Dat denk ik ook. Ze waren koud binnen of ze begonnen al.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk de énige voorwaarde om die villa binnen te komen
Nee, helemaal niet leuk, integendeel, strontvervelend stelletje, en het is gewoon genant dat het zo duidelijk is waaróm ze daar zijn, in ruil voor een beetje "roem" Huub pestenquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:20 schreef mootie het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die de russen leuk vinden? Nee toch? Ik lees alleen maar negatieve berichten over ze op de fora.
Tijd om te moven dus.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:24 schreef blomst het volgende:
in iedergeval kan Huub na de kooi zeggen dat zijn naam het meest genoemd is in de kooi.
HAHHAHAHHAHA!quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pardon, net binnen en nu al op de man spelen? Hier geven we Commentaar Op Streams, niet op users.
ben het zo met je eens...... ik heb genoten van de streams vanaf het moment dat Eric binnenkwam..... de pret was over toen de russische brigade binnenkwamquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ze waren koud binnen of ze begonnen al.
Ik begin steeds meer van deze streams te balen. Ik heb niet gevraagd om een meute idioten als gastspelers. Eric is de enige gastspeler die ik kan waarderen, en het werd tijd dat Huub ook eens iets kreeg... maar dit is gewoon een overmacht.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:27 schreef Disana het volgende:
Brian denkt dat Huubs kaken buiten op meerdere plaatsen gebroken gaan worden. Huub denkt dat ie veilig zit, maar hij moet ook een keer de poort uit lopen.
Dreigement of wensdroom.
nee...... die glibbertoon trek ik maar een paar secondequote:Op donderdag 14 februari 2008 18:27 schreef beequeen het volgende:
Brian weer met zijn glijstem, het is echt niet te doen om naar hem te luisteren. Hopelijk zijn er FOKkers die het wel kunnen, succes.
Tijd om in de pannen te roeren, tot straks.
Neuke voor de sex hoe kun je dat nu doen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:26 schreef AnTjUh het volgende:
Brain : hij neukte voor sex
briaiaans weer zeker?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:20 schreef mootie het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die de russen leuk vinden?
Brian neukt om ook zijn kinderarmpje te trainenquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:26 schreef AnTjUh het volgende:
Brain : hij neukte voor sex
briaiaans weer zeker?
Waarom mag Eric maar zo kort blijven? Hij is de énige die echt om Huub geeft..een echte vriend is.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ze waren koud binnen of ze begonnen al.
Ik begin steeds meer van deze streams te balen. Ik heb niet gevraagd om een meute idioten als gastspelers. Eric is de enige gastspeler die ik kan waarderen, en het werd tijd dat Huub ook eens iets kreeg... maar dit is gewoon een overmacht.
Lees dit eens voor je gaat denken dat je met dit soort posts door kan gaan:quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:27 schreef Yasminn het volgende:
[..]
HAHHAHAHHAHA!
W8 ff hoor!
HAHAHHAHAHAH.
Oke, klaar.
Nogmaals; cut the crap, meid. Met je 'ik snap het wel'. Je snapt wel waarom huub zich kut voelt, als het 6 tegen 2 is.
Hoe hij mensen/DIEREN behandelt is veel erger.
Eric heeft ws een leven naaast de kooi.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarom mag Eric maar zo kort blijven? Hij is de énige die echt om Huub geeft..een echte vriend is.
De andere gastspelers blijven langer, kijk naar Selene, die mag gewoon tussendoor naar huis en komt dan doodleuk weer terug.
Is al bekend dan tot wanneer Eric blijft?quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarom mag Eric maar zo kort blijven? Hij is de énige die echt om Huub geeft..een echte vriend is.
De andere gastspelers blijven langer, kijk naar Selene, die mag gewoon tussendoor naar huis en komt dan doodleuk weer terug.
Peter, kom opquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
![]()
Die jongen heeft wel iets liefs. Ik noem hem al 'mijn knuffelrusje'
Ook voor jou: FAQ, Policy, Streams en Bewonersquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:35 schreef Leandra het volgende:
Tief toch eens op met dat gezeik allemaal.....
COS graag, en wat je zielig en triest en gemeen vindt interesseert me geen ruk.
Die hele fucking "het is niet eerlijk" brigade is gvd net zo rete irritant als al die daar weer op reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |