Daarom, als hij niet eens in dit Ajax een basisplek kan krijgen dan mag hij van mij oprotten met zijn hoofd.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, hij begon redelijk, maar hij weet het overduidelijk ook allemaal niet meer en doet maar wat...
Hij had het over Koster.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daarom, als hij niet eens in dit Ajax een basisplek kan krijgen dan mag hij van mij oprotten met zijn hoofd.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Adrie Koster moet ontslagen worden! #1
En ik formuleer het nu over Luuke, met mijn slaaphoofd. Kan makkelijk, komt overheen in mijn ogen.quote:
True.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
En ik formuleer het nu over Luuke, met mijn slaaphoofd. Kan makkelijk, komt overheen in mijn ogen.
Dan hebben we alleen z'n lichaam nog. Nou geweldig.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daarom, als hij niet eens in dit Ajax een basisplek kan krijgen dan mag hij van mij oprotten met zijn hoofd.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan hebben we alleen z'n lichaam nog. Nou geweldig.
Inderdaad, hij is een kilotootje of 25 méér.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Jhon van Beukering heeft in de VI gezegd dat hij niks minder is dan Huntelaar.
Onzin, supporters van zijn huidige club vinden juist dat hij té aanvallend speelt, waardoor ze in de beker met 5-1 op de broek kregen. Ook bij zijn vorige clubs speelde hij altijd 4-3-3 met aanvallende middenvelders.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:03 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog beter af bent met MvB dan met Sollied (de coach die jij bedoelt),...
Ok, hij heeft resultaten gehaald met Rosenborg, Club Brugge en Olympiakos, maar met een voetbal spel wat de gemiddelde Ajacied verafschuwd..
Super verdedigend en afbraakvoetbal....beetje het psv spel..
Aan de andere kant...het is wel effectief....
Goed stuk trouwens over Jan en Thomas
Na dat incident met Suarez liet hij zich ook netjes uit door de verantwoordelijkheid te nemen omdat hij ouder is. Maargoed, hij krijgt een hoog salaris en komt uit een betere competitie dus dan moet ie wel arrogant zijn toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:56 schreef Damzkieee het volgende:
Vind dat Luque zich netjes uitlaat, voor een speler die met veel bombarie werd gebracht.
Ehm wat heeft Adriaanse allemaal gepresteerd sinds ie ontslagen is bij Ajax?quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:12 schreef Morendo het volgende:
Er moet wat structureels gebeuren wil, onzer allen, Ajax er weer bovenop komen. Ik zou zeggen: maak Adriaanse trainer, vervang van Geel en stel een zoon van Michael van Praag aan als voorzitter.
Benfica, het Ajax van portugalquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ehm wat heeft Adriaanse allemaal gepresteerd sinds ie ontslagen is bij Ajax?
Al Sadd? FC Zakkenvullerski in Rusland? Okay, met Porto werd ie kampioen. Das ook echt lastig in Portugal, waar Benfica al een paar jaar nauwelijks nog iets voorstelt.
Die vergelijking Porto-PSV en Ajax-Befinca gaat serieus wel aardig op, inclusief competitieslot vorig jaar.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Benfica, het Ajax van portugal.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:44 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is een kilotootje of 25 méér.
Hij zal het toch wel voelen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:01 schreef Brammie het volgende:
[..]
![]()
Ik betwijfel of hij het ook zo zag
Van Geel idem dito. Tijdje terug was het nog "laat van Geel maar schuiven" nu moet hij ineens ook oprottenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:27 schreef denthemen het volgende:
Mensen mensen, wat maken sommige zich nu belachelijk om te roepen dat Koster wegmoet en een paar maanden geleden nog roepen dat het bestuur weg moet omdat ze Adrie geen contract geven
Dat is altijd al zo geweest. Wij Ajacieden zijn net kinderen, als we van mama een snoepje krijgen is het de liefste mama van de wereld, maar als we het niet krijgen is het een kutwijf.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:31 schreef denthemen het volgende:
Ach, het is overal zo maar ik irriteer me er wel aan.
Straks komt Rijkaard of zo en dan is ie geweldig, 1 kutseizoen en het is een kut neger
Maar dat vind ik dan weer volkomen terecht!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo geweest. Wij Ajacieden zijn net kinderen, als we van mama een snoepje krijgen is het de liefste mama van de wereld, maar als we het niet krijgen is het een kutwijf.
Ik vind het niet zo belachelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:27 schreef denthemen het volgende:
Mensen mensen, wat maken sommige zich nu belachelijk om te roepen dat Koster wegmoet en een paar maanden geleden nog roepen dat het bestuur weg moet omdat ze Adrie geen contract geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |