Was Brian niet een beetje verkouden? Daar kun je natuurlijk ook een bloedneus van krijgen, als er echt een tik op zijn neus was gegeven dan waren er nog wel sporen te zien geweest, denk maar aan zijn 2 blauwe ogen, die kwamen toch ook van een tik op zijn neus?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:27 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik kreeg wel het vermoeden dat Huub opzettelijk tegen het fotolijstje struikelde
Over een bloedneus heb ik niets gehoord....
savond deed hij het tikje na bij Eric en dat schijnt meer een aai te zijn geweest...

Nee daar zal die KUT FEBO wel voor zorgen,je laat je familie niet in elkaar slaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:16 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Brian die partij zondag gaat verliezen, Roeki Poeki moet hem wel een veer in de kont kunnen steken natuurlijk

Dat is nou net niet echt een probleem in dat wereldjequote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of er duikt een verhaal op dat Yuri aan de anabolen is.

Maar zal bij verlies ongetwijfeld als mogelijke oorzaak gegeven worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is nou net niet echt een probleem in dat wereldje

Neeuuhhhjjj....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:33 schreef Varen het volgende:
Drinkt Huub weer?
(off topic: we zijn op ons bootje en liggen in Katwijk aan Zee en ik lurk een klein beetje van iemand zijn internet mee)

Tegen zijn vader in het telefoongesprek zei Huub van niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:33 schreef Varen het volgende:
Drinkt Huub weer?
(off topic: we zijn op ons bootje en liggen in Katwijk aan Zee en ik lurk een klein beetje van iemand zijn internet mee)

Bedanktquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Neeuuhhhjjj....waarschijnlijk voor de rest van zijn verdere DGK-verblijf niet meer
Hoe ist met de puppy ?

Men kan DGK_REDACTIE niet betrappen op pedagogische kwaliteitenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:55 schreef rooie3 het volgende:
Zo de kleuterschool gaat weer verder.
Krijg je als je alleen het ene stoute kind bestraft en de rest altijd beloond.

Dat is ook vreemd.Ze had Huub gewoon op afstand moeten houden,dan had ze veel macht gehad.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:59 schreef Smash-it het volgende:
Ik weet niet hoor, maar het is toch ook wel vreemd, binnen een week weer douchen met Huub?

Wat is daar vreemd aan, dat mag ze toch zelf weten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:59 schreef Smash-it het volgende:
Ik weet niet hoor, maar het is toch ook wel vreemd, binnen een week weer douchen met Huub?

Hierdoor ga je toch ook flippen.Stel je voor dat twee andere vrouwen zo naar Amanda schreeuwde.Nou Brian was allang geflipt.En Huub flipt na weken een keer door en moet je kijken wat een boetes.Zou wel eerlijk zijn als nu echt Brian eens op de proef word gesteld.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:00 schreef Dark het volgende:
[..]
Men kan DGK_REDACTIE niet betrappen op pedagogische kwaliteiten

Ach, dat moet ze lekker zelf weten!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:59 schreef Smash-it het volgende:

Vind het zeker ook dom maar dat is nog altijd haar zaak.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:59 schreef Smash-it het volgende:

Vreemd of niet, dat is vooral Claire d'r probleem (die zal al genoeg gedachten over zichzelf hebben) om dan ook nog een keer op kleuterschoolniveau te worden uitgescholden door 2 dozen die sowieso al geen enkel moreel besef hebben is van een heel andere orde.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:59 schreef Smash-it het volgende:

Het is jammer dat Jaap het niet snaptquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hierdoor ga je toch ook flippen.Stel je voor dat twee andere vrouwen zo naar Amanda schreeuwde.Nou Brian was allang geflipt.En Huub flipt na weken een keer door en moet je kijken wat een boetes.Zou wel eerlijk zijn als nu echt Brian eens op de proef word gesteld.

Nou, laat hem zijn voordeel er mee doen zou ik zeggen, zo moeilijk is het niet bij Amanda, maar dan moet Claire haar mond open doen, ik weet niet of dat gaat lukken, maar hoop doet leven, go Claire!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:04 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Vind het zeker ook dom maar dat is nog altijd haar zaak.
Huub zegt eergisteren was ik gefrustreert maar weet zeker dat die anderen dat nu zijn.

Jaap kan je afschrijven.Jaap word gezond Jaap.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Het is jammer dat Jaap het niet snapt
Als Jaap z'n nieuwe rol - ordi Jaap - zou worden en hij het voor elkaar zou krijgen om verbaal nog lager te gaan dan A en B...........dan was Jaap in mijn ogen een held!
Lekker nog platter dan plat op Amanda inbeuken, opgetieft met die inhoud, dat snapt ze toch niet

Dus Jaap gaat binnenkort de villa verlaten?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap kan je afschrijven.Jaap word gezond Jaap.

Ja Terror Jaap mag niet meer en hij heeft niks anders .quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Dus Jaap gaat binnenkort de villa verlaten?
wat een kleurloze rol heeft hij voor zichzelf bedacht

Jaap zou toch ook zoiets gaan doen, als neukpolitie?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:09 schreef ericahysterica het volgende:
huub : ik ga naast selene staan als ze staat te douchen (Selene maakt ook foto s van huub en claire in bed vanmorgen en ze draaide het konijnenliedje 5x)
ik trek de dekens van amanda en br af tijdens het sexen
alle gemaakte afspraken gaan zo langzamerhand over (iets in die trant)

Precies.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar zal bij verlies ongetwijfeld als mogelijke oorzaak gegeven worden.

Die kan ik dan wel weer waarderenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:52 schreef TiNo_Flo het volgende:
Amanda: "Speciaal voor je vader Claire!!"
[ afbeelding ]

Als Jaap A en B de hele dag zou uitschelden voor stoephoer, wifebeater........etc en niet meer proberen een gesprek te voeren op inhoud, dan zouden A en B helemaal van de leg zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja Terror Jaap mag niet meer en hij heeft niks anders .

Helaas geen optie Ik hoop dat ie finaal in elkaar wordt geslagen door Yuri.quote:Brian naar het K-1 Max…
Hij is er klaar voor! 21%
Ik hou mijn hart vast… 33%
Te hoog gegrepen! 46%

kom kom niet te somber, vannochtend was hij toch weer strijdbaar en dieper zinken dan rat en slettie kan niet. Wellicht gaat huub alle regels aan zijn laars lappen en zorgt hij voor een spetterende finale en kunnen wij ons leven weer gewoon oppakkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:23 schreef akveor het volgende:
Die boetes zijn terrecht. Onterecht is dat Brian bij het glas trappen en het in de douche sleuren van Amanda niet beboet is.
Huub stond eigenlijk verschrikkelijk sterk juist omdat hij in de minderheid is. Samen met Eric was hij goed bezig. De bewuste nacht vond ik hem ook supersterk. Dat ie Mikey hardhandig op z'n plek wees kan ik begrijpen. Maar hoe stom kon ie zijn om Brian zonder eigenlijk maar 1 reden aan te vallen. Daarmee heeft Huub de streams gewoon verneukt. Waar we al weken om roepen om aktie heeft hij het door deze belacheljke aktie in een klap weer allemaal kapot gemaakt. Hij heeft zichzelf enorm verzwakt. Ik vraag me af of Huub hier niet de winst heeft verspeeld.
Brian en Amanda hoeven Huub nog maar 1 keer zo ver te krijgen dan ligt ie eruit. En je weet op wat voor toer die paupers nu gaan.
Verdomme Huub, je hebt het weer verknalt. Er valt de komende tijd weinig meer te verwachten dan een verhaallijntje met Claire. Op dit moment denk ik dat Huub gewoon beter kan opstappen. Weer ben ik diep diep teleurgesteld in Huub. Ik keek uit met leuke bashpartijen met Eric tegen B en A. Alles is kapot en wij zitten met de brokken. Stap op Huub je bent de meest innovatie speler maar wel een die alles weer kapot heeft gemaakt. Nu moet ie alles weer opbouwen. Ik weet niet of ik het nog op wil brengen daar op te wachten. Het is de zoveelste keer. En ik heb het gevoel dat het geen zin meer heeft Huub te steunen. Jammer, de beste speler is niet meer.
Sorry dat ik zo negatief ben.

quote:11:06 - Peepshow!
Het intieme moment van Claire en Huub onder de douche wordt ruw verstoord door een massale scheldpartij door Amanda, Selène en Brian. “Claire, geniet je nog steeds? P**psl*t!”, schreeuwt Selène. “Claire is de persoonlijke huish**r!”, gooit Amanda er bovenop. De twee geven geen kick en douchen rustig verder, tot ook Palma zich ermee gaat bemoeien. “Jullie staan toch niet te n**ken hè? Er moet ontbeten worden, het is hier toch geen peepshow. Klokkenspel!”, roept ze naar Huub. "He Claire, sexy hoor", voegt ze eraan toe. Keert Palma zich nu ook al tegen haar lieveling Huub?

Zal wel om de uitzendingen gaanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:17 schreef rooie3 het volgende:
Terror Jaap mag niet meer,maar dat vulgaire geschreeuw van die straatmeiden mag wel.Zie het verschil niet zo.

Ik heb een duitse herder puppy,van 3 maanden, die heet odessa, maar we noemen haar dessi of odes of odessa! en ze luistert naar alle 3 d'r namen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Neeuuhhhjjj....waarschijnlijk voor de rest van zijn verdere DGK-verblijf niet meer
Hoe ist met de puppy ?

Inderdaad, 9.46, je ziet haar weer ineenkrimpen en haar hoofd naar beneden doen, de FEBO heeft echt boter op zijn hoofd, die Brian is echt te erg voor woorden, ook al zegt Amanda er niets van, dat ze hier niets aan doen is, tja, ik heb er geen woorden voor.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:33 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het filpmje nog eens teruggekeken van die bewuste nacht. Check even wat Brian doet bij 9.50 min., volgens mij geeft hij haar weer een klap of trap omdat ze haar mond moet houden. Dit was me nog niet eerder opgevallen.
Slaat of stompt Brian Amanda weer onder de dekens?

Ja, of hij doet wat anders om haar ff duidelijk te maken wat iedereen hier haar het liefst nog hardhandiger had duidelijk gemaakt; dat ze die grote sla-bek van d'r een keer dicht moet houden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:33 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het filpmje nog eens teruggekeken van die bewuste nacht. Check even wat Brian doet bij 9.50 min., volgens mij geeft hij haar weer een klap of trap omdat ze haar mond moet houden. Dit was me nog niet eerder opgevallen.

Brian maakte wel een heftige beweging en Amanda hield haar mond daarna dichtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:33 schreef beequeen het volgende:

Oh, dus, omdat het Amanda is en ze een grote mond had is het terecht dat hij haar hardhandig terecht wijst, laat hij het verbaal oplossen en met zijn vurige tengels van haar af blijven, dit is toch niet normaal meer? Niemand heeft het recht om met geweld een ander zijn mond dicht te laten houden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, of hij doet wat anders om haar ff duidelijk te maken wat iedereen hier haar het liefst nog hardhandiger had duidelijk gemaakt; dat ze die grote sla-bek van d'r een keer dicht moet houden.

Het ziet er in mijn ogen niet kosher uit, in ieder geval.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:41 schreef Margo37 het volgende:
Brian maakte wel een heftige beweging en Amanda hield haar mond daarna dicht

Tja ik zie er eigenlijk weinig in en als Amanda het allemaal prima vindt waarom maken wij ons druk dan!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ziet er in mijn ogen niet kosher uit, in ieder geval.

Begrijp ik je goed, je vindt het gedrag van Brian normaal?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:41 schreef Leandra het volgende:
Ja, of hij doet wat anders om haar ff duidelijk te maken wat iedereen hier haar het liefst nog hardhandiger had duidelijk gemaakt; dat ze die grote sla-bek van d'r een keer dicht moet houden.

Serieus ??? Hij moest eens weten wat die vader van de week met hem had willen doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:50 schreef beequeen het volgende:
Brian is helemaal voldaan en zegt: Nu wil ik Claire's vader nog wel eens horen, ik heb haar pijpslet genoemd en volgens mij geeft hij mij nu gelijk.![]()
[ afbeelding ]

Volgens mij had de beste man er al eerder moeite mee om hem geen klap te verkopen, ik denk dat dat gevoel alleen maar sterker wordt zo.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:50 schreef beequeen het volgende:
Brian is helemaal voldaan en zegt: Nu wil ik Claire's vader nog wel eens horen, ik heb haar pijpslet genoemd en volgens mij geeft hij mij nu gelijk.![]()
[ afbeelding ]

Zet bij 9.46 het geluid maar eens goed hard, volgens mij is het wel zo.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:50 schreef Kinga het volgende:
Brian doet helemaal niks in dat filmpje. Ik zie niks concreets iig.

Wie is die ongelovige hond???quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:53 schreef petraa het volgende:
B: Als wij het al ongelovig vinden, wat vinden de mensen die kijken er dan van.

+1quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:55 schreef farscapevr6 het volgende:
vind t allemaal prachtig, ben er zo moe van. geen zin meer om naar die zelfvoldane tokkies te kijken die nooit tegenstand (mogen?) krijgen. een spannende wedstrijd hoort op en neer te golven, deze wedstrijd is dood (gemaakt door de scheids?)

Precies...als je lang genoeg zoekt zie je overal spoken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:50 schreef Kinga het volgende:
Brian doet helemaal niks in dat filmpje. Ik zie niks concreets iig.

+2quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:55 schreef farscapevr6 het volgende:
vind t allemaal prachtig, ben er zo moe van. geen zin meer om naar die zelfvoldane tokkies te kijken die nooit tegenstand (mogen?) krijgen. een spannende wedstrijd hoort op en neer te golven, deze wedstrijd is dood (gemaakt door de scheids?)

Ik ook niet en daarom ben ik enorm teleurgesteld in Huub. Ik had echt verwacht dat het dit weekend cruxiaal zou kunnen worden. Helaas door de boete is dit denk ik allemaal weggevaagd. Huub is gewoon aangeschoten wild. Hij moet er voor gaan of opstappen. Ik ga niet weer weken wachten op dat Huub weer iets durft te ondernemen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:55 schreef farscapevr6 het volgende:

Hílárísche grap! En ook zo scherp neergepend.quote:11:50 Who cares?
Brian zit lekker met de dames in de zon. "Goed gedaan, dames! Wat een prachtige oneliners! Ik zag het ineens, bang, bang, bang!", zegt Brian. Hij doelt natuurlijk op de scheldpartij jegens het vrijende stelletje onder de douche. "Palma gaat er ook gewoon bij staan hè!", vervolgt hij lachend. "Waar is Claire?", vraagt Amanda ineens. "Who caire", lacht Brian. Scherpe grap, zo op de vroege morgen!

Dat hoor je mij ook niet zeggen, maar ten eerste weten we niet wat hij precies gedaan heeft, behalve dat het effectief was, en ten tweede had het gros het hier zelf het liefst nog een keer willen doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, dus, omdat het Amanda is en ze een grote mond had is het terecht dat hij haar hardhandig terecht wijst, laat hij het verbaal oplossen en met zijn vurige tengels van haar af blijven, dit is toch niet normaal meer? Niemand heeft het recht om met geweld een ander zijn mond dicht te laten houden.

Nee, je begrijpt me wederom niet goed...... maar dat is niets nieuws.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Begrijp ik je goed, je vindt het gedrag van Brian normaal?

Huub stond door zijn minderheidspostie juist ijzersterk. Alleen hiijzelf heeft dit kapot gemaakt. Ik ben ook moe.... moe van dat Huub het weer verknalt heeft. Zoveel mogelijkheden en hij komt niet verder dan agressie. Sorry hoor maar hoe dom kun je zijn. Hij zet niet alleen zichzelf voor schut maar ook de fans die het zo vaak voor hem moeten opnemen. Genoeg is gewoon genoeg. Laat hem maar lekker naar huis gaan. Kan eindelijk iedereen DGK afsluiten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:55 schreef farscapevr6 het volgende:

Tussen iets op een forum roepen en irl doen, zit imo nogal een verschil.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:07 schreef Leandra het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat iedereen zich hier zo druk maakt om vermeend fysiek geweld terwijl ze het liefst de helft van de bewoners dood zouden (laten) schoppen...

kmoest er wel om lachen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:08 schreef ericahysterica het volgende:
amanda tegen de net gearriveerde golfleraar: halloooooooooo komt u ons golfles geven of komt u voor de huishoer.
leraar: de huiswat?
amanda: ja onze huishoer dat is clair? hahahahaha

Komt dit in de uitzending ja of nee. Streep weg wat van toepassing is.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:08 schreef ericahysterica het volgende:
amanda tegen de net gearriveerde golfleraar: halloooooooooo komt u ons golfles geven of komt u voor de huishoer.
leraar: de huiswat?
amanda: ja onze huishoer dat is clair? hahahahaha

Nou, ik zou tegen niemand daar geweld gebruiken, ik vind dat niemand dat zou mogen, effectief of niet, of het nu een duw, een kneep of een klap was, hij dreigt op zijn minst, zij houdt vervolgens haar mond, dat vind ik al erg genoeg.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoor je mij ook niet zeggen, maar ten eerste weten we niet wat hij precies gedaan heeft, behalve dat het effectief was, en ten tweede had het gros het hier zelf het liefst nog een keer willen doen.

Had net een Recourt aan de lijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:50 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand dingen toewensen op een forum of iemand echt slaan, ik zie het verschil wel hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:07 schreef Leandra het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat iedereen zich hier zo druk maakt om vermeend fysiek geweld terwijl ze het liefst de helft van de bewoners dood zouden (laten) schoppen...

Dat had ik ook niet verwacht.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:12 schreef dieenebart het volgende:
Had net een Recourt aan de lijn.
Ik denk niet dat ze Brian gelijk geven.

Geen reden voor tot fysiek geweld. Maar gewoon zichzelf serieus blijven nemen en dat uiten op de streams. Dat is ook een taktiek van B en A.... zwart maken en nog eens zwart maken. Hier is allang duidelijk dat de Febo partijdig is. Als Huub dat maar lang genoeg volhoudt kan de Febo er niet meer omheen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:03 schreef petraa het volgende:
A: Hij neemt de verantwoording niet voor zijn daden, hij verzint dat ik jou een bloedneus heb geslagen.
Amanda wel goed afluisteren, Huub zei ook, ik kijk naar mezelf, maar relativeren wordt moeilijk als andere overal mee wegkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |