geniet er maar van zolang het kan, de Eus schijnt op instorten te staan, toch?
Timbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:09 schreef Garisson72 het volgende:
't gebeurt stukje bij beetje
Tottie ineens over het marktplein verspreid ligt.
Kom op zeg, dat ding heeft vanaf de oorlog tot 10 jaar geleden in de steigers gestaan. Dan vraag ik me toch af wat ze in die 50 jaar reconstructie hebben gedaanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
geniet er maar van zolang het kan, de Eus schijnt op instorten te staan, toch?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:35 schreef Vork het volgende:
Ja al gezien. Alles in prima in orde en ik heb 'm al geaccepteerd. Als er niets raars tussendoor komt per 27 maart.
Ze belde zelfs nog op daarnet, om te vragen of de brief wel was aangekomen, want ze hadden nog niets gehoord of gezien (lekker snugger zijn die lui af en toe).
hou's op over die kerkklokquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oeh, dit nummer is gaaf! (op de kerkklok)
Weet iemand waarom dat ding iedere vrijdag tussen 10 en 11 bezig is?
Mijn voorganger had het altijd over KerkklokFM!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:52 schreef Faithy het volgende:
[..]
hou's op over die kerkklok
Google het even ofzo.. je lijkt wel geobsedeerd
Échte arnhemmers wéten dat gewoonquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:56 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik durf niet te klikken..
bestaat dit écht?heb je dit gegoogled of WIST je dit?
Die introquote:
Wolken? Ik kijk denk ik op de verkeerde site.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
en die wolken
Met weer als dit is het trouwens wel tof om naar boven te gaan daar. Dat uitzicht
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:45 schreef Garisson72 het volgende:
lamlendige student.
in dat geval is deze onnavolgbare quote wel op zijn plaats:quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:45 schreef Garisson72 het volgende:
lamlendige student.
In Westervoort zit een goeie, ik weet niet hoe de zaak heet maar hij is van een goeie kennis van mij die daar sinds kort goed aan de weg timmert.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:20 schreef -skippybal- het volgende:
Wie weet wat de beste tattooshop is van Ernem?
Ik dacht aan jullie toen ik 2 weken terug BUITEN OP BONAIRE IN HET ZONNETJE MET 31 GRADEN LIEP!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:46 schreef Jerney_Kaagman het volgende:
[..]Jaloers
Ik zal aan je denken als ik zo BUITEN LOOP IN HET ZONNETJE
dan laat jij je toch lekker toetakelen door zo'n roestige naald in het Spijkerkwartier omdat dat tenminste dichtbij is!quote:
hoe kun je aan mij denkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik dacht aan jullie toen ik 2 weken terug BUITEN OP BONAIRE IN HET ZONNETJE MET 31 GRADEN LIEP!
Ik dacht aan jullie fokkers in het algemeenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:59 schreef Faithy het volgende:
[..]
hoe kun je aan mij denkenje ként me niet eens, en zie je hier vandaag voor 't eerst
http://www.tattooroel.nl/quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:50 schreef -skippybal- het volgende:
Jeez, ik vraag of iemand weet wat de beste is in Arnhem. Hoe moeilijk is dat nou te begrijpen?
Oja, daar heb ik volgens mij wel eens van gehoord. Ik fiets er binnenkort wel eens een keertje langs.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:02 schreef LasTeR het volgende:
[..]
http://www.tattooroel.nl/
[ afbeelding ]
Bedankt, zo ziet mijn appartementencomplex er ook half uit. Maar Roel's place is wel iets meer toegetakeld ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oja, daar heb ik volgens mij wel eens van gehoord. Ik fiets er binnenkort wel eens een keertje langs.
Ziet er trouwens van de buitenkant meer uit als een crackpand
Dat aquarium, die toffe vogels die vlak over je hoofd vliegen in de Desert, op je bek glijden in die benouwde Bush, heel lang kijken naar hoe die apen de hele tijd zitten te kuttenquote:
ID124788...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik dacht aan jullie fokkers in het algemeen![]()
Ik fok al vrij lang, alleen nog nooit in STA
Ik vind Dwerg-Kwartels stoer.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat aquarium, die toffe vogels die vlak over je hoofd vliegen in de Desert, op je bek glijden in die benouwde Bush, heel lang kijken naar hoe die apen de hele tijd zitten te kutten
www.fabulousnails.nlquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In Westervoort zit een goeie, ik weet niet hoe de zaak heet maar hij is van een goeie kennis van mij die daar sinds kort goed aan de weg timmert.
Die zijn ook stoer. Zo keihard wegrennen met die kleine voetjesquote:
Je zal er maar zo op gaan stappen haha. Je ziet ze ook met z'n tweeën of drieën een paadje oversteken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die zijn ook stoer. Zo keihard wegrennen met die kleine voetjes
Maar die kleine biggetjes in de Desert en de aardvarkens in de Bush zijn het liefst
Ja. 1/3e van de leeftijd van fok is vrij lang lijkt mequote:
Er schijnt overigens wel een goede ergens in het spijkerkwartier te zitten (zonder roestige naalden). Ik ken wel wat mensen die daar voor tattoo begrippen een paar goed gelukte exemplaren aan hebben overgehouden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:50 schreef -skippybal- het volgende:
Jeez, ik vraag of iemand weet wat de beste is in Arnhem. Hoe moeilijk is dat nou te begrijpen?
Gefeli!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:35 schreef Vork het volgende:
Ja al gezien. Alles in prima in orde en ik heb 'm al geaccepteerd.
Ok jij wintquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik dacht aan jullie toen ik 2 weken terug BUITEN OP BONAIRE IN HET ZONNETJE MET 31 GRADEN LIEP!
Die is op bonaire aangespoeld, wist je dat nog niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:38 schreef Faithy het volgende:
niet eens Arubadat is écht hot nu...
met als nieuwste attractie: "vind Natalee"
ik heb géén boot, en ik was toen in nederland.quote:
Welke straat?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:35 schreef Vork het volgende:
Ja al gezien. Alles in prima in orde en ik heb 'm al geaccepteerd. Als er niets raars tussendoor komt per 27 maart.
Ze belde zelfs nog op daarnet, om te vragen of de brief wel was aangekomen, want ze hadden nog niets gehoord of gezien (lekker snugger zijn die lui af en toe).
Ik niet maar m'n dochters dan weer wel ...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:45 schreef Jerney_Kaagman het volgende:
Lalalalala ik heb vakantie
IK
HEB
VAKANTIE
EN
JULLIE
NIET
MUAHAHAHAHAH
Hoe oud zijn die?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:43 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik niet maar m'n dochters dan weer wel ...
de enige reactie die je daar op krijgt is dezequote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:45 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die?![]()
Sorry voor de uitermate overdreven puberale reactie van mijn kant.
(Wel reactie graag)
Mwoah ...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ja. 1/3e van de leeftijd van fok is vrij lang lijkt me
Kamagurka (de user, niet de belg)quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:26 schreef remlof het volgende:
Ok, morgenavond Nescio![]()
Wie komen er behalve de bekende Sonsbeekkwartierders?
quote:
Daar merk je boven een bepaald promillage niks meer vanquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
het wordt wel koud vannacht...![]()
Die zijn niet meer openquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
laat ik het zo zeggen: ik neig naar een avondje bank
Ow dus jij gaat ook niet?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:41 schreef Jerney_Kaagman het volgende:
Knetter wat is het koud buiten
volgende week klinkt als een plan.. maar dan wel op de vrijdag, want de zaterdag zijn we in Den Haagquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:49 schreef Jerney_Kaagman het volgende:
Nee ik ga bij nader inzien toch maar nietben best moe en wil graag op tijd naar bed
Volgende week maar ofzo
Blame Arnhem-Zuidquote:Op zondag 17 februari 2008 20:29 schreef -skippybal- het volgende:
We wonen nu eindelijk ook officieel in een pauperstad![]()
Yeah, rightquote:
Koop of huur? Ik zou er sowieso niet zo snel iets kopen, hoewel de plekken waar nog een paar koopwoningen staan over het algemeen wel het minst erg zijn (aan de rand van de wijk), weet ik niet of het nou wel zo'n investering is, waardetechnisch gezien. In die hoek aan de rechterkant van de Mosweg en Vogelkersweg, daar valt het inderdaad nog wel mee. dennenweg zit daar vlakbij, maar ook daar hangt het er vanaf waar op de dennenweg. Bij de kruising met de Beukenlaan zou het nog best leefbaar zijn. de beukenlaan is helemaal de rand, daar zitten alle sportcomplexen en de rest kijkt uit op natuur. Hoe verder wijk inwaarts hoe slechter.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:16 schreef Guppyfriend het volgende:
in de zoektocht naar mijn huisje in arnhem, ben ik gisteren even langs iets gereden wat leeg stond.
het huisje zag er leuk uit van buiten (ben niet binnen geweest).
het ligt alleen wel in de (beruchte?) Geitenkamp. het huisje staat helemaal rechtsbovenin de wijk, zeg maar op de grens het de wijk Arnhemse Allee. het is op de Dennenweg.
heeft iemand een beetje een idee van hoe de wijk daar is? is heel die wijk nou not done, of valt t op bepaalde plekken wel mee? ik vond het er nog wel oke uitzien, maar misschien kwam ik op een moment langs toen het net erg rustig was??
het huisje ligt ook precies op de kruising met de beukenlaan, bovenin de hoek. voor mijn gevoel zag het er nog best leefbaar uit, maar goed, dat kan je ook niet beoordelen op één keer langsrijden.quote:Op maandag 18 februari 2008 09:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Koop of huur? Ik zou er sowieso niet zo snel iets kopen, hoewel de plekken waar nog een paar koopwoningen staan over het algemeen wel het minst erg zijn (aan de rand van de wijk), weet ik niet of het nou wel zo'n investering is, waardetechnisch gezien. In die hoek aan de rechterkant van de Mosweg en Vogelkersweg, daar valt het inderdaad nog wel mee. dennenweg zit daar vlakbij, maar ook daar hangt het er vanaf waar op de dennenweg. Bij de kruising met de Beukenlaan zou het nog best leefbaar zijn. de beukenlaan is helemaal de rand, daar zitten alle sportcomplexen en de rest kijkt uit op natuur. Hoe verder wijk inwaarts hoe slechter.
Verder zou ik vanwege de ligging ook niet snel voor Geitenkamp kiezen, het is nogal afgelegen, op een heuvel en mocht je bijvoorbeeld graag nog in het centrum komen, dan is dat nog een hele tocht. Dan kun je nog beter in Velp gaan wonen. Net zo'n toch, maar zelfs Velp Zuid lijkt me nog gezelliger dan geitenkamp.
Presikhaaf de gekstequote:Op zondag 17 februari 2008 23:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Yeah, rightKlarendal, Presikhaaf, Het Broek, Geitenkamp en nog veeeeeeel meer.
Zuid is ook kut. Ik verwacht zo wel een "quote:Op maandag 18 februari 2008 09:48 schreef Guppyfriend het volgende:
het huisje ligt ook precies op de kruising met de beukenlaan, bovenin de hoek. voor mijn gevoel zag het er nog best leefbaar uit, maar goed, dat kan je ook niet beoordelen op één keer langsrijden.
het is een koophuisje. niet zo duur/groot, en er moet nog wel iets aan gebeuren. ik twijfel dus ook een beetje of het een waardetechnisch slimme investering zal zijn... de wijk heeft nu eenmaal geen goede naam en zal er ook niet zomaar vanaf komen... maar dat is wel op meer plekken in arnhem heb ik ontdekt
de ligging is inderdaad wel uit het centrum, maar op zich vind ik dat niet zo erg. voor mn vriend zou arnhem zuid een praktischere oplossing zijn (voor zn werk), maar goed, arnhem zuid he. toen ik daar doorheen reed had ik echt niet een goed gevoel (no hard feelings)
anyway, voor een kleiner budget is het gewoon heel moeilijk om iets te vinden in arnhem wat ook een beetje leefbaar is... maar ik ben niet de enige die dat ontdekt. en eigenlijk is dat in elke stad in nederland wel een beetje.
geitenkamp is best leuk toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:14 schreef Vork het volgende:
Een avond door Geitenkamp lopen had mij ook direct genezen van m'n och-het-valt-eigenlijk-wel-mee-gedachte.
quote:Op maandag 18 februari 2008 09:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
het huisje ligt ook precies op de kruising met de beukenlaan, bovenin de hoek.
In slaap vallen op de bank?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:42 schreef -skippybal- het volgende:
Is er toevallig iets tofs te doen vanavond? Ik verveel me
Brrrrquote:Zwaar geschut wordt ook ingezet op Koninginnenacht. Met de band Krezip op een vol Kerkplein hoopt Robin Hagen de toon te zetten voor een stampvolle Koninginnedag. Op 30 april treden op het plein onder meer Elles Springs, Dennis, Silkstone, Leaf en de van Idols bekende Arnhemse zangeres Pauline op. Ondanks het feit dat, vanwege de problemen met de Eusebiustoren, een deel van het Kerkplein is afgesloten denkt Robin Hagen zo'n 85oo mensen te kunnen toelaten. Intensieve crowdcontrole, met name bij de Weverstraat en Koningstraat moet er voor zorgen dat de druk op het podium binnen de perken blijft.
Aaaah...quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:59 schreef -skippybal- het volgende:
Ik weet iig waar ik niét ben met Koninginnenacht/dag
[..]
Brrrr
Ja is goed, maar ik ben er dan niet, zit in Milaanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
gisteren was ik gebanneddus kon ik niet komen, en vanavond lijd ik nog even aan keelkanker..
![]()
volgende week zaterdag maar weer 's Nescio?
we krijgen aansluiting met het westenquote:Directe trein Arnhem - Schiphol
maandag, 03 mar 2008 09:42 | Door: de Gelderlander
ARNHEM - Arnhem krijgt een rechtstreekse treinverbinding met de nationale luchthaven Schiphol bij Amsterdam. Met ingang van de nieuwe dienstregeling, die in december ingaat, gaan er tweemaal per uur treinen rijden van Arnhem naar Schiphol en terug.
De nieuwe lijn is in feite een omzetting van de rechtstreekse lijn van Arnhem naar Den Haag, die komt te vervallen. Reizigers naar Den Haag moeten voortaan in Utrecht overstappen. De NS heeft gekozen voor deze wijziging omdat er meer reizigers van Arnhem naar Schiphol gaan dan naar Den Haag. Dit aantal groeit zelfs, terwijl het aantal reizigers naar Den Haag gelijk blijft. Nu zijn het nog de reizigers naar Schiphol die in Utrecht moeten overstappen.
De nieuwe lijn naar Schiphol loopt tijdens de spits zelfs door tot Nijmegen. In die uren heeft die stad ook een vaste verbinding met de nationale luchthaven. De Arnhemse verkeerswethouder Cees Jansen (CDA) is erg blij met de wijziging in de dienstregeling van de NS.
"Dit is een enorme aanwinst. Je kunt in Arnhem met je zware koffer de trein in en je stapt op de luchthaven uit. Mooier kan niet. Het lijkt me dat er minder mensen met zware bagage naar Den Haag reizen. Dit is een gelukkige keuze van de NS."
Wethouder Jansen wijst ook op het psychologische voordeel. "In Arnhem verschijnt straks de aanduiding Schiphol op de borden. Dat is een opsteker voor Arnhem als opstapplaats. Dat loopt al vooruit op de situatie dat het station klaar is en dat we er hier piekfijn bijzitten. Het aantal reizigers naar Schiphol zal zeker toenemen."
Nog beter zou het volgens Jansen zijn als de plannen voor de hogesnelheidsverbinding tussen Amsterdam-Arnhem-Düsseldorf-Keulen en Frankfurt werden gerealiseerd. "Daar lobbyen we hard voor. Dan reis je vanuit Arnhem comfortabel naar de grote luchthavens in Nederland én Duitsland. De verbinding met Duitsland is nu al goed, al moet je in Düsseldorf nog met een boemeltje van het hoofdstation naar het vliegveld. Nu wordt dan ook de verbinding met Schiphol goed. Een hele stap in de goede richting."
Ja, dat "Je kunt in Arnhem met je zware koffer de trein in" is nu nog niet zo heel gemakkelijkquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
we krijgen aansluiting met het westennu nog een station om op te stappen...
Inderdaad, ja. Al lijkt het dat - sinds de nieuwe dienstregeling? - de laatste treinen een stuk later vertrekken vanuit het westen. Zo kun je, op een normale doordeweekse dag, nog om 00:30 de laatste trein vanuit Amsterdam naar Arnhem pakken. Niet dat ik dan diezelfde dag nog thuis kan komen, maar dat is een ander verhaal. Iets met treinen die wegrijden, terwijl de andere trein er net aan komt. Arnhem CS -->quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
Geweldig zeg... Ik wil gewoon een nachtnet! Dat hebben ze zelfs in Brabant
Bron: 3VOOR12 Arnhem/Nijmegenquote:Culturele subsidiecarrousel in Arnhem stemt vrolijk en droef tegelijk
Goudvishal door in Willemeen, singer-songwriterfestival niet in 2008
Tse Kao - organisator van het Arnhems Singer-songwriterfestival dat de afgelopen jaren traditioneel tijdens de Theater Avenue werd georganiseerd - weet niet exact waarom de gelden dit jaar niet zijn toegekend. "Het enige dat ik weet, is dat de aanvraag niet meegenomen is bij het verdelen van de culturele gelden. Het hoe en waarom is me onduidelijk." Toch zal er volgens Kao in augustus niet louter theater te zien zijn in Park Sonsbeek. "Als alles goed gaat, krijgt de Theater Avenue net als vorig jaar weer een uitgebreide muzikale invulling. Wat er op de zondag in de plaats van de singer-songwriters komt, heb ik nog niet duidelijk, maar ook de laatste dag van de Avenue zal weer muzikaal ingevuld en afgesloten worden."
De verdeling van de subsidies leverde ook blije gezichten op. Eerder al maakte de gemeente bekend dat Luxor Live er de komende drie jaar twintigduizend euro bij krijgt ,om het programma naar een hoger niveau te tillen. Daarnaast wordt het restant van vijfduizend euro uit het subsidiepotje 'Kunstmanifestaties' vermeerderd met het bedrag van tienduizend euro, waarmee de Culture Comedy Award niet langer hoeft te worden te worden gesteund. Dit geld wordt nu aangewend om de Goudvishal in ieder geval voor dit jaar hun hardcore, metal- en punkprogramma in Willemeen te kunnen laten neerzetten. Hoe en of de 'Goudvis-aanvulling' van de programmering van Willemeen na 2008 een vervolg zal krijgen, moet voor 1 april bekend worden.
juist, probeer maar eens de stoptrein naar Doetinchem te halen als je vanuit de intercity uit Den Bosch komtquote:
die ken ik ook, ik heb 4 maanden stage gelopen in Utrecht. na een week nam ik elke ochtend maar een trein eerder. de aansluiting die op ns.nl aangegeven werd is gewoon niet te halen op arnhem CSquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:49 schreef Aisumasen het volgende:
Dat bedoel ik maar! Jij snapt me. Maar de aansluiting van en naar Utrecht/Amsterdam is net zo erg, helaas. Elke fucking ochtend mis ik mijn aansluiting, en dat al jaren..
Is er al een station Westervoort of moeten die nog steeds na de brug er af springen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:10 schreef Aisumasen het volgende:
Haha, ja... De NS slaat bij Velperpoort af naar dat gezellige station van Presikhaaf, richting Zutphen/Zwolle. Maar de Syntus rijdt richting Doetichem/Winterswijk.
die schijnt in 2010/2011 er te komen, stond in de Gelderlander vorig jaar. als ik me niet vergis. en dan moet er ook een Zevenaar Oost komenquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is er al een station Westervoort of moeten die nog steeds na de brug er af springen?
Waar ditmaal?quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:52 schreef Guppyfriend het volgende:
tegen die tijd moet ik echt in arnhem wonen![]()
dinsdag gaan we trouwens een huisje bekijken, dus ik ben heel benieuwd of het een beetje is wat ik ervan verwacht.
het is inderdaad die ene in de Geitenkamp ja. op zich twijfel ik meer aan de staat van de woning dan aan de wijk tot nu toe. ik heb een beetje het idee dat de makelaar het allemaal wel zoveel mogelijk van een gunstige kant gefotografeerd heeft. maar goed, daarom gaan we ook kijken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:06 schreef Vork het volgende:
[..]
Waar ditmaal?
Ik was trouwens vandeweek nog een paar keer in de buurt van die woning in Geitenkamp waar je het toen over had. In weze is die hoek wel een redelijk goede buurt. De straatnamen met een boom zijn goed te doen, echter als je daar woont dan is het OV redelijk ruk (lijn 7 komt niet overal en lijn 20 komt wel overal, maar dan ook echt overal) en zit je sowieso ver van stations, het centrum en andere voorzieningen, op sport en natuur na, dat zit daar om de hoek.
het heeft er alle schijn van dat ik (en wellicht mevroj Kaagman ook, als het haar behaagt) vanavond wel in Nescio zal zijn. Voor alcoholica en wat dies meer zij. Zegt het voort.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
volgende week zaterdag maar weer 's Nescio?
Die Veoliatreinen zijn ook zo kut. Daar hebben ze het gepresteerd om zitrijen van 3+2 te maken. Ik ben nog geeneens 1,80 meter en niet bepaald breed, maar ik zit zelfs krap in die klotetreinenquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Die lightrail treinen van Syntus zien er schattig uit inderdaad. Maar als ze in de spits maar een treinstel inzetten nadat het vorige was uitgevallen, zijn ze niet zo leuk meer. Zeker niet als je als vee opgepakt naast een of andere junk staat. Alleen van die lucht die eraf komt werd is al spontaan stoned![]()
Zo'n klein treintje dus, in de spits...Nota bene op schrikkeldag!
[ afbeelding ]
Trouwens, die nieuwe treinen van Veolia (ook zo'n fijn bedrijf...), die vertrekken vanuit Nijmegen, zijn ook leuk! De treinen dan he.
[ afbeelding ]
Gangnhem, jeweetoggg!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
Bah, wordt er een wietplantage hier weggehaald, was ik niet thuis om het te aanschouwenMaar buren hebben foto's gemaakt
Dus krijg nog wel te zien
Vorige week hoorde ik voor ik de deur uit ging 'ik bel de politie hoor!' ook gozer opgepakt en dat bleek ook in krant te hebben gestaan lees ik net.
Buurt verpaupert, naja was al pauper (de laar west)
ik ken ze dan ook alleen van de buitenkant he, die Veolia's.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Die Veoliatreinen zijn ook zo kut. Daar hebben ze het gepresteerd om zitrijen van 3+2 te maken. Ik ben nog geeneens 1,80 meter en niet bepaald breed, maar ik zit zelfs krap in die klotetreinen. Gelukkig hoef ik nou niet meer met dat stinkbedrijf
(nog wel met syntus
)
Zelfs de verkeerde provinciequote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://www.deweekkrant.nl/media/item?mediaid=89775
Beetje de verkeerde foto he
Het was anders keigezelliequote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je nu al terugbent heb ik het gevoel dat ik weinig heb gemist
Vandaag of morgen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:38 schreef Jerney_Kaagman het volgende:
[..]
Het was anders keigezelliedus ja je hebt wel wat gemist
![]()
Volgende week weer?
Vandaar die sirenesquote:17:04:16 14-03-08 7 G BRAN Prio 1 Binnenbrand LANGE WATER 5 ARNHEM (AH) 39741 39750
803141704160900308 0900308 BRW Arnhem ( OvD/ROGS Spoed )
803141704160900307 0900307 BRW Arnhem-Noord ( Ploegcommandant )
803141704160900301 0900301 BRW Arnhem-Noord ( Blusgroep 1 )
803141704160900300 0900300 BRW Arnhem-Noord ( Lichtkrant )
Ow kut was dat gisteren? Had ik best heengewildquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:50 schreef -skippybal- het volgende:
OMG, wie heeft gister het Earth, Wind & Fire publiek mogen aanschouwen?
Je zou er bijna met een campingstoeltje voor het Gelredome voor gaan zittenNog leuker dan iemand die dreigt van de Oude brug te springen (en het vervolgens niet doet
)
Whehe, ze gaven zo ongeveer de kaarten weg omdat niemand ervoor wou betalenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow kut was dat gisteren? Had ik best heengewild
Dat idee had ik al, ik had graag voor weinig het legendarische EWF eens gezien...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Whehe, ze gaven zo ongeveer de kaarten weg omdat niemand ervoor wou betalen!
nope, ik was bij The Cure, in het Sportpaleis in Antwerpenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:50 schreef -skippybal- het volgende:
OMG, wie heeft gister het Earth, Wind & Fire publiek mogen aanschouwen?
Hey hoeveel mensen gingen er per jaar naar de Goudvishal en hoeveel gaan er naar Vites? Ik vind het een terecht besluit.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:42 schreef -skippybal- het volgende:
Ik neem aan dat elke cultuurtoestand nu (eindelijk) flinke subsidies krijgt na het besluit om zuigsletje Vitesse maar gewoon weer 10 miljoen te schenken?
* Denkt aan de Goudvishal die een dikke nee kreeg bij de vraag om een nietig bedragje van 50.000,- om jaren vooruit te kunnen....
Lekker belangrijk hoeveel mensen er naar toe gaan. Het is nogal niet wat, 10 miljoen...quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey hoeveel mensen gingen er per jaar naar de Goudvishal en hoeveel gaan er naar Vites? Ik vind het een terecht besluit.
De prijs per "blije burger" is iig lager dan bij de Goudvishal (al vind ik het ook jammer dat die dicht is). En dan gaat het om cultuur/entertainment. Als je het over opfleuren van pauperwijken hebt, hadden ze dat geld beter weg kunnen halen bij dat Rijnboogproject, dat kost nog veel meer dan die 10 miljoen die ze nu in Vitesse BV hebben gepomptquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Lekker belangrijk hoeveel mensen er naar toe gaan. Het is nogal niet wat, 10 miljoen...
En dat hele gedoe dat het meer oplevert dan dat het kost slaat ook nergens op. Als je die 10 miljoen in één van de talloze pauperwijken had gestopt was er zeer waarschijnlijk meer winst geweest.
En dat geld gaat uit het spaarpotje komen. Met andere woorden; mochten andere zaken accuut hulp nodig hebben, dan hebben ze dikke kans dat het jammer maar helaas gaat worden.
Maar hey, het incompetente bedrijf (inderdaad, bedrijf) Vitesse bestaat dan gelukkig nog en is hard bezig om z'n elfde plaats in de prestigeuze Nederlandse Eredivisie veilig te stellen...
Voetbal is zeker geen entertainment?quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
De prijs per "blije burger" is iig lager dan bij de Goudvishal (al vind ik het ook jammer dat die dicht is). En dan gaat het om cultuur/entertainment. Als je het over opfleuren van pauperwijken hebt, hadden ze dat geld beter weg kunnen halen bij dat Rijnboogproject, dat kost nog veel meer dan die 10 miljoen die ze nu in Vitesse BV hebben gepompt
nee ik mag alleen vuilnisbakken legenquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Ben je nog steeds afwasser in dat restaurant ?
Nee dat moeten jullie nietquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:04 schreef Garisson72 het volgende:
we moeten nog steeds alle Arnhemse Fok!kers mobiliseren om bij Bonnie Jerney in het restaurant te gaan eten als zij aan het werk is!
Ga je dan ook mee, Dribbel?
Daar weten ze in de keuken wel raad mee met zulke gastenquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:14 schreef Garisson72 het volgende:
ik ga echt de moeilijke klant gast uithangen heur
alles terugsturen, ieder glas vind ik vies, last van tocht en kinderen en bejaarden in mijn omgeving
Ik werruk lekker nooit op vrijdagquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:02 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
FONDUE-AVOND
Iedere vrijdag Fondue-avond in ons restaurant. Gezellig onbeperkt Kaas-fondue
of fondue Bourguignon voor maar euro 17,50 p.p. en wordt geserveerd met
aardappeltjes, frietjes, stokbrood, diverse sausjes en rauwkostsalade.
RESERVEERT U EVEN ?
Welke vrijdag moet je werken Bonnie?
Kaasfondue is viesquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:48 schreef Garisson72 het volgende:
K A A S F O N D U E ! [ afbeelding ]
dat heb je nooit verteld, Jerney!
Helaas hebben wij geen bierquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet! Slekker, zeker als het onbeperkt is voor 17,50. En met het nodige bier natuurlijk
Yep. En dan gaan we kijken hoelang gesmolten kaas aan het plafond blijft plakkenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:23 schreef Garisson72 het volgende:
ok Nylz, we nemen dus zelf een voorraad van dat vage Duitse Weiss-bier mee.
En een slabbetje, niet vergeten. En kleren die heul vies mogen worden, waar je al een keer in geschilderd hebt of zo.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:05 schreef Garisson72 het volgende:
we gaan dan ook in trainingspak [check], komen voorrijden in een bruine Mercedes 200D[no check] en beloven veelvuldig aan onze genitaliën te krabben. [check]
Eh.. paaseieren zoeken?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:48 schreef Richard_Zutphen het volgende:
is er vanaaf nog wat te doen in arnhem vanwege paasweekend ofzo?
In Sonsbeek?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |