Het probleem is inmiddels verholpenquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, sorry!![]()
Maar je hoeft er geen verslag van uit te brengen hoor
Cola voor miljonairs ....quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
De Gouden Kooi....in luxe gevangen....maar cola hebben ze niet
Hoe jong zou hij zijn? Hij speelt iig beter gitaar dan Brain.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:29 schreef Copycat het volgende:
Ziet ie er zo jong uit of is ie zo jong?
Is Brian daarom even weggegaan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe jong zou hij zijn? Hij speelt iig beter dan Brain.
[ afbeelding ]
Maar Huub heeft Eric ...quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:32 schreef Lady-night het volgende:
De een krijgt een ton.....voor de ander zorgen ze dat ze en tv-uitzending hebben met vel romantiek, allemaal geregeld en besteld door de Febo....De een krijgt alle uitjes, slaapt, neukt en heeft iedere dag een "vreemde"in de villa voor zijn activiteiten en de ander wacht al een jaar op motorrijles....
Van een staan alle negatieve dingen op VV en van de ander ontbreekt de info als het even niet zo lekker loopt tussen het stelletje....Moet ik doorgaan?
En waar we nog steeds wachten op de uitzending van Jensen, teruggave USB-stick
Laat dit een eyeopener voor brian zijn, om wat beter zijn best te doen op de gitaar..quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe jong zou hij zijn? Hij speelt iig beter dan Brain.
[ afbeelding ]
Iedereen speelt beter dan Brianquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe jong zou hij zijn? Hij speelt iig beter gitaar dan Brain.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Doe's niet zo eng!
En dan gaat Huub Netty versieren ...
"Zit je haar tussen d'r benen te beffen?"
Ach, ik sta nergens meer van te kijken maar krijg meer en meer een hekel aan de Febo. Huub heeft tijdelijk Eric maar daar heb je ook alles mee gezegd.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:32 schreef Lady-night het volgende:
De een krijgt een ton.....voor de ander zorgen ze dat ze en tv-uitzending hebben met vel romantiek, allemaal geregeld en besteld door de Febo....De een krijgt alle uitjes, slaapt, neukt en heeft iedere dag een "vreemde"in de villa voor zijn activiteiten en de ander wacht al een jaar op motorrijles....
Van een staan alle negatieve dingen op VV en van de ander ontbreekt de info als het even niet zo lekker loopt tussen het stelletje....Moet ik doorgaan?
En waar we nog steeds wachten op de uitzending van Jensen, teruggave USB-stick
Er wonen 'miljonairs' in de villa, geen jochies van 13quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De cola was voor een gast bedoeld sneu tiep
quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:40 schreef Gert het volgende:Brians moederliefde is oneindig groot
Hij zou er naast gaan staan en Huub proefondervindelijke tips geven. "Bewerkstellig een vinger in haar kontje. Dan gaat ze hárd brother!!"
En die drinken normaliter geen cola?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:42 schreef Yavido het volgende:
Er wonen 'miljonairs' in de villa, geen jochies van 11
Zolang Huub zelf de macht wil hebben, kan niet 1 psycholoog hem helpen. Daarom kan ik me ook voorstellen dat de febo er niet in meegaat (een andere psych).quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub heeft al eens om een andere psycholoog gevraagd, maar helaas mocht dat niet
Wel, maar eigenlijk hoort dat niet, cheap-ass cola voor een 'miljonair'quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die drinken normaliter geen cola?
Wat betreft de leeftijd, dan wel het leeftijdsgerelateerde gedrag heb ik toch hier en daar twijfelsquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:42 schreef Yavido het volgende:
[..]
Er wonen 'miljonairs' in de villa, geen jochies van 13
We hebben met eigen ogen kunnen zien hoe beroerd mevrouw Anita haar vak uitoefent.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:44 schreef noucky het volgende:
[..]
Zolang Huub zelf de macht wil hebben, kan niet 1 psycholoog hem helpen. Daarom kan ik me ook voorstellen dat de febo er niet in meegaat (een andere psych).
Als Huub zegt dat Anita niet goed is geloven Huubfans dat natuurlijk ook. Huub is ALTIJD beter, zelfs beter dan welke psycholoog ook.
Als je geen flauw benul hebt waar iets over gaat bemoei je er dan niet mee oud wijfquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:42 schreef Yavido het volgende:
[..]
Er wonen 'miljonairs' in de villa, geen jochies van 13
Jeeeeez, ik lig in een deuk hier. Een jochie van 13 zou opgewonden raken van Amanda?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:41 schreef Lady-night het volgende:
Brian vroeg aan gitaristje of hij nog wel kon spelen met zo'n mooie foto op de achtergrond....die van Amanda dus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |