Als er ergens een laagje vet ligt, even met je vinger een streep door trekken, dan is het wel zichtbaar op de foto.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja probeer frituurvet eens goed op de foto te zetten, dat wil dus niet.
[..]
Daar denk je echt niet aan hoor
Verbrand Puur Lichaamsvetquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:50 schreef shmoopy het volgende:
Wel lachen, die frituuradvertenties onderaan de pagina.
Het zit ook op de spiegelsquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Als er ergens een laagje vet ligt, even met je vinger een streep door trekken, dan is het wel zichtbaar op de foto.
Brood etenquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:48 sc[hreef Koewam het volgende:
WTF moet je nou zonder frituurpan?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:50 schreef shmoopy het volgende:
Wel lachen, die frituuradvertenties onderaan de pagina.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Geen wonder, het is een Tefal frituurpan
Goed heet water, keukenpapier (of pleerol) en iets met citroen of azijn gebruiken.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het zit ook op de spiegels![]()
Ik sta denk ik de hele avond te poetsen
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Vet gevaarlijk.
Haha kut voor jequote:Op donderdag 14 februari 2008 19:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n loeder is het
Jezus wat een kutklusquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:35 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Haha kut voor jeDat zijn ook gewoon kut-friteuses. Wij hebben hier een keer die pan leeg laten lopen in die bak, nieuw frituurvet erin. Na verloop van tijd vergeten dat het bakje nog vol zit van die vorige keer en dan 's nachts de volgende lading laten leeg lopen in een bakje wat al vol zit
Omdat hij op het fornuis stond lag heel het fornuis vol met vet, was het doorgelekt in onze bestekbak, en daar lekte het weer door naar het kastje waarin borden en pannen stonden. 3 uur lang met heet water aan de slag geweest om het vette eraf te krijgen, dan alles de vaatwasser in, en de lades, plankjes en metalen delen van het fornuis buiten gezet om daar af te doen met een sopje..
Maar eh, succes!
Nogal! Ik had ook eens een dagje vrij, lekker uitslapen terwijl de andere moesten werken en voordat ze weg gingen schreven ze nog even een briefje, of ik het 'even' wilde schoonmaken..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |