Als je geen vertrouwen in je psycholoog hebt werkt het gewoon niet.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:44 schreef noucky het volgende:
[..]
Zolang Huub zelf de macht wil hebben, kan niet 1 psycholoog hem helpen. Daarom kan ik me ook voorstellen dat de febo er niet in meegaat (een andere psych).
Als Huub zegt dat Anita niet goed is geloven Huubfans dat natuurlijk ook. Huub is ALTIJD beter, zelfs beter dan welke psycholoog ook.
Werkelijk bedroevendquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:45 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben met eigen ogen kunnen zien hoe beroerd mevrouw Anita haar vak uitoefent.
Ach, normaal kan je al niet doen. Dus voor jou doe ik die moeite al helemaal nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als je geen flauw benul hebt waar iets over gaat bemoei je er dan niet mee oud wijf
Wat dat betreft zijn meisejs eerder dan jongetjes.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeeeeez, ik lig in een deuk hier. Een jochie van 13 zou opgewonden raken van Amanda?
Je moet gewoon even leren de link te leggen tussen de streams en de postings hier voordat je begint te blatenquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:48 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ach, normaal kan je al niet doen. Dus voor jou doe ik die moeite al helemaal niet
Het jochie kan zijn ervaringen opdoen bij hitsige Amandaquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:48 schreef Lady-night het volgende:
Deze las ik op HSF: wil je een wodka vraagt Brian aan jongetje.....grapje......kan ik je bij de stoeipoes laten vraagt Brian ..........wat zal ik je leren vraagt Amanda .......
kots
Als jij nou leert om normaal te doen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je moet gewoon even leren de link te leggen tussen de streams en de postings hier voordat je begint te blaten
Een typisch Brian en Amanda niveau, niks nieuws onder de zon.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:48 schreef Lady-night het volgende:
Deze las ik op HSF: wil je een wodka vraagt Brian aan jongetje.....grapje......kan ik je bij de stoeipoes laten vraagt Brian ..........wat zal ik je leren vraagt Amanda .......
kots
En dat wil een goed voorbeeld zijn voor de kijkende kinderenquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een typisch Brian en Amanda nivaeu, niks nieuws onder de zon.
Een ezel nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:53 schreef Vinamp het volgende:
Claire is weer helemaal verliefd op Huub? Een ezel stoot zich toch niet 2 keer aan dezelfde steen?
Heeft waarschijnlijk les gehad in etiquette, vandaar.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:52 schreef mootie het volgende:
Amanda slurpt lekker haar pasta naar binnen, 1 elleboog op tafel....... yummie...
Wat een geluk dan maar hè, dat jij niet DGK in hoeftquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:50 schreef noucky het volgende:
Ik geniet weer enorm van de boete voor Huub. Een kabouter en dictator krijgt nooit de macht.
Hij heeft alles totaal aan zichzelf te danken, niet de febo etc. Hij kan zich stomweg niet beheersen om van het kunnen omgaan met kritiek maar niet te spreken.
Huub heeft nog veel te leren, maar ik vraag me af in hoeverre hij daar wel open voor staat. Een dictator laat zich nooit kennen. Iedereen weet dat dictators nooit winnen en ook Huub niet.
Walgelijke vent vind ik hem. Als ik de Kooi in moest zou ik ook niet met hem willen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |