Alle werkgevers zijn schoften. Je weet toch...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:47 schreef sneakypete het volgende:
als je het echt niet meer weet moet je toch iets zoeken om over te janken of niet?
Dat komt omdat die plaatjes ook aziatisch of amerikaans zijn, niet europees en zéker niet nederlands.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:45 schreef Hexagon het volgende:
Die van het plaatje hier is wel erg benauwend maar die ben ik ook nog nooit tegengekomen.
Dat vraag ik mij dus af.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:38 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Een kantoortuin is echt niet goedkoper.
Eentje die wel bedenkelijk is.quote:Bovendien is het gewoon een bedrijfsfilosofie.
Zeker, maar het is een ziekelijk modeverschijnsel. Ik sluit toch ook echt niet uit dat het wel het nodige met financieel van doen heeft....quote:Eentje waar ik trouwens ook niet in geloof, maar dan moet je gewoon ergens anders gaan werken.
Dat licht eraan. Je kan het natuurlijk ook een beetje huiselijk laten uitzien...quote:Sowieso is natuurlijk elk kantoor een nachtmerrie
Omdat JIJ het niet een prettige omgeving vindt?quote:
Nee, daar ga ik niet vanuit.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Omdat JIJ het niet een prettige omgeving vindt?
Waarom dan wel? En neem in je antwoord mee dat er hier meerderen zijn die het wel bevalt/beviel...quote:
Wat een onzin. Jij doet alsof werknemers slaven zijn die worden gedwongen om voor een bepaalde werkgever te werken. De werknemer kiest er echter zelf voor. Als je als werknemer op een plek blijft zitten waar je je niet thuis voelt, dan hou je jezelf voor de gek.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Oh nee? Vraag de werknemers het zelf maar of ze dit zo graag willen. Ik weet wel zeker van niet. Zeker niet als het een trend wordt onder werkgevers....Want het is goedkoper produceren zo. Werknemers hebben het maar gewoon te slikken, er valt haast niets anders meer te kiezen. 1 of 2 werknemers in een ruimte kom je haast niet meer ...
Tijden veranderen. Maar dan nog is het de keuze van de werknemer en niet van de werkgever om in zo'n omgeving te werken.quote:Vroeger had je amper kantoortuinen. Of denk je dat ze in opmars zijn, omdat de werknemer dit graag wilt?
Het verschil tussen dwang en keuze is voor jou blijkbaar niet duidelijk.quote:Wat zal de volgende stap zijn? Een concentratiekamp?![]()
Als dat zonder dwang gebeurt zie ik het probleem niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:42 schreef ethiraseth het volgende:
Gaaf, dus ik mag gewoon mensen houden in kooien en kinderarbeiders in dienst nemen als ik daarom vraag? Ik wil dat tenslotte en dat maakt mij een markt. Niemand die tenslotte verder enige bevoegdheid heeft om te bepalen of iets wel of niet mag behalve de markt.
Zeker weten?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat komt omdat die plaatjes ook aziatisch of amerikaans zijn, niet europees en zéker niet nederlands.
Ja dat weet ik zeker.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:57 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zeker weten?
Ben die cubicals toch ook al in NL tegen gekomen.
Voorheen was daglicht nog een harde eis en die wordt eigenlijk door werkgevers nog steeds gehanteerd.quote:Werkruimte per persoon
12 december 2006
Wat is het minimum oppervlakte dat per persoon beschikbaar moet zijn op een werkplek?
De normering die hiervoor over het algemeen gebruikt wordt is dat er 4 vierkante meter bewegingsruimte per persoon moet zijn (als die meer dan 2 uur per dag aanwezig is). Daarbij dient opgeteld te worden:
werkplek met een vlak beeldscherm: 1 vierkante meter
werkplek met traditioneel beeldscherm: 2 vierkante meter
lees-schrijfvlak: 1 vierkante meter
voor het uitleggen van tekeningen: 2 vierkante meter
voor een vrijstaande kast: 1 vierkante meter
voor een vergadervoorziening per persoon: 2 vierkante meter
bron
Nou......quote:Op zondag 17 februari 2008 13:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja dat weet ik zeker.
Uiteraard worden er best cubicals gebruikt, alleen volgens wat andere normen mbt oppervlakte dan die op de plaatjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |