Volgens mij loopt op IQ dadelijk het hele Fok! topic toch wel rond hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 20:34 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Volgende week stufi binnen en dan ook maar ff kaartjes halen
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:20 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Volgens mij loopt op IQ dadelijk het hele Fok! topic toch wel rond hoorZou toch wel slecht zijn als je er niet bij was NLS
Idd niet verkeerd maar op 31 mei sta ik lekker op Emporium, Nijmegenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef Haghorst het volgende:
Line-up van intents op Zaterdag 31 mei in Oisterwijk is ook wel mooi geworden:
Aanwezigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef Haghorst het volgende:
Hardstyle tent
D-Block & S-Te-Fan
Tatanka vs. Zatox
Deepack
Francois
Lobotomy inc.
Headhunterz (live)
Noisecontrollers (live)
Mc’s: Villian, Apster
Hardcore tent
Noize Suppressor
Tommyknocker
PartyRaiser
Evil Activities
T-Town Dreamteam
Franky Dux
Only ft. Mc Tha Watcher
Mc: Syco Vj 3DJL
En dat voor 15 euro, is niet mis
Ik ook. Of nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Idd niet verkeerd maar op 31 mei sta ik lekker op Emporium, Nijmegen
same here, alleen dan niet van vaste stampmaatje maar buitelandse excursie met mn opleiding..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:35 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik ook. Of nietVaste feestmaatje heeft iets anders te doen. Even kijken ik nog ga en met wie.
Baal er wel van.
Die is dik raggen ja.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:12 schreef hardstyle_babbels het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ui4_I8HfqqE
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:36 schreef Bieflap het volgende:
De nieuwste en beste platen van januari in 1 mix.
Brennan Heart Aka Blademasterz - One Blade
Coone - Words From The Gang (D-Block & S-Te-Fan Rmx)
Duro - Cocaine MF (Al Pacino RMX)
Showtek Ft Emc - Raver
Citizen - 1980 (Marshall Mix)
Mix van 24 minuten met 11 nieuwe platen!
Chaps and Rolay - Family Affairs(Glowiej Rmx)
Southstylers - Pounding Senses(Deeper Inside Rmx)
E-Fect - Glorification(Activator and Zatox Mix)
Zatox and Activator - Can't Stop(Original Mix)
daar ga ik ook heen, zekers te weten!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Idd niet verkeerd maar op 31 mei sta ik lekker op Emporium, Nijmegen
klonk gruwelijk zaterdagquote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:08 schreef NLS04 het volgende:
[..]
![]()
en dan met zn allen een shirt van Boy aan
quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:14 schreef warezguy05 het volgende:
en nog mensen die naast het hardstylegeweld naar Trance energy gaan dit weekend? :p
Presentquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:25 schreef Haghorst het volgende:
Hardstyle tent
D-Block & S-Te-Fan
Tatanka vs. Zatox
Deepack
Francois
Lobotomy inc.
Headhunterz (live)
Noisecontrollers (live)
Mc’s: Villian, Apster
Hardcore tent
Noize Suppressor
Tommyknocker
PartyRaiser
Evil Activities
T-Town Dreamteam
Franky Dux
Only ft. Mc Tha Watcher
Mc: Syco Vj 3DJL
En dat voor 15 euro, is niet mis
Moet het dit jaar laten schieten maar denk wel dat ik volgend jaar ga, wil het toch een keertje meemakenquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:58 schreef MrDice het volgende:
[..]
Twee auto's vanuit het nuchtere noorden gaan zaterdag richting Utrecht. Tussen al dat Hardstyle geweld is TE elk jaar een heerlijke afwisseling.
Oh man, dan was het 15 jarig jubileum toch wel een goede geweest hoor. Rank1 eindelijk weer ouderwets in de Hardstage. Tiësto/Ferry/Marco V mainstage. En dan nog bijvoorbeeld Nic Chagall (Cosmic Gate), John O Callaghan (beste trance nr van 2007) en Ultraform wat erg goed moet gaan worden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:27 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Moet het dit jaar laten schieten maar denk wel dat ik volgend jaar ga, wil het toch een keertje meemaken.
Haha, stiekem zou ik ook nog wel een keer Trance Engery meemaken hoor, lijkt me wel eens leuk om te zien. Denk dat ik me er nog best kan vermaken...quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:42 schreef MrDice het volgende:
[..]
Oh man, dan was het 15 jarig jubileum toch wel een goede geweest hoor. Rank1 eindelijk weer ouderwets in de Hardstage. Tiësto/Ferry/Marco V mainstage. En dan nog bijvoorbeeld Nic Chagall (Cosmic Gate), John O Callaghan (beste trance nr van 2007) en Ultraform wat erg goed moet gaan worden.
Maar ik zal weer overgaan op Hardstyle, anders krijg ik straks nog een topicban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |