Grmbl!! Dat nummer zoek ik al een ontzettend lange tijdquote:Op maandag 25 februari 2008 16:30 schreef Sethje het volgende:
Trouwens nog een nieuwtje, ik vond zaterdag/zondagochtend zelfs een hardcorenummer vet!
Hij is volgens mij van the beholder met een sample van SNow Patrol - Chasing cars.... vette break Echt heerlijk plaatje....iemand meer info van dit nummer?
Beholder is normaal alias voor hardstyle platen maar Vince en Darkraver draaiden hemm dusja ik weet niet waar het onder valt..het is redelijk zagen
Ja volgens Josh is het een Beholder plaat. Hij staat op veel plekken vermeld als Beholder - Forget the World is nog ungereleased. Een maatje van me zegt dat Beholder hem ook draaide op Euphoria 013 en Paard van Troje dus het zou best kunnen.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:50 schreef LeonH het volgende:
[..]
Was eerst toch nog Unknown - Forget The World of niet? Technoboy draaide 'm ook nog heel vaak en is gewoon een hardstyle plaat. Laten we hopen dan dat hij onder Beholder uitgebracht gaat worden
Aangepastquote:
Bel de kranten!quote:Trouwens nog een nieuwtje, ik vond zaterdag/zondagochtend zelfs een hardcorenummer vet!
Hij is volgens mij van the beholder met een sample van SNow Patrol - Chasing cars.... vette break Echt heerlijk plaatje....iemand meer info van dit nummer?
Beholder is normaal alias voor hardstyle platen maar Vince en Darkraver draaiden hemm dusja ik weet niet waar het onder valt..het is redelijk zagen
Is toch hardstyle hoor. Hele stevige, dat wel.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:30 schreef Sethje het volgende:
Trouwens nog een nieuwtje, ik vond zaterdag/zondagochtend zelfs een hardcorenummer vet!
Beholder = Neophyte...heeft ie dan een hardstyle en een hardcore versie gemaakt?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Aangepast.
[..]
Bel de kranten!![]()
![]()
.
De hardcore versie van dat nummer is geloof ik van Neophtye, en ja die break is echt![]()
![]()
.
inderdaad, toen ik hem hoorde dacht ik eerst dat het de B-kant van Music In You wasquote:Op maandag 25 februari 2008 16:20 schreef Sethje het volgende:
faith in your dj is een schandalige ripp off van music in you en zou door iedereen genegeerd moeten worden
vette shitquote:Op maandag 25 februari 2008 16:20 schreef Sethje het volgende:
Verder introuble etc..fucking geile plaatjes..en part of the hard 320![]()
x2quote:Op maandag 25 februari 2008 20:03 schreef 16meter het volgende:
Die reverze theme is ook maar matig. Zelfs de Noisecontrollers remix vind ik niet zo.
x3quote:
-1quote:
Haha, was ik 1 seconde vergeten..quote:Op maandag 25 februari 2008 17:36 schreef Sethje het volgende:
[..]
Beholder = Neophyte...heeft ie dan een hardstyle en een hardcore versie gemaakt?
nou dan past het mooi bij het feestquote:Op maandag 25 februari 2008 20:03 schreef 16meter het volgende:
Dat reverze anthem is ook maar matig. Zelfs de Noisecontrollers remix vind ik niet zo.
Welke? staat er iets nieuws van m onlinequote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:37 schreef JortK het volgende:
Net in de auto Abject liveset zitten luisteren
*kwijlt*quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:37 schreef JortK het volgende:
Net in de auto Abject liveset zitten luisteren
zegt me niksquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:36 schreef Sethje het volgende:
Ik ben sinds afgelopen zaterdag weer helemaal fan van Wise Massacre......
pffff op 3.16kick this beat motherfucker..en dan die melo
OO+O+O+O+O+ zo zalig
Blijft inderdaad lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:36 schreef Sethje het volgende:
Ik ben sinds afgelopen zaterdag weer helemaal fan van Wise Massacre......
Ik neem aan dat hij floor massacre bedoeltquote:zegt me niks van wie is die?
als hij die bedoelt, dan ben ik het met hem eens, vette plaatquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:53 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij floor massacre bedoeltvan tatanka?
Anders zou ik het ook niet weten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |