WTFquote:
En hoe Dunya haar met haar vrouwen-logica daar 100% mee instemdequote:Op donderdag 14 februari 2008 23:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe Dennis die Piñata opdracht verneukteGeweldig
"Kijk, we maken een G"quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:58 schreef toma het volgende:
[..]
En hoe Dunya haar met haar vrouwen-logica daar 100% mee instemde
Dat zeg je goed: Regina is de mol, dat denk ik echt. Dat helicopteren was natuurlijk een mollenactie en dat verbaasd doen was heel goed geacteert.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dennis heeft natuurlijk duidelijk die eerste actie verkloot. Die "G" sloeg echt nergens op, dat bedenkt echt niemand
Maar als we naar de eliminatie kijken:
Dunya op Patrick
Edo op Patrick
Dennis op Patrick
Regina op Dunya
En dan vliegt Dunya eruit. Erg curieus. Dit geeft aan dat Patrick de mol niet is. Of het geeft aan dat Regina de mol is. Maar dat geloof ik bijna niet.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:15 schreef broer het volgende:
Opvallend, trouwens, dat de meeste kandidaten Patrick als mol hebben en de meeste kijkers (hier tenminste) Dennis.
Dat betekent waarschijnlijk dat Edo de mol is.
Kan Dunya niet gewoon de vragen erg slecht gemaakt hebben, terwijl ze de mol wel goed had dan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dennis heeft natuurlijk duidelijk die eerste actie verkloot. Die "G" sloeg echt nergens op, dat bedenkt echt niemand
Maar als we naar de eliminatie kijken:
Dunya op Patrick
Edo op Patrick
Dennis op Patrick
Regina op Dunya
En dan vliegt Dunya eruit. Erg curieus. Dit geeft aan dat Patrick de mol niet is. Of het geeft aan dat Regina de mol is. Maar dat geloof ik bijna niet.
regina heeft de mol dan fout, dat zou dan toch zwaarder wegen lijkt me?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan Dunya niet gewoon de vragen erg slecht gemaakt hebben, terwijl ze de mol wel goed had dan?
Volgens mij kijken ze naar het aantal vragen dat je fout hebt beantwoord. En wie zegt dat Regina stiekem niet op 2 of meer mollen zat, waaronder Dunya?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
regina heeft de mol dan fout, dat zou dan toch zwaarder wegen lijkt me?
Volgens mij gaat het puur om het aantal vragen fout, en niet zo zeer om de vraag Wie is de Molquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
regina heeft de mol dan fout, dat zou dan toch zwaarder wegen lijkt me?
Montagequote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Weinig zelf gemold.
Dat klopt, het gaat om hoeveel je vragen fout/goed zal hebben.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het puur om het aantal vragen fout, en niet zo zeer om de vraag Wie is de Mol
Ook omdat de vragen over de Mol gaan (Wat deed de Mol vandaag enzo)
Yeah rightquote:
Op het einde ook met Patrick:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:16 schreef De_Hypotheker het volgende:
Ik moet wel vaak lachen om Edo.
"Dat is de 307"
"Hoe weet je dat dat de 307 is?"
"Ja, dat weet ik gewoon toevallig..."
Dat toontje van die gast
Precies, dit was wel een van de eerste echt opzettelijk verdachte opdrachten van Dennisquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:28 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Blijf nog steeds bij Dennis als mol. Hoe kun je een simpele opdracht helemaal verklooien (de letter G)???
Dat zou teveel opvallen achteraf denk ik. De echte Mol sprong nu ook niet naar vorenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:15 schreef RayMania het volgende:
Alleen snap ik dan niet waarom Regina (als zij de Mol blijkt te zijn) niet gelijk naar voren stapte om met Pieter-Jan mee te gaan. Ze zei nog van "dan ga ik wel", omdat niemand wilde. Als Mol wil je gelijk in de helikopter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |