abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56750686
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeker ja.

Alleen die inteeltkop ben ik niet zo gecharmeerd van.

Nee neem dan KJH hè, die heeft pas een leuke kop
Keep the faith!!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 16:20:53 #27
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56752167
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 15:19 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Nee neem dan KJH hè, die heeft pas een leuke kop
Inderdaad. Het staat volgens mij naast het woord Mongool in het groene boekje.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_56753460
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:27 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Euh...ja.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_56755031
Was samen met Krul, Anita en Vormer al de sterkhouder van het Oranje onder -17 dat 3e werd op het jeugd-WK en 2e op het EK. Bij Anita is het nog maar de vraag of het fysiek ooit wat wordt, maar de andere 3 verwacht ik binnen niet al te veel tijd(2/3 jaar) bij de Oranje-selectie.
pi_56755118
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 18:35 schreef Solstice het volgende:
Was samen met Krul, Anita en Vormer al de sterkhouder van het Oranje onder -17 dat 3e werd op het jeugd-WK en 2e op het EK. Bij Anita is het nog maar de vraag of het fysiek ooit wat wordt, maar de andere 3 verwacht ik binnen niet al te veel tijd(2/3 jaar) bij de Oranje-selectie.
Krul niet.

Stekelenburg en Velthuizen zijn veel verder.
Het is wachten totdat Krul minuten mag gaan maken bij Newcastle, maar dat zal nu ook wel een tijd duren, omdat hij geblesseerd is.
Hij is een van de velen die veel te snel naar het buitenland is gegaan. Ik snapte die transfer toen al niet en nu nog steeds niet.
Hij had hier moeten blijven en gewoon bij een subtopper ervaring opdoen, dat is het belangrijkste voor een keeper.
pi_56755220
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 18:41 schreef VoreG het volgende:

[..]

Krul niet.

Het is wachten totdat Krul minuten mag gaan maken bij Newcastle, maar dat zal nu ook wel een tijd duren, omdat hij geblesseerd is.
Hij is een van de velen die veel te snel naar het buitenland is gegaan. Ik snapte die transfer toen al niet en nu nog steeds niet.
Hij had hier moeten blijven en gewoon bij een subtopper ervaring opdoen, dat is het belangrijkste voor een keeper.
Binnen 2/3 jaar kan er een hoop veranderen. Je hebt verder wel gelijk hoor, maar gezien het talent van Krul zie ik hem binnen die periode wel doorbreken. Kan het fout hebben natuurlijk.
pi_56755924
Sterk eerste seizoen

Volgend jaar hopelijk wel verhuurd aan een middenmotor overigens
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 15 februari 2008 @ 19:30:52 #33
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_56756309
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 18:41 schreef VoreG het volgende:

[..]

Krul niet.

Bij Falkirk doet ie natuurlijk ongeveer hetzelfde als bij een subtopper hier en maakte tot z'n blessure daar ook redelijk furore, maar zulke jonkies moeten gewoon niet in het buitenland gaan spelen zonder ooit een minuut op een Nederlands veld te hebben gestaan.

Marcellis is trouwens een aardige revelatie aan het worden, ziet er qua spel al erg volwassen uit ondanks z'n 19 jaar.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_56756331
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 19:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sterk eerste seizoen

Want PSV zit zo dik in de verdedigers.
pi_56756362
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 19:30 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Bij Falkirk doet ie natuurlijk ongeveer hetzelfde als bij een subtopper hier en maakte tot z'n blessure daar ook redelijk furore, maar zulke jonkies moeten gewoon niet in het buitenland gaan spelen zonder ooit een minuut op een Nederlands veld te hebben gestaan.
Falkirk is natuurlijk niveautje FC Den Bosch
  vrijdag 15 februari 2008 @ 19:35:14 #36
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_56756428
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 19:32 schreef VoreG het volgende:

[..]

Falkirk is natuurlijk niveautje FC Den Bosch
Valt mee. Eerder niveautje Graafschap ofzo, hoewel zulke schattingen altijd natte vingerwerk zijn.

't Maakt voor een keeper in opleiding natuurlijk ook geen zak uit wat het niveau van zijn eigen ploeg is, hoe slechter hoe beter eigenlijk, het niveau van de tegenstander is belangrijk.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_56756730
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 19:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sterk eerste seizoen

Op dit moment is het een van de sterkere verdedigers bij PSV, en ook nog eens iemand waarvan je bijna zeker weet dat hij er volgend jaar ook al is. Dus waarom in vredesnaam verhuren? Als hij er staat is het toch goed?
pi_56757778
Een betere kopen en Mercellis een jaar fouten laten maken bij een Twente of Heerenveen en veel laten spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56757971
En wie had je binnen willen halen, die er meteen staat, beter is, en ook nog eens betaalbaar is. En als je die kunt vinden waarom dan Marcellis weg doen, en niet bijvoorbeeld Kromkamp.
pi_56758098
Er zijn voldoende mogelijkheden en Marcellis leert niks op de bank
pi_56758892
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 20:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er zijn voldoende mogelijkheden en Marcellis leert niks op de bank
Noem d'r zo eens een paar, en trouwens, als je wat anders centraal vindt kun je Marcellis altijd nog rechts zetten. Aangezien het van Rajkovic en Alcides geloof ik niet eens zeker is dat er volgend jaar zijn, en Da Costa al weg is zou je trouwens meer dan 1 vervanger moeten zoeken.
pi_56759280
In Argentinie alleen al Matteu, Botinelli en Silvestre. En Rajkovic, Addo en Alcides blijven
pi_56759391
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Argentinie alleen al Matteu, Botinelli en Silvestre. En Rajkovic, Addo en Alcides blijven
En dat is 100% zeker? Nou kun je trouwens Alcides rechtsback zetten, maar dat vind ik samen met Kromkamp geen betere keuze dan Marcellis op die plek. Dus zou hem dan nog niet verkopen. Wie van de drie spelers die je noemt is trouwens haalbaar voor PSV?
pi_56760458
Alle 3 en Kromkamp is niet te verkopen en een betere rechtsback dan Marcellis
pi_56760855
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tip PSV dan eens over die Botinelli want zie die naam echt al lang langskomen
pi_56760935
Matteu is beter en niet zon klein beetje ook
pi_56761044
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 22:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Matteu is beter en niet zon klein beetje ook
Dan tip je hem
pi_56761102
Gedaan
pi_56761150
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gedaan
pi_56761230
Waar is de smilie voor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')