quote:Op vrijdag 15 februari 2008 04:09 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem luisterde in zijn jeugd ook altijd naar Osdorp, vooral het Vlijmscherp album kent hij uit zijn hoofd.
Ik ken ook geen nieuwe osdorp, het is vooral een stuk jeugdsentimentquote:Op vrijdag 15 februari 2008 04:13 schreef KaheemSaid het volgende:
Ga tegenwoordig ook nog steeds zo'n 3 keer per jaar naar een optreden van Osdorp! Vind het nog steeds altijd wel gezellig al ken ik vooral het Hoe Schijt de Ventilator Raakt album echt niet!
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 04:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ken ook geen nieuwe osdorp, het is vooral een stuk jeugdsentiment
Super! Oude Op heerst fenomenaal!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 04:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb het nog wel eens opstaan, een goud maar fout feestje is meestal ook gebasseerd op jeudgsentiment. Daarnaast het ik de die cd/dvd box wel thuis liggen om de geweldige documentaire (meer dan 2 uur) die er op staat over de cariere van osdorp.
Ook nog een speciale voor keur voor een album ofzo?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 04:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Super! Oude Op heerst fenomenaal!!!
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 04:27 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ook nog een speciale voor keur voor een album ofzo?
quote:
Ik ben echt van de Oude School, omdat dat het meest pure is. KAn het nieuwe werk ook wel waarderen, maar het brengt me niet in vervoeringquote:Op vrijdag 15 februari 2008 05:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ben het wel wat met je eens, al vind ik het veel later verschenen Kernramp ook wel wat hebben. Zelfs op de latere albums staan nog wel leuke nummers
Al is het harde en scherpe er inderdaad wat af!
Dat nummer ís ook briljant!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 06:30 schreef Lubbert het volgende:
Mijn eerste confrontatie met de O.P. was toen ik het nummer ''Moordenaar'' hoorde. Ik was helemaal wezenloos van dta nummer en nu ruim 16 jaar later rap ik het nog helemaal mee van begin tot eind. Met de tekst had ik niet zoveel bij mij was het meer de muzikale kant. Turbotaal dat ze samen met Extince opnamen is ook zo'n geweldig nummer.
http://www.youtube.com/watch?v=ACHPl6vO6co&feature=relatedquote:Op vrijdag 15 februari 2008 06:30 schreef Lubbert het volgende:
Mijn eerste confrontatie met de O.P. was toen ik het nummer ''Moordenaar'' hoorde. Ik was helemaal wezenloos van dta nummer...
Vind Briljant, Hard en Geslepen ook een mooi album!quote:Ze zeggen wel dat geld niet gelukkig maakt,
maar stel je eens voor dat jij ontwaakt
in een land waar niets te drinken of te eten is
en je ziet opeens hoe raar deze planeet toch is.
Want in de ene helft daar heerst hongersnood
en sterven mensen een verschrikkelijke dood.
Op de andere helft wonen dikke, vette rijken,
die alleen over luxe problemen zeiken.
quote:
Goede oude tijd was dat. Zat er toendertijd volgens mij nog onder de naam Flappie ofzoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 06:31 schreef Vampier het volgende:
ooit vroeger lang geleden op #osdorp op ircnet vechten met dapozza en locuta
Osdorp Possequote:Op vrijdag 15 februari 2008 04:01 schreef Stormqueen het volgende:
Een van de meest toonaangevende bands uit mijn jeugd was de Osdorp posse.
Ik kan alle teksten uit mijn hoofd mee brullen. Ik zou het leuk vinden om met meer Osdorp fans in contact te komenZeker omdat Osdorp zo'n impact heeft gehad op mijn jeugd!
hij verklaarde de oorlog met extince na het nr spraakwater met het welbekende nr braakwater en ik heb dat live mee mogen makenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 06:30 schreef Lubbert het volgende:
Mijn eerste confrontatie met de O.P. was toen ik het nummer ''Moordenaar'' hoorde. Ik was helemaal wezenloos van dta nummer en nu ruim 16 jaar later rap ik het nog helemaal mee van begin tot eind. Met de tekst had ik niet zoveel bij mij was het meer de muzikale kant. Turbotaal dat ze samen met Extince opnamen is ook zo'n geweldig nummer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |