abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56947736
quote:
Op zondag 24 februari 2008 15:07 schreef warezguy05 het volgende:
dat waait wel weer over
de melbourne shuffle moet dood
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_56947787
Die reacties van de kinderen "goed nummer!" "mooi liedje" "die dansje is niet zo vet, maar de nummer is hard!!!" "dit is hardstyle!"
  zondag 24 februari 2008 @ 15:22:57 #203
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_56948067
Iemand die de track (los) van deze samples heeft (brakke kwaliteit.. ) of de namen er van weet

http://rapidshare.com/files/93255857/test1.wav.html
http://rapidshare.com/files/93255911/test2.wav.html

poging #2
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_56948859
Oke mensen eerste Reverse verslag van de dag. Ga ervoor zitten!

Om 23.30u reden we Antwerpen binnen. Weg was zo te vinden. Eenmaal bij sportpaleis aan een steward gevraagd waar we konden parkeren. Ze wees ons de weg. Daar aangekomen kregen we van de parkeerwachter te horen: vol. We moesten naar een andere parkeerplek gaan. Daar aangekomen kregen we wederom van de bewaking te horen: vol. Lekker geïnformeerd van elkaar, lekker kut geregeld! Wederom naar een ander parkeerveld begeleid waar plek zou zijn. Daar aangekomen: vol :’) … Dus wij: ja Jezus we worden van jut naar jet gestuurd en alles is toch vol! Houden jullie wel op de hoogte. Naja we mochten toen aan de kant van de weg parkeren bij t parkeergebied. Dat gedaan en na een half uur rond te hebben gereden konden we naar t sportpaleis.
Waren binnen 1 minuut binnen, dat is dan weer wel fijn. Het was toen 00.00u
Kluisje geregeld en hup.

We kwamen binnen in de Lottoarena. Dit moest ook, omdat dit de ingang was voor de mensen met een FRS kaartje ofzo. De lotto arena is een extra, kleiner, bouwwerk aan het sportpaleis. Deze 2 zitten aan elkaar via een loopbrug. Wij liepen via een gang naar de zaal. Noisecontrollers was toen net aan het draaien.

Daar aangekomen zagen we dat er voor de ingang van de zaal, deze was via 4 klapdeuren, een hele lange rij stond. Moesten we dus 10 minuten wachten voordat we die zaal in konden! Ik had al zo voorgevoel dat dit de hele avond zo kon zijn. De mensen werden door de bewaking mondjesmaat binnengelaten. Eenmaal binnen lekker uit mn dak gegaan. Geluid was niet super, maar goed genoeg om lekker te genieten! Veel mensen stonden stil. Erg jammer. De zaal was in zn gehaal zwart met waar de DJ stonden een groot scherm bestaand uit kleine lampjes die opzwepende beelden lieten zien en de lasers. Je voelde je net in een grote discotheek waar een hardstyle feest werd gehouden. Zie het als een Matrixx (xxlelaror) maar dan in een zaal die hoger is en zo scherm. En dan alles zwart.
Headhunterz zette een dodelijke set neer, heerlijk! Rond een uur of 01.45u gingen we een kijkje nemen in het sportpaleis (hoofdzaal) zelf. Ook omdat Coone er draaide, wilde iemand van de groep zien.

We volgde het bord: Sportpaleis. Kwamen we aan bij een deur. Wij daar in. Moest je iets van 8 trappenstelsels omhoog. Daarna kwamen we ergens bovenin waar dus die loopbrug was. Wij daarover. Eenmaal aan de overkant moesten we via een parkeerdek ofzo weer een stuk naar beneden lopen. Heel vaag. Je brak ook zowat je nek omdat dat beton door het vocht fucking glad was! Voorzichtig aan naar beneden lopen. Eenmaal beneden (en 15 minuten later) kwamen we op de bovenste ring. We moeten via de tribunes naar beneden. Wederom superdruk! Je kond via de tribunes niet zomaar het veld op. Daarvoor waren er maar een paar plekken dat je dat wel kon. Na even zoeken gevonden.

Coone draaide samen met Ruthless. Zaal zag er netjes uitgekleed uit. Alleen veel stilstaande mensen. Na 5 minuten viel het ons al gelijk op… Het geluid! Sléééééécht! Gewoon dof bassloos geluid. Volgens ons waren een paar boxen uitgevallen ofzo, want kan je gewoon niet laten horen. Klinken mijn bassloze Trustboxen nog beter bij. Het geluid bleef echter wel gewoon zo…Blijkbaar was dat dus hét geluid. We wisten niet hoe snel wel we het sportpaleis uitmoesten om weer terug te gaan naar de Lotto Arena. Na wederom dat dolhof terug gelopen te hebben daar de avond verder beleefd. Daar was het geluid tenminste nog te pruimen. Je kon gewoon met elkaar praten. Nu hoeft van mij dat geluid ook niet knetterhard hoor, ik vond dat wel een mooie volume. Alleen bij sommige nr’s is een wat harder geluid net wat intenser dan dit. Ik kon er in ieder geval mee leven. Ondertussen ook gegeten. 5 euro voor een minipizza en 3 euro voor een worstenbroodje. Formaten waren wel wat groter maar voor het kwaliteit echt te duur. Oké je hoeft niks culinairs te verwachten op zo feest, maar toch!
Brennan Heart draaide supergoed, Activator en Zatox vond ik maar wat slapjes, kon véél ruiger. Begonnen soft maar eindigde lekker! Korsakoff was ook goed te doen. Maakte veel mixfoutjes maar ach, de nummers maakte veel goed. Veel klassieke hardcore nummers, lekker! Panic en Evil Activities zette ook een gruwelijke set neer, kon niet stil blijven staan! Begin van Promo nog meegepikt waarna we naar huis gingen. Om 06.15u weg en om 07.30u in de auto. Weg was in Antwerpen leeg dus we waren zo op de snelweg én thuis. Om 08.15 kroop in mn bed in. Wel zo lekker met de auto, dat sochtends terugtreinen en alles ben ik nu wel zat, duurde het paar uur voordat je thuis was.

Uiteindelijke gedachte zijn jammer. Ik heb in de Lottoarena super naar mn zin gehad. Goede sfeer, uit mn dak gegaan op goeie sets, natuurlijk knusser, maar het is niet de hoofdzaal. Dat was om te huilen zo slecht qua geluid. Zo avond met lekker uit mn dak gaan in de Lotto arena kan ik ook in Nederland bij verschillende (kleinere) feestjes waar topdjs draaien. Ik noem een Zalinaz, Matrixx en nog een paar discotheken die wel is van dat soort feesten organiseren met topDJ’s.
Weg tussen de 2 zalen was 1 grote doolhof, mensen stonden stil die mondjesmaat loskwamen, parkeren om te huilen! Kon goed zijn mits ze bewakers op de hoogte hielen!
Nog iets, iedere keer als er ergens een set voorbij was en in de andere zaal begon er weer één met een favoriete Dj was er een complete volksverhuizing tussen de zalen. Dus als je ff naar de plee ging en je kwam terug stond je dus weer doodleuk 10 minuten in de rij voor de zaal. Echt absurd!
Wc is trouwens 50 cent per keer. Geld betalen voor de wc, moet ook niet kunnen op zo feest.
Nee jammer en helaas, geef mij maar gewoon Nederland!
pi_56949076
klinkt niet echt heel positief allemaal...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 24 februari 2008 @ 16:10:14 #206
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_56949120
quote:
Op zondag 24 februari 2008 15:59 schreef renz0r het volgende:
Oke mensen eerste Reverse verslag van de dag. Ga ervoor zitten!

-verhaal-
Goed en helder verslag met kritiekpunten die ik tot nu toe overal lees. In eerste instantie zou ik zelf ook gaan maar ben blij dat we toch afgehaakt zijn gezien de reis die we voor deze "middelmaat" zouden gemaakt hebben.

Daarom volgende week gewoon fijn naar de matrixx
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  zondag 24 februari 2008 @ 16:15:59 #207
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_56949291
Vorig jaar naar Sensation Black geweest in het Sportpaleis, en daar was het geluid ook absoluut bagger. Dat was voor mij dus ook de reden om niet naar Reverze te gaan
Tics van je petten.
pi_56949543
kvond de main wel te doen, alleen bij sommige platen was wel slecht.
tatanka draaide wilde gullie bass? nou nou wat een bass .
had trouwens nog een stukje opgenomen, anyone hoe dit nummer heet:
http://media.putfile.com/stukje-hs
  zondag 24 februari 2008 @ 16:51:46 #209
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_56950105
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:24 schreef luckass het volgende:
kvond de main wel te doen, alleen bij sommige platen was wel slecht.
tatanka draaide wilde gullie bass? nou nou wat een bass .
had trouwens nog een stukje opgenomen, anyone hoe dit nummer heet:
http://media.putfile.com/stukje-hs
Is dat niet het Reverze anthem (noisecontrollers remix)? Zo aan die toontjes te horen.

Had 'm gister ook al op cd gekregen van de Peppermill resident
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_56950140
Als ik dit zo lees ben ik blij dat we niet gegaan zijn.

Hoe zat het trouwens met de VIP voorzieningen, las op PF dat de champagne, de gratis 'gadget' en het eten ver te zoeken waren?

Slecht geluid, slechte bewegwijzering, in de rij staan om een zaal in te kunnen, parkeerproblemen etc.. dat kan echt niet op een feest. Gelukkig hebben we in Nederland b2s en Q-dance.

Klinkt als een kutlocatie dat Sportpaleis.
pi_56950147
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:51 schreef LeonH het volgende:

[..]

Is dat niet het Reverze anthem (noisecontrollers remix)? Zo aan die toontjes te horen.

Had 'm gister ook al op cd gekregen van de Peppermill resident
bedankt, ik had alleen de orginele van dark-e, vandaar
pi_56950174
mja, ben 17 dus nog ff wachten voor feestjes in nederland. Enige minpuntje was toch wel de rij voor NC / korsakoff. Andere klachten weinig van gemerkt..
pi_56950593
Ene kant toch blij dat ik niet gegaan ben
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 24 februari 2008 @ 17:58:51 #214
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_56951452
Trance Energy was ook matig. Main was wel mooi aangekleedt en heb tijdens Ferry, Marco V en Tiësto lekker staan zweven. Maar voor de rest was het een behoorlijke aanfluiting.

Over twee weken Headhunterz in Pruim Zevenhuizen!
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  zondag 24 februari 2008 @ 18:27:06 #215
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_56951920
quote:
Op zondag 24 februari 2008 13:33 schreef ReMcOrE het volgende:
GVD, stelletje sjaak-afhakers we zouden dus met z'n 3-en naar Jones & B-Front @ Bays gaan, haakt er 1 kameraad af... dus dan haakte de ander ook maar af en ging het hele feestje niet door

heb maar thuis op de bank tv en dvd gekeken tot na 2-en
Zeg me plzz dat het niet waar is, bays!!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  zondag 24 februari 2008 @ 19:02:36 #216
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_56952558
reverze viel al met al flink tegen laatste keer gelijk. verdere uitleg volgt morgen als ik deze deceptie heb verwerkt
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  zondag 24 februari 2008 @ 19:33:22 #217
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_56953171
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:10 schreef NLS04 het volgende:
In eerste instantie zou ik zelf ook gaan maar ben blij dat we toch afgehaakt zijn gezien de reis die we voor deze "middelmaat" zouden gemaakt hebben.

Daarom volgende week gewoon fijn naar de matrixx
x 2
Wat je vindt, ...
pi_56953226
T was mn eerste grote feest, dus ik heb nog geen vergelijkingsmateriaal.
Kan 't alleen maar beter volgende keer .
pi_56953230
quote:
Op zondag 24 februari 2008 19:33 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

x 2
x 3 !
pi_56953877
quote:
Op zondag 24 februari 2008 19:36 schreef 16meter het volgende:

[..]

x 3 !
X4

FOKMEETING!!!
pi_56954325
quote:
Op zondag 24 februari 2008 18:27 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Zeg me plzz dat het niet waar is, bays!!
al die paupers of weet ik veel wat er komt boeien me totaal niet als we gegaan waren, waren we gegaan voor Jones & B-Front, voor Fuck It van 2 Sidez
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

X4

FOKMEETING!!!
X5

staat wel een soort van op de planning
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 24 februari 2008 @ 20:31:21 #222
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_56954340
Reverze samenvatting
1. Geluid in de main was om te huilen wij stonden vooraan en wij konden een mp3 van iemands telefoon redelijk luisteren DRAMA
2. Geluid Lotto Arena dik in orde en in de vip ook
3. VIP - Het buffet wat maar een uur staat de keychain en timetables die er niet voor iedere vip waren +punt de gratis WC
4. Sportpaleis Doolhof - hadden wij nog geluk dat we via de VIP van zaal naar zaal konden
5. Sfeerloze mensen. bij deepack (toch altijd goed voor een feestje) stond iedereen vooraan stil
6. Wel een mooie aankleding van het podium in de main.
7. Noisecontrollers, Headhunterz, scope, wildstylez, panic vs evil activities
8. 2 vechtpartijen geizen 1 hele grote bij deepack de intro en de andere een kleintje op de tribune
9. Hitte in de main
Conclusie: het was wel aardig maar voor mij nooit meer reverze

als ik me nog dingen bedenk dan laat ik het nog weten

Sethje twas wel gezellig kerel en scope + mayo ook natuurlijk

P.S. Weet iemand hoe dat hardcore nr heet met de tekst: Give us this day all that you showed me...... till thy kingdom come

Dodelijk vet nr is dat
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_56954386
quote:
Op zondag 24 februari 2008 19:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
reverze viel al met al flink tegen laatste keer gelijk. verdere uitleg volgt morgen als ik deze deceptie heb verwerkt
Om je maar even voor te zijn
De VIP was op sommige punten wel netjes geregeld. Onze parkeerplaats wacht practisch voor de deur, dus vanuit de auto stonden we binnen 10 minuten aan de bar, inc door de metaaldetector en ons kaartje laten controleren en mijn jas op laten hangen door de prachtige mooie belgse meisjes daar

De champagne was wel leuk detail, maar dat hoef ik niet elk feest te drinken. Doe mij maar een lekker biertje ! Nadat we het eten hadden gevonden hebben we nog een paar bammetjes met groenvoer naar binnen gewerk. Verder kon je kiezen uit iets pittigs/vettigs... soep en nog wat dingen. Maar toen we voor de 2de keer terug kwamen in de VIP en ik honger begon te krijgen was alles weg

De goodie was een waaier (welke we in de jassen hadden achtergelaten), welke je wel nodig had daar. WAT EEN HITTE!

Verders over de DJ's. Noisecontrollers en headhunterz draaide prima setjes. Achter ons tijdens HH stond een belg, die kende echt elk nummer wat hij draaide bij de eerste toon. En wat een energie had die kerel. Wat een held

Scope draaide ook een heerlijk setje, en wat een ruimte en frisse lucht in de VIP zeg! Echt een verademing.
Daarna bij Deepack en de Donkeys wezen kijken, wat maar een ruk bagger KUT geluid in de main zeg. Allemaal standbeelden voor mijn neus en weinig sfeer, waar ik normaal de sfeer bij Deepack altijd geweldig vind, viel het nu maar beetje tegen door de sfeer die het publiek uitstraalde. (Veel te veel mooiboys die maar beetje staan met hun kruisjes om hun nek)

Erna nog even gezeten en het laatste stukje Panic vs Evil Activities meegemaakt, weer eens even een paar belgen laten zien hoe je moet hakken !! En tenslotte rond kwart over 6 naar huis gegaan om voor 7en heerlijk in mijn bed te gaan slapen !

Kortom nooit meer belgie en sportpaleis!!
Partyagenda;
Outdated....
  zondag 24 februari 2008 @ 20:35:25 #224
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_56954424
en nu staat het er 2 keer en was je me net niet voor
pi_56954516
In de Lottoarena hadden ze in een hoek een tent neergezet die nevel spoot om mensen af te koelen. Was rond die tent ook lekker fris.

Ik vond t sowieso in de Lotto arena goed uit te houden!
  zondag 24 februari 2008 @ 20:44:39 #226
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_56954620
Ja lotto arena was wel te doen... maar de mian wat een fucking sauna

ow ja mijn volgende punt is dat wij in de Vip tegen de muur aan gingen zitten want daar stonden niet eens stoelen en toen werden we weggestuurd met de melding dat we alleen op de tribunes mochten zitten..:X
  zondag 24 februari 2008 @ 20:46:36 #227
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_56954665
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:30 schreef ReMcOrE het volgende:

[..][..]

X5

staat wel een soort van op de planning
hehe ik zal zaterdag wel beetje in de gaten houden welke mensen bij een baggerplaat(scratch bij showtek?) niet loos gaan dan.. toch dikke kans dat het dan om een fokker gaat
pi_56954900
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:39 schreef renz0r het volgende:
In de Lottoarena hadden ze in een hoek een tent neergezet die nevel spoot om mensen af te koelen. Was rond die tent ook lekker fris.

Ik vond t sowieso in de Lotto arena goed uit te houden!
Dat is dan wel goed bedacht, die nevel. Zou ik zeker gebruik van maken.
  zondag 24 februari 2008 @ 21:44:09 #229
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56956072
Reverze was wel aardig, gewoon keigezellig met de mensen daar..feest zelf was niks bijzonders.

Geluid main was drama, Lotto arena was in orde. Deepack draaide fuckin posers helden..... water was vroeg op aan de barren...doolhof om in het sportpaleis te geraken.....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  zondag 24 februari 2008 @ 21:49:02 #230
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_56956205
quote:
Op zondag 24 februari 2008 21:44 schreef Sethje het volgende:
water was vroeg op aan de barren...
Djeez, you've got to be kiddin'.. wan amateurs daar
Wat je vindt, ...
pi_56956959
Je mocht idd nergens zitten, overal werd je weggestuurd. Leunen mocht ook niet.

Rede: Ja als er brand uitbreekt en mensen gaan rennen wordt je vertrapt Pleur toch op, je staat in 1 seconde en je loopt weg
  maandag 25 februari 2008 @ 09:26:12 #232
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_56962620
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
Reverze samenvatting
1. Geluid in de main was om te huilen wij stonden vooraan en wij konden een mp3 van iemands telefoon redelijk luisteren DRAMA
2. Geluid Lotto Arena dik in orde en in de vip ook
3. VIP - Het buffet wat maar een uur staat de keychain en timetables die er niet voor iedere vip waren +punt de gratis WC
4. Sportpaleis Doolhof - hadden wij nog geluk dat we via de VIP van zaal naar zaal konden
5. Sfeerloze mensen. bij deepack (toch altijd goed voor een feestje) stond iedereen vooraan stil
6. Wel een mooie aankleding van het podium in de main.
7. Noisecontrollers, Headhunterz, scope, wildstylez, panic vs evil activities
8. 2 vechtpartijen geizen 1 hele grote bij deepack de intro en de andere een kleintje op de tribune
9. Hitte in de main
Conclusie: het was wel aardig maar voor mij nooit meer reverze

als ik me nog dingen bedenk dan laat ik het nog weten

Sethje twas wel gezellig kerel en scope + mayo ook natuurlijk

P.S. Weet iemand hoe dat hardcore nr heet met de tekst: Give us this day all that you showed me...... till thy kingdom come

Dodelijk vet nr is dat
http://nl.youtube.com/watch?v=p9UkAQXj1s0?

The Stunned Guys - Hymn (Amnesys Remix)
There is no rehab for stupidity.
pi_56962978
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:26 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

http://nl.youtube.com/watch?v=p9UkAQXj1s0

The Stunned Guys - Hymn (Amnesys Remix)
Nou werkt de link wel
  maandag 25 februari 2008 @ 13:56:24 #234
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  maandag 25 februari 2008 @ 14:04:03 #235
60704 LeonH
pi_56963684
gvd... nog steeds geen Blame it/project 1 en just like you/helemaal kapot.... Het gaat weer lekker bij Scantraxx
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  maandag 25 februari 2008 @ 14:05:38 #236
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_56963730
Is het nog geen Weekend?! Vrijdag SWAT in de Peppermill! Headhunterz, The Prophet, Pavo en A-Lusion

Zin zin zin zin
Tics van je petten.
  maandag 25 februari 2008 @ 14:28:24 #237
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_56964241
nvrmnd
Wat je vindt, ...
  Redactie Frontpage maandag 25 februari 2008 @ 14:46:56 #238
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_56964613
quote:
REVERZE 2008 - CD 2 : Mixed By D-Block & S-Te-Fan
------------------------------------------------
201. D-Block & S-Te-Fan - Intro Reverze 2008
202. DJ Isaac - In My Veins
203. Dozer - The Church Of The Darkside
204. Dark-E - Gods & Symbols (Reverze Anthem 2008) (Noisecontrollers Remix)
205. Cherrymoon Traxx - Acid Dream (Prophets Remake)
206. D-Block & S-Te-Fan - Ride With Uz
207. Brennan Heart - Faith In Your DJ
208. Technoboy - Rage
209. Zappaman - Rude Talk
210. Headhunterz vs Wildstylez - Blame It On The Music
211. D-Block & S-Te-Fan Ft MC Villian - Part Of The Hard
212. Pavo - Elektronik
213. Headhunterz - Hate It Or Love It
214. Brennan Heart - Revival X (Showtek Remix)
215. Zany & DV8 - Distorted
216. D-Block & S-Te-Fan Ft MC Villian - Evolutionz
217. Showtek vs Deepack - Skitzo
218. Prophet vs Zatox - Prozaxx
219. Return Corps vs Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)
220. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
221. Da Bulldozer Project - Arise (Beholder & Zany Remix)
  maandag 25 februari 2008 @ 15:12:56 #239
60704 LeonH
pi_56965093
gloeeeeiende wat een cd zeg!
Nieuwe Isaac is de enige die ik nog nooit gehoord heb
- puntjes:
Acid Dream had er nu wel van af gemogen voor mij. Vette remix hoor maar toch al te vaak gehoord.
- had liever een keer The Anthem gehad i.p.v. altijd maar Distorted
- Faith In Your DJ is een goeie plaat maar hij gaat weer in herhaling met die zware vocals (krijg er zelf een beetje pijn van aan me keel en een beetje het Headhunterz effect)

Voor de rest
  Redactie Frontpage maandag 25 februari 2008 @ 15:32:23 #240
J'adore hardcore
pi_56965507
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:04 schreef LeonH het volgende:
gvd... nog steeds geen Blame it/project 1 en just like you/helemaal kapot.... Het gaat weer lekker bij Scantraxx
Verplaatst naar 10 maart @ Freaky
  maandag 25 februari 2008 @ 15:38:00 #241
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_56965614
A-Lusion - InTrouble

edit: die bedoelde ik

[ Bericht 19% gewijzigd door Da_Ripper op 25-02-2008 15:45:54 ]
Wat je vindt, ...
pi_56966246
Kan iemand me een linkje geven van die cd aangezien a2w nogsteeds down is.
via pm ofzo (A)
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  maandag 25 februari 2008 @ 16:18:14 #243
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_56966473
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:12 schreef LeonH het volgende:
- puntjes:
Acid Dream had er nu wel van af gemogen voor mij. Vette remix hoor maar toch al te vaak gehoord.
- Faith In Your DJ is een goeie plaat maar hij gaat weer in herhaling met die zware vocals (krijg er zelf een beetje pijn van aan me keel en een beetje het Headhunterz effect)

Voor de rest
Grotendeels met je eens ik vind distorted wel een kick ass plaat alleen die vocals van DV8 niet zo sterk voorderest is deze cd gewoon lekker snel en vloeiend doorgemixd al had ik stiekem wel gehoopt op sound of goodbye of war coz I'm hard

Silaz tjek je inbox
  Redactie Frontpage maandag 25 februari 2008 @ 16:19:26 #244
J'adore hardcore
pi_56966511
Bitte Ein Beat - The Megamixes. Vette shit
quote:
Disc 1
1. Deaz D. - Deaz Ist Der Anfang
2. Topmodelz - Strings Of Infinity
3. Reeloop - Fucking Society
4. DJ Shog - This Is My World
5. Peran - We Want To Be Free
6. Dark Monks - Insane
7. Accuface - Journey Into Sound
8. Rooky - Secrets
9. Atomik Twins - Don?t Stop
10. Pulsedriver - Baracuda
11. Dave 202 & Phil Green - Legends
12. 4 Strings - Diving (Cosmic Gate Remix)
13. JamX & DeLeon - Can U Dig It
14. Dumonde - Got Music
15. Superdrivers - Pole Position
16. Walt & Feliz - Expansion
17. DERB - This is Derb
18. DJ Cerla - Sahara Rave
19. Igor S - Boomerang
20. Sa.Vee.Oh - Loop Hole
21. Pep ?N Up - Time & Space
22. DJ Lee - X-Perience

Disc 2
1. Shaun Baker & Marc v. Linden - Sex On The Streets (Classic Cut)
2. Showtek - Seid Ihr Bereid
3. Abel Ramos - One More
4. Don Deejay - No.1
5. Bassraiders - Raveolution
6. A-Nice - Orange Split
7. DJ Isaac - Go Insane
8. Deaz D. - Tonight Is The Night
9. SveN-R-G - Going Crazy
10. DJ Digress - Follow Up!
11. Canarias 2001 - Viva Canarias
12. Mike Heart - Sex Machine
13. DJ Isaac - On The Edge
14. DJ Virus - Future Shock
15. Rocco - Everybody
16. Savon - Behind The Sun
17. DJ Shoko - Kick Some Ass
18. Charly Lownoise & Mental Theo present Starsplash - Wonderful Days
19. Dave Joy - Uberdruck
20. Megara vs. DJ Lee - The Megara
21. DJ Dean - Play It Hard
22. Starsplash - Daytona Beach
23. Southstylers - Pounding Sensons
24. Deepack - Drop Out
25. Armani & Ghost - Airport
26. Derb - Derb (derbus)
27. DJ Dean - Ballanation Episode 2
28. Club Robbers - White Stripes
29. The Pitcher - Pump It Loud
30. Ard und Jorn - 16
31. Carambola - Blue Horizons
32. Deepack - 100%
33. Donkey Rollers - Motherf*ck
34. Max B. Grant - Maximum
35. DJ Tom X - Cocaine Reloaded
36. Deepack - Here?s Johnny
  Redactie Frontpage maandag 25 februari 2008 @ 16:19:45 #245
J'adore hardcore
pi_56966520
Edit: Foutje
  maandag 25 februari 2008 @ 16:20:24 #246
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56966532
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:12 schreef LeonH het volgende:
- puntjes:

Voor de rest
Ja ik zei dat ook tegen stefan maar het blijft een cd voor de belgische markt vooral, en die trekken zich nog steeds af op acid dreamm...verder is het logisch dat fusion de a-kant pusht en faith in your dj is een schandalige ripp off van music in you en zou door iedereen genegeerd moeten worden

Verder introuble etc..fucking geile plaatjes..en part of the hard 320
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
  maandag 25 februari 2008 @ 16:24:43 #247
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_56966626
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Bitte Ein Beat - The Megamixes. Vette shit
[..]
Ik ben vrijdag geweest... de goede oude tijden zijn voorbij
  maandag 25 februari 2008 @ 16:30:38 #248
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56966755
Trouwens nog een nieuwtje, ik vond zaterdag/zondagochtend zelfs een hardcorenummer vet!

Hij is volgens mij van the beholder met een sample van SNow Patrol - Chasing cars.... vette break Echt heerlijk plaatje....iemand meer info van dit nummer?

Beholder is normaal alias voor hardstyle platen maar Vince en Darkraver draaiden hemm dusja ik weet niet waar het onder valt..het is redelijk zagen

[ Bericht 16% gewijzigd door Sethje op 25-02-2008 16:37:02 ]
Mijn party reviews
pi_56966851
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:30 schreef Sethje het volgende:
Trouwens nog een nieuwtje, ik vond zaterdag/zondagochtend zelfs een hardcorenummer vet!
Dat kan niet
they say a dirty mind is a joy forever...
  maandag 25 februari 2008 @ 16:50:17 #250
60704 LeonH
pi_56967154
quote:

Hij is volgens mij van the beholder met een sample van SNow Patrol - Chasing cars.... vette break Echt heerlijk plaatje....iemand meer info van dit nummer?

Beholder is normaal alias voor hardstyle platen maar Vince en Darkraver draaiden hemm dusja ik weet niet waar het onder valt..het is redelijk zagen
Was eerst toch nog Unknown - Forget The World of niet? Technoboy draaide 'm ook nog heel vaak en is gewoon een hardstyle plaat. Laten we hopen dan dat hij onder Beholder uitgebracht gaat worden
  maandag 25 februari 2008 @ 16:50:45 #251
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_56967167
quote:

Grmbl!! Dat nummer zoek ik al een ontzettend lange tijd
Tics van je petten.
  maandag 25 februari 2008 @ 16:55:27 #252
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56967252
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:50 schreef LeonH het volgende:

[..]

Was eerst toch nog Unknown - Forget The World of niet? Technoboy draaide 'm ook nog heel vaak en is gewoon een hardstyle plaat. Laten we hopen dan dat hij onder Beholder uitgebracht gaat worden
Ja volgens Josh is het een Beholder plaat. Hij staat op veel plekken vermeld als Beholder - Forget the World is nog ungereleased. Een maatje van me zegt dat Beholder hem ook draaide op Euphoria 013 en Paard van Troje dus het zou best kunnen.

Darkraver en Vince draaiden hem zaterdag echt midden in hun set dus die zullen hem wel flink opgepitcht hebben dan.
Mijn party reviews
  maandag 25 februari 2008 @ 16:55:34 #253
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  maandag 25 februari 2008 @ 17:04:50 #254
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_56967417
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:38 schreef Da_Ripper het volgende:
A-Lusion - InTrouble
Aangepast .
quote:

Bel de kranten! .

De hardcore versie van dat nummer is geloof ik van Neophtye, en ja die break is echt .

[ Bericht 51% gewijzigd door Just_Shut_Up op 25-02-2008 17:10:50 ]
pi_56967855
quote:

Is toch hardstyle hoor. Hele stevige, dat wel.
  maandag 25 februari 2008 @ 17:36:30 #256
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56967978
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Aangepast .
[..]

Bel de kranten! .

De hardcore versie van dat nummer is geloof ik van Neophtye, en ja die break is echt .
Beholder = Neophyte...heeft ie dan een hardstyle en een hardcore versie gemaakt?
Mijn party reviews
pi_56968853
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:20 schreef Sethje het volgende:
faith in your dj is een schandalige ripp off van music in you en zou door iedereen genegeerd moeten worden
inderdaad, toen ik hem hoorde dacht ik eerst dat het de B-kant van Music In You was
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:20 schreef Sethje het volgende:
Verder introuble etc..fucking geile plaatjes..en part of the hard 320
vette shit
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_56969334
Hmms ik vind Die van beholder toch wat minder, als dat de hardstyle versie is dan. Hardcore versie wil ik dan weer wel horen. Verder nog bedankt voor de links NLS , Animal. lekkere cd ;d. Op ride with uz na dan en nog wel wat andere, iets te vaak gehoord hehe.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_56971140
Dat reverze anthem is ook maar matig. Zelfs de Noisecontrollers remix vind ik niet zo.

[ Bericht 2% gewijzigd door 16meter op 25-02-2008 20:08:56 ]
  maandag 25 februari 2008 @ 20:07:21 #260
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56971251
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:03 schreef 16meter het volgende:
Die reverze theme is ook maar matig. Zelfs de Noisecontrollers remix vind ik niet zo.
x2
Mijn party reviews
  maandag 25 februari 2008 @ 20:11:18 #261
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_56971335
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:07 schreef Sethje het volgende:

[..]

x2
x3
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 25 februari 2008 @ 20:32:45 #262
60704 LeonH
pi_56971779
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:11 schreef mstx het volgende:

[..]

x3
-1

nieuwe isaac is ook wel redelijk te pruimen
  maandag 25 februari 2008 @ 21:46:12 #263
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_56973474
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:36 schreef Sethje het volgende:

[..]

Beholder = Neophyte...heeft ie dan een hardstyle en een hardcore versie gemaakt?
Haha, was ik 1 seconde vergeten..

Goeie vraag, ik denk dat dit gewoon een gepitcht hardstyle nummer is dan?
  dinsdag 26 februari 2008 @ 11:37:13 #264
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:20:39 #265
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_56990923
quote:
Dat reverze anthem is ook maar matig. Zelfs de Noisecontrollers remix vind ik niet zo.
nou dan past het mooi bij het feest
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:31:07 #266
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56991199
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:37 schreef JortK het volgende:
Net in de auto Abject liveset zitten luisteren
Welke? staat er iets nieuws van m online ?
Mijn party reviews
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:35:53 #267
60704 LeonH
pi_56991326
die reverze cd zit ook net als hardbass 12 van hun weer behoorlijk goed in elkaar! Lekker vlot gemixt enzo
pi_56992502
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 11:37 schreef JortK het volgende:
Net in de auto Abject liveset zitten luisteren
*kwijlt*

trouwens, die Troubleboy Remix van Insiderz - Number One is best wel vet zit lekkere kick in
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 26 februari 2008 @ 18:36:14 #269
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56992603
Ik ben sinds afgelopen zaterdag weer helemaal fan van Wise Massacre......

pffff op 3.16 kick this beat motherfucker..en dan die melo OO+O+O+O+O+ zo zalig
Mijn party reviews
pi_56993079
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:36 schreef Sethje het volgende:

pffff op 3.16 kick this beat motherfucker..en dan die melo OO+O+O+O+O+ zo zalig
zegt me niks van wie is die?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_56993116
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:36 schreef Sethje het volgende:
Blijft inderdaad lekker tututududuuu
quote:
zegt me niks van wie is die?
Ik neem aan dat hij floor massacre bedoelt van tatanka?
Anders zou ik het ook niet weten
  dinsdag 26 februari 2008 @ 18:59:46 #272
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_56993302
tat's mash up 2 - Wise massacre

heerlijk plaatje

iemand donderdag nog naar outland ?
pi_56993304
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:53 schreef Haghorst het volgende:
[..]

Ik neem aan dat hij floor massacre bedoelt van tatanka?
Anders zou ik het ook niet weten
als hij die bedoelt, dan ben ik het met hem eens, vette plaat
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:02:07 #274
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_56993370
ja origineel is ook vet maar die bedoelt hij dus neit
pi_56993443
ahh oke
nog niet gehoord
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:12:00 #276
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56993662
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
tat's mash up 2 - Wise massacre

heerlijk plaatje
Die bedoel ik idd...intro wise guys en heerlijk de melo van floor massacre..wat een superplaat ging helemaal los toen Tat hem er zaterdag opgooide!
quote:
iemand donderdag nog naar outland ?
Zou eigenlijk wel gaan..maar dure tijd gehad, en maart ieder weekend 2 feesten staan, dus ik sla ff over + vrijdag werken
Mijn party reviews
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:13:39 #277
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_56993713
ah ok.. ja wij gaan wel maar wij kunne zaterdag bijvoorbeeld al niet en hebben nog geen feesten definitief voor maart
  dinsdag 26 februari 2008 @ 19:45:22 #278
60704 LeonH
pi_56994739
huh? Wise Massacre? Waar is die dan ergens te vinden?
Weet wel dat ik Floor Massacre nog steeds vet vind! Die vocals en dan idd die melodie erbij
pi_56994851
quote:
Alle 2 kut en saai idd :S
Zo niet.. dan toch!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:18:26 #280
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_56997053
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 19:45 schreef LeonH het volgende:
huh? Wise Massacre? Waar is die dan ergens te vinden?
Weet wel dat ik Floor Massacre nog steeds vet vind! Die vocals en dan idd die melodie erbij
Tat's 2th Mash-Up ofzo..

Kick this beat motherfuckaaaaaaaaa .
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:30:23 #281
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56997346
Tatanka - Wise Massacre ( Tat's Mashup Vol.2 ) heb de vinyl inmiddels in mn bezit:D heerlijk
Mijn party reviews
pi_56997434
TUTUUTUTUT STILL DROPPIN THOSE HEAVY BOMBS
ev evolutionz ev ev ev evolutionz

GUESS WHOS BACK?
BOEMBOEMBOEM

Wie heeft die Forget the world voor me.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:42:42 #283
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_56997601
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:34 schreef 16meter het volgende:
TUTUUTUTUT STILL DROPPIN THOSE HEAVY BOMBS
ev evolutionz ev ev ev evolutionz

Wie heeft die Forget the world voor me.
Wanneer wordt Evolutionz gereleased eigenlijk ? of lig ik te ver achter
Tics van je petten.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:46:36 #284
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56997690
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:42 schreef nattermann het volgende:

[..]

Wanneer wordt Evolutionz gereleased eigenlijk ? of lig ik te ver achter
Die is al naar de perser..rond 10 maart denk ik. Vandaag is ook evo002 naar de perser gegaan dus die is er ook over 4 á 5 weken
Mijn party reviews
pi_56997720
http://partyflock.nl/party/115359/join.html
Eindelijk een hardstyle feestje hier in de buurt. Toffe line-up ook. Brabantsch onderonsje (wat de DJs betreft).

En het geluid van Rodenburg.

Meer hoef je hier ook niet te verwachten.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 februari 2008 @ 22:26:51 #286
J'adore hardcore
pi_56998772
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 21:46 schreef Sethje het volgende:

[..]

Die is al naar de perser..rond 10 maart denk ik. Vandaag is ook evo002 naar de perser gegaan dus die is er ook over 4 á 5 weken
Wat wordt evo002 dan?
  dinsdag 26 februari 2008 @ 22:28:58 #287
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_56998826
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 19:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
nog geen feesten definitief voor maart
HardBass

zin in
Wat je vindt, ...
  dinsdag 26 februari 2008 @ 22:47:26 #288
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56999416
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 22:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]

Wat wordt evo002 dan?
Dat maken ze binnekort bekend zegt Stefan op hun flock. Misschien Stronger? En ze hebben een nieuwe plaat af. Zowiezo geen sound of goodbye of War coz im hard ivm copyrights
Mijn party reviews
pi_57000925
Arghh, daar baal ik van. Voor A2w moet je nu betalen voor vinyl forum ±E. En voor soundbase blijkbaar ook :S. Iemand een alternatief?
Mss Part of the Hard ? Dat is wel een errrrrrrruuug lekker nummertje .
Binnenkort ook Alpha² bij dieka. Maar wat moet ik kunnen verwachten?? want heb weinig tot niets van op pc

Trouwens, wel oftopic mcare Sethje, ik zie Dropkick Murphys in je sig, waar komen ze (A)
  woensdag 27 februari 2008 @ 00:18:34 #290
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_57001806
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:36 schreef Silaz het volgende:
Mss Part of the Hard ? Dat is wel een errrrrrrruuug lekker nummertje .
evo001 word evolutionz/part of the hard... dus ben zelf ook erg benieuwd wat evo002 wordt
quote:
Trouwens, wel oftopic mcare Sethje, ik zie Dropkick Murphys in je sig, waar komen ze (A)
28 maart in de 013, zoals elk jaar word mn 4e of 5e keer...iedere keer weer fantastisch :D
Mijn party reviews
  woensdag 27 februari 2008 @ 08:58:31 #291
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57004429
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 22:47 schreef Sethje het volgende:

[..]

Dat maken ze binnekort bekend zegt Stefan op hun flock. Misschien Stronger? En ze hebben een nieuwe plaat af. Zowiezo geen sound of goodbye of War coz im hard ivm copyrights
Gelukkig geen Sound of Goodbye.. Als die vocal er niet in zou zitten was het echt een rukplaat..
  Redactie Frontpage woensdag 27 februari 2008 @ 09:29:53 #293
J'adore hardcore
pi_57004812
Dit schijnt de nieuwe Donkey Rollers te zijn? --> http://www.youtube.com/watch?v=TVxezvdz5Oc
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:09:53 #294
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57005474
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:29 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Dit schijnt de nieuwe Donkey Rollers te zijn? --> http://www.youtube.com/watch?v=TVxezvdz5Oc
Gruwelijk wat een geweld
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_57006979
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:09 schreef MrDice het volgende:

[..]

Gruwelijk wat een geweld
x2

edit;

03. Technoboy - Rage (Pimp's Chasing Cars RMX)

Is dat niet de plaat van het filmpje?:P (die met snow patrol etc.) Ben hem nu aan het binnenhalen, maar duurt een tijdje :|

[ Bericht 13% gewijzigd door Silaz op 27-02-2008 11:53:05 ]
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:44:37 #296
60704 LeonH
pi_57008585
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 09:29 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Filmen tijdens het stampen

Maar verder wel weer een behoorlijk gruwelijke plaat ja dus bij deze x3
Werd ook wel weer eens tijd dat de Donkeys een nieuwe kregen
pi_57008941
zuur heb ik dan weer gemist doordat ik het kutgeluid vond in die Main...
Maarja Korsakoff was goeie vervangster

Ik zie gewoon op tegen Showtek, Zany en The Prophet bij HardBass :S
beetje meer van hetzelfde altijd
Hertog Jan is koning!!!
  woensdag 27 februari 2008 @ 13:26:36 #298
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57009609
Mwah, je weet wat je kan verwachten en ik hoop stiekum dat Zany of Prophet afsluiten en dan lekker wat hardcore ertegen aan gooien. .
pi_57010164
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 13:26 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Mwah, je weet wat je kan verwachten en ik hoop stiekum dat Zany of Prophet afsluiten en dan lekker wat hardcore ertegen aan gooien. .
Toen ik dieka ging het nog een stukkie verder dan hardcore.
  woensdag 27 februari 2008 @ 14:39:53 #300
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_57011129
Ik hoop dat A-Lusion tegen zany geprogrameerd staat dan hoef ik die mooi niet te zien
Mijn party reviews
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')