De deadline voor het invullen is 21-02-2008 @ 20:29.quote:De Mol =
Winnaar =
Verliezer =
Komende afvaller =
Ray had deze week ook de PM vergetenquote:
Ja, ik ookquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:24 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:Ik had Dunya als afvaller
PC gechrashed waar de Excelsheet op staat, moet dus de laatste stand plus lijstjes opnieuw invoerenquote:
Dus ik kan mijn vorige lijste nog snel aanpassenquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
PC gechrashed waar de Excelsheet op staat, moet dus de laatste stand plus lijstjes opnieuw invoeren.
Nee.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:43 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dus ik kan mijn vorige lijste nog snel aanpassen
Mol: Dennisquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:48 schreef RayMania het volgende:
Degene met de afvaller goed in de voorspellingen (+30 punten):EnGCatjuh
Succes ermee.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
PC gechrashed waar de Excelsheet op staat, moet dus de laatste stand plus lijstjes opnieuw invoeren.
Je hebt toch 30 punten gekregen, zie tabel.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:14 schreef Haaibaaike het volgende:
RayMania, ik had Dunya ook als afvaller ! Maar ik sta er niet bij..
Ik had alleen van ondere of aan gelezenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je hebt toch 30 punten gekregen, zie tabel..
In het lijstje staan helemaal geen afvallers uit afleveringen hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:59 schreef RayMania het volgende:
Wat ik voor volgende week moet verzinnen weet ik nog niet. De redactie vond het zo leuk om in aflevering #5 geen afvaller te doen en we hebben in ons lijstje niet een afvaller uit aflevering #8 opgenomen, omdat ik ervan uitging dat dit seizoen uit negen afleveringen bestond.
Je hebt gewoon keihard gelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
In het lijstje staan helemaal geen afvallers uit afleveringen hoor
Zo is het tot nu toe:
Afvaller 7 = ?
Afvaller 6 = Dunya Khayame
Afvaller 5 = Joris Linssen
Afvaller 4 = Coen Swijnenberg
Afvaller 3 = Georgina Verbaan
Afvaller 2 = Annette van Trigt
Maar jij hebt met de puntentelling het blijkbaar zo gedaan:
Afvaller 7 = Dunya Khayame
Afvaller 6 = Joris Linssen
Afvaller 5 = -
Afvaller 4 = Coen Swijnenberg
Afvaller 3 = Georgina Verbaan
Afvaller 2 = Annette van Trigt
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:12 schreef teleuk het volgende:
wie is de mol is lache, ik heb pas 3 afleveringen gezien maar heb een vraagje:
is de mol al vanaf het begin vast of verandert hij elke keer?
Er zit maar een mol in het spel. Dus vanaf het begin van de serie is er maar een iemand die molt omdat hij/zij de mol echt is.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:12 schreef teleuk het volgende:
wie is de mol is lache, ik heb pas 3 afleveringen gezien maar heb een vraagje:
is de mol al vanaf het begin vast of verandert hij elke keer?
Ja, de nummer laatst in de stand kan gewoon nog winnen. Ik heb bijvoorbeeld elke aflevering Patrick als Mol en als hij dan de Mol blijkt te zijn krijg ik 9*25 = 225 punten erbij, of niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:59 schreef Mirri het volgende:
En eigenlijk worden de meeste punten pas na afloop verdeeld toch, RayMania?
Ik ben de kwaadste nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:34 schreef Madelieve het volgende:
Ik weet het, formeel te laat maar wellicht mag ik het excuus aanvoeren dat ik vanaf half acht vanmorgen in een ziekenhuis heb doorgebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |