Hoe kon ik die vergeten?quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tobias Fünke (Arrested Development)
Mja, op zich heb ik er geen problemen mee als dat enigszins beperkt zou blijven, maar ik vrees dat dan plots alle Care Bears gaan meedoen, dus ik denk dat ik toch ergens een lijn moet trekken. Ik kijk het voorlopig nog even aan.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:52 schreef Timm-E het volgende:
Mogen kinderseries ook mee doen? Want dan kun je een lijst maken die nog eindelozer wordt dan dat hij al zal worden... Ik noem personages als Gargamel (Smurfen), AJ Kwak, Boes Boes en Ovide, die kunnen dan niet ontbreken.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dick Solomon (Third Rock from the Sun)
Moss en Roy bij deze dusquote:Op zondag 17 februari 2008 18:11 schreef Knipoogje het volgende:
Hoe heet die neger in de IT crowd eigenlijk? Die mag van mij ook wel meedoen dan
Het is Doakes.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:47 schreef cwk het volgende:
Waarom is James Dokes van Dexter niet genomineerd?
Dat is wel jammer idd. want ik heb nu al zo'n beetje de helft weggestreept omdat ik de personages(dus ook de serie) niet ken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:57 schreef cwk het volgende:
Het is naast beste ook net als met het series-tournament het meest populaire TV-personage, aangezien de serie(s) die de meeste niet hebben gezien in het begin al sneuvelen. Maar goed, anders kan het ook simpelweg niet.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:31 schreef -Mo- het volgende:
Overigens, als iedereen How I Met Your Mother keek, dan had Barney dit met speels gemak gewonnen.
En straks Veronica Mars ook door jouquote:Op maandag 25 februari 2008 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Johnny Drama eruit! En ook Barney
.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dicht.
Doug Heffernan (King of Queens)
Gohan (Dragonball Z)
Beaker (The Muppet Show)
Van deze 5 moeten er nog 3 verder.
Ik gok dan ook dat een goede bijrol in een popi-serie het gaat winnen. Dark horse T-Bag bijv.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:57 schreef cwk het volgende:
Het is naast beste ook net als met het series-tournament het meest populaire TV-personage, aangezien de serie(s) die de meeste niet hebben gezien in het begin al sneuvelen. Maar goed, anders kan het ook simpelweg niet.
Foutjequote:Frank Drebin (Soap/Benson)
"And I would have gotten away with it, if it wasn't for you meddling kids!"quote:
Ze is er alleen uit omdat ik niet door had dat de volgende poules in het zelfde topic stondenquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:57 schreef Desperadoz het volgende:
Verdiende erin te blijven idd , had ook 9 stemmen net als 2 anderen
Eindelijk eens een keer zoals IK het ook had gewild.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Elliot, Edgar, Bill.
Ach, uiteindelijk wint toch een tekenfilmfiguurquote:
Sowieso heeft het leeuwendeel van mijn favoriete personages de strijd voortijdig verlatenquote:
Ik zat Buffy/Angel personages te zoeken, maar kon ze al niet meer vinden.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:58 schreef Merkie het volgende:
Sowieso heeft het leeuwendeel van mijn favoriete personages de strijd voortijdig verlaten.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sowieso heeft het leeuwendeel van mijn favoriete personages de strijd voortijdig verlaten.
Ari Gold
Het staat pas 8-8. Alles kan nog gebeuren.quote:
Angel en Spikkaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zat Buffy/Angel personages te zoeken, maar kon ze al niet meer vinden.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk wint toch een tekenfilmfiguur [ afbeelding ]. Ik organiseer binnenkort wel hetzelfde toernooi maar dan mogen alleen stoere mensen stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |