De deadline voor het invullen is 28-02-2008 @ 20:29.quote:De Mol =
Winnaar =
Verliezer =
Dat was aflevering #5. De punten voor de Mol, winnaar en afvaller komen nog, zijn nu nog niet te verdelen. Punten voor de afvaller konden die aflevering niet verdiend worden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:31 schreef Remote het volgende:
Even een vraagje. Een aantal afleveringen geleden vertrok er niemand, terwijl wij toch allemaal een voorspelling hadden. Is deze aflevering niet meegenomen in de punten of is deze buiten beschouwing gelaten en werd er gewoon een weekje niets toegevoegd? Dat scheelt namelijk nogal wat op mijn puntenaantal
Maar hoe worden de punten van het grote lijstje dan verdeeld? In aflevering 7 viel Dunya af, wordt voor de punten dan afvaller 6 gebruikt? Ik zie door de bomen het bos niet meer geloof ikquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was aflevering #5. De punten voor de Mol, winnaar en afvaller komen nog, zijn nu nog niet te verdelen. Punten voor de afvaller konden die aflevering niet verdiend worden.
Er wordt naar de afvallers gekeken, niet naar de aflevering.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:36 schreef Remote het volgende:
[..]
Maar hoe worden de punten van het grote lijstje dan verdeeld? In aflevering 7 viel Dunya af, wordt voor de punten dan afvaller 6 gebruikt? Ik zie door de bomen het bos niet meer geloof ik
Helder, ik haalde wat dingen door elkaarquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er wordt naar de afvallers gekeken, niet naar de aflevering.
Dus Patrick is nu afvaller #7, dus wie hem als zevende afvaller heeft, krijgt punten voor het lijstje.
Daarnaast krijg je punten per aflevering en in aflevering #5 krijg je niks voor de afvaller (die was er niet).
Snap je?
Helemaal mee eens. Ik vond Patrick geweldig in het spel. Grappig, geniepig en veel aanwezig.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:26 schreef Kinga het volgende:
Awwww, jammer hoor dat Patrick eruit is. Leuke kandidaat die wel briljant speelde...
Dennis nog steeds 100% mijn mol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |