abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56730049
Wachten op een tweede streepje - deel 102

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

02 maart Fruppel (06-2007) NOD
04 maart mefke79 (10-2007) NOD
15 maart Owlet (02-2008) NOD
15 maart Vicky (12-2007) NOD
19 maart Reinhilde (01-2008) NOD
24 maart Happyme28 (07-2007) NOD
24 maart hellennelleh (07-2007) NOD
27 maart Fuente (02-2007) NOD
27 maart Mammamia (07-2007) NOD
27 maart Dee-Dee (01-2008) NOD
27 maart Beessie-Jen (12-2007) NOD
01 april Rupzz (02-2008) NOD

NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 01-03-2008 20:17:33 ]
pi_56730177
Mijn knipoog? Lol meiden toch.. Ik wilde jullie gewoon een goede morgen wensen haha. Door een knipoog raak je niet zwanger helaas en het gaat hier wel om MIJ he.. Die over 297 rondes nog niet zwanger is..

Nee hoor niks aan de hand hier (Knipogen van mij hebben geen betekenis, lol)
pi_56730244
Ah Again we hadden nochtans allemaal zo'n goede hoop
pi_56730315
ja idd...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_56730334
Ik zit nog niet eens in mijn vruchtbare dagen haha.. Heb geduld
pi_56730837
Mijn vruchtbare dagen waren onverwachts vervroegd merkte ik door de ovulatietest; ipv op dag 20 op dag 17. En toevallig hebben we het op de dag van die positieve test gedaan, maar het is bij 1 poging gebleven... want wat blijkt... opeens is manlief in opperste staat van onzekerheid geraakt wegens zijn werk en hij wil nu opeens wachten???!!!!
Ik ben 36; ik kan (en wil) helemaal niet wachten.... WAT een gedoe dit.

Waarom kan je niet in je eentje een kind krijgen? En waarom duurt het allemaal zo lang; ben het beetje zat aan het worden en zie al visioenen van mezelf als 45+ die naar Italie gaat ivm de wonderdok daar.
pi_56732043
Oh Hellennelleh.. Wat zonde..
*pok*
pi_56732475
hellennelleh, wat vervelend. Daar zit je niet op te wachten
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56733462
Jeetje wat een activiteit hier. Spannend hoor!!!

CM, ik zie 'm ook maar ik snap je helemaal dat je nog niet mee kunt juichen. Ik zal voor je duimen morgen, knap dat je kunt wachten, ik zou direct nog een test doen

Voor jou balen LVOM, wat irritant he als je lichaam mixed signals geeft. Volgende maand ben je vast aan de beurt!!

hellennelleh (leuk een naamgenootje trouwens ), jeetje wat balen zeg Misschien draait ie nog bij en is het soort van koud water vrees?? Hoop het echt voor je!

Voor mij nog een paar dagen wachten. Ik zit nu op dag 30 van mijn cyclus maar mijn cylus is meestal langer dan 30, dus ik wacht nog tot na het weekend. Maar ik voel vanalles, maar ook weer eigenlijk niets. Vreselijk eigenlijk die onzekerheid, maar we wachten toch nog even af aangezien ik niet precies weet hoe lang mijn cyclus is.
pi_56734571
ik wilde ook vanmiddag nog testen, maar omdat deze al zoooo licht was met ochtendurine dacht ik, straks heb ik geen streepje met middagurine..

again, je had ons wel in spanning, maar dacht al, je zat toch pas in je vruchtbare dagen

hellennelleh, pffff jeetje das balen dat je je hubbie zo reageert!! ik hoop dat het even spanning is van nu en dat hij bij draait..

spannend happyme28!!!!!!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_56738174
Pft, koud water vrees.... alsof ik dat niet heb! Het is niet niks, een kindje, maar ja, als je ervoor gaat....
En we zaten inmiddels al in ronde 10 onderhand; dus het is wat raar dat hij opeens niet meer wil (okay; zijn zaak gaat opeens slecht, maar toch.. ik baal als een stekker van hem nu)

En ik zit natuurlijk stiekem te hopen dat het van die ene keer toch raak is, dus zo heb ik al 10 maanden na de ovulatie (net als wij allemaal) veel teveel hoop, spanning en onderbroeken-loeren in de hoop niet meer ongesteld te worden. Bluhh.

CrazyMoon: ik lees altijd dat ieder streepje, hoe licht dan ook, een zwangerschap betekent; waarschijnlijk wordt het streepje iedere x donkerder. Ik hoop het voor je!

En Happyme, naamgenoot; succes (iedereen trouwens, uiteraard

[ Bericht 9% gewijzigd door hellennelleh op 14-02-2008 23:20:35 ]
pi_56738664
CrazyMoon, dat streepje wordt vanzelf donker
Vast gefeliciteerd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56742059
Zo, alweer een nieuw topic

Hellen, wat jammer nou zeg.
CM heb je nog eens getest?
Happyme, wat spannend voor jou nu ook!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 09:36:06 #14
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56742672
Hellennelleh wat naar! Jullie zijn al zo ver, ronde 10 al dat is niet iets wat je zomaar stop zet!
Jeetje

Again wat een grap, je mag hier niet meer zomaar komen knipogen hoor, wij zien overal iets positiefs in .

Gister zijn wij weer begonnen met klussen maar nu zijn mijn vriend en ik alle bij ziek zwak en misselijk.
Vreselijke keelpijn dus dat bevorderd de gezelligheid niet echt.

HappyMe ik duim voor je meis!
pi_56747540
Again, je had ons goed liggen!

CM, waar is dat tweede testje???

Hellennelleh, wat rot van je man! Heeft die van mij hier ook ns gedaan, maar wij hadden wel nog net iets meer tijd . Trouwens, als je op jouw leeftijd zwanger probeert te worden en het lukt niet na een half jaar, kan je al bij de dokter langs he!
pi_56748268
ik heb vanmorgen niet getest.. ik ging naar de wc om te plassen, daarna dacht ik.. shit! haha
ach, denk niet dat ie ineens een stuk donkerder is geworden..
vanmorgen wel alvast een clearblue test gehaald en morgenochtend ga ik wel weer testen!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_56748539
Dan is het goed
vergeten
pi_56748866
die zwangerschapsdementie begint nu al
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 14:06:52 #19
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56748957
Hahaha dat beloofd wat
pi_56753573
Bedankt allemaal! Hier nog steeds geen indicatie dat de rode duiveltjes eraan zitten te komen, maar ja, je weet het niet, kan zomaar ineens. We gaan in ieder geval een weekendje weg, lekker uitwaaien en dan zien we na het weekend wel weer verder. (of niet natuurlijk )
pi_56755128
Veel plezier Happyme! Geniet er van!
pi_56756860
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 13:10 schreef OooLizaooO het volgende:

Hellennelleh, wat rot van je man! Heeft die van mij hier ook ns gedaan, maar wij hadden wel nog net iets meer tijd . Trouwens, als je op jouw leeftijd zwanger probeert te worden en het lukt niet na een half jaar, kan je al bij de dokter langs he!
Is ook zo, maar ik had daar nog niet zo'n zin in: het bleek dat de de eerste 7 rondes sowieso verkeerd klusten, want ik kwam er 3 maanden geleden pas achter dat mijn eisprong pas rodn dag 20 zit; ik wilde het daarom nog even aanzien. En nu met die medische molen beginnen heeft geen zin
Nou ja, we komen er vast wel uit. In ieder geval moet een kindje wel gewenst zijn door beide ouders, dus afwachten maar...
En ik hoop natuurlijk gewoon nog even dat deze ronde raak is
pi_56758349
Ehm, ik weet dat ik niet zo'n actieve poster ben, maaruh, NOD van 5 februari is al 10 dagen terug en al lang keurig gemeld dat het niets was. Kan iemand em effe aanpassen?
CrazyMoon..spannend! Maar, streepje is streepje (zei zij alsof ze er verstand van heeft). Alle anderen veel succes/plezier met klussen en succes met afwachten. Hier zal het deze rond vrees ik weinig uithalen, ik ben zonder lief op vakantie tijdens de klusdagen (voor zover ik nu kan inschatten).
Nieuwe NOD 4 maart
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_56763843
Spannend, CM, maar de sterren staan goed als ik naar het lichte streepje kijk
hellenelleh, dat is balen. Hopelijk is het even een vlaag en draait hij snel weer bij.

Ik wacht (nog steeds) op mijn eerste natuurlijke menstruatie na het stoppen met de pil.
Toch ook wel spannend, want als ie uitblijft is mijn lichaam dan gewoon nog niet op gang, offfff....... Je weet het nooit!
  zaterdag 16 februari 2008 @ 11:59:37 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56767954
Mefke, het heeft niks te maken met hoe vaak je wel of niet post hoor, maar soms kijken wij gewoon wel eens ergens overheen.
Excuses, ik zal het gelijk aanpassen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')