ik heb me nog maar eens voorgenomen om me niet meer druk te maken om die mongolen, kijk alleen nog maar streams die me bevallen de rest gaan gewoon uit, bevalt me tot nu toe welquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik gok op zijn protegé Mikey. Place your bets please.
De underdog positie van Huub, genereerd wel weer meer SMSjesquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zich vereenzelvigen met doet slechts een klein aantal streamers., denk ik.
Het fascineert wel, uiteraard. En het roept absoluut emoties op. Maar dat is, voor mij in ieder geval, meer gegrond in de ridicule, frustrerende beslissingen van achter en de ogenschijnlijk overduidelijke voorkeur voor een niet nader te noemen miljonair en zijn posse.
Al die dingen samen druisen op de een of andere manier zo in tegen heel veel waar ik achter sta, dat ik hier af en toe mijn diepste afkeur moet laten blijken.
Maar wie weet, wordt Huub wel expres zo tot zondebok/underdog gemaakt. Zodat ie straks in een daverende finale de pegels en het huis in zijn zak steekt. En zijn wij er met velen met open ogen en verontwaardigde posts ingetrapt.
Hallootjes, dat geldt toch ook voor A en B, stompen die niet af? Neuhhhh, dat zijn namelijk vakantiegangers en neuken zich door het programma heen, sex sells you know.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij stompt zichzelf af. Misschien het gevolg van te lang in 'afzondering' te leven
Beetje over de top inderdaad, het is om te kotsenquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:22 schreef Disana het volgende:
Het kan niet op: nu weer een gitaarspeler voor Brian en Amanda.
Ik heb nog nooit zo'n overdreven uitvoering van Valentijnsdag gezien.
Over die USB stick ...ik hoor Jaap helemaal niet dat die kwijt is....quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:17 schreef agter het volgende:
Die USB-stick...tja, dat zal moeilijk worden om Brian daarvoor te beboeten.
Het is Mike die hem gevonden heeft, het is Mike die hem aan Kenneth wil geven.
Dat Brian daar opdracht voor geeft, lijkt me niet tegen de regels.
Mike moet een sanctie krijgen!
Is al te lang gleden?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Over die USB stick ...ik hoor Jaap helemaal niet dat die kwijt is....
Wat kun je het toch mooi verwoorden.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:20 schreef Copycat het volgende:
Zich vereenzelvigen met [/i]doet slechts een klein aantal streamers., denk ik.
Ik heb het lang als een broodje Aap-verhaal beschouwd, dat de redactie al een winnaar in gedachten zou hebben. Maar ze worden steeds onvoorzichtiger in het uiten van hun openlijke voorkeur. Nog even en alle remmen gaan daar los. Mag Huub drie dagen niet eten. Of moet hij z'n bed opgeven ten faveure van Netty, die een paar weken als gastspeelster in de villa komt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Laat maar weer. Ze kiezen er dus voor iemand nog verder af te stompen. Hoe dom, hoe dom. Ik kots echt van die kutredactie![]()
![]()
Ziet ie er zo jong uit of is ie zo jong?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:22 schreef Disana het volgende:
Het kan niet op: nu weer een gitaarspeler voor Brian en Amanda.
Ik heb nog nooit zo'n overdreven uitvoering van Valentijnsdag gezien.
[ afbeelding ]
http://www.kindercasting.com/kc_index2.asp?subpagina_id=80quote:regels voor kinderen bij arbeid
In Nederland en België bestaan regels voor kinderen die willen werken. Dit is in een wet geregeld zodat kinderen nooit te veel of te zwaar werk verrichten. Als een kind jonger dan 13 jaar meewerkt aan een musical, tv-programma, modeshow of dans, moet er een ontheffing of afwijking worden aangevraagd. Xapp verzorgt de contacten met de arbeidsinspectie, zorgt voor de benodigde toestemmingen & ontheffingen en de verplichte deskundige begeleiding.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Of moet hij z'n bed opgeven ten faveure van Netty, die een paar weken als gastspeelster in de villa komt.
Ik betwijfel of ook maar iemand hier het geluid van die streams aan heeft staan, dus we weten niets. Maar het zal wel goed geregeld zijn hoor, je kunt het winnaarskoppel toch niet hun tv momenten ontnemen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ziet ie er zo jong uit of is ie zo jong?
Zou achter bij de laatste optie hieraan hebben gedacht:
[..]
http://www.kindercasting.com/kc_index2.asp?subpagina_id=80
quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:27 schreef Gert het volgende:
Of moet hij z'n bed opgeven ten faveure van Netty, die een paar weken als gastspeelster in de villa komt.
Ik had toevallig het geluid op die stream aan staan bij het aanzwengelen van de streamsquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ook maar iemand hier het geluid van die streams aan heeft staan, dus we weten niets. Maar het zal wel goed geregeld zijn hoor, je kunt het winnaarskoppel toch niet hun tv momenten ontnemen.
Ja, zó romantisch en ontroerendquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:22 schreef riri het volgende:
Amanda straalt aan alle kanten....
Oh, sorry!quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had toevallig het geluid op die stream aan staan bij het aanzwengelen van de streams
quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Doe's niet zo eng!
En dan gaat Huub Netty versieren ...
"Zit je haar tussen d'r benen te beffen?"
Hou maar op .Ben van chagerijn maar een spelletje gaan doen.Mijn geduld raakt echt op ,wacht nu al een jaar op eindelijk ook Brian die het zwaar krijgt,maar helaas ze moeten zelfs al hulptroepen uit rusland inschakelen en kinderen om hem te plezieren.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:32 schreef Lady-night het volgende:
De een krijgt een ton.....voor de ander zorgen ze dat ze en tv-uitzending hebben met vel romantiek, allemaal geregeld en besteld door de Febo....De een krijgt alle uitjes, slaapt, neukt en heeft iedere dag een "vreemde"in de villa voor zijn activiteiten en de ander wacht al een jaar op motorrijles....
Van een staan alle negatieve dingen op VV en van de ander ontbreekt de info als het even niet zo lekker loopt tussen het stelletje....Moet ik doorgaan?
En waar we nog steeds wachten op de uitzending van Jensen, teruggave USB-stick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |