quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:19 schreef josvr het volgende:
* Is dit het beschadigen van het laurierblad zodat de smaak beter tot zijn recht komt.
Je kunt de kruiden die je wil laten meetrekken maar niet in je eten wil hebben ook in een thee-ei doen, scheelt opzoeken, dat doe ik ook wel met kruidnagelen en jeneverbessen, die smaak die er van af komt vind ik wel lekker maar ik heb ze liever niet door het eten, iets te overheersend.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:30 schreef josvr het volgende:
bedankt
Niet gedroogde laurier, waar kom je daaraan dan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:43 schreef mvdejong het volgende:
Overigens heeft het kneuzen van een laurier-blad alleen zin indien het een vers blad is.
De gedroogde versie, die de meeste mensen in huis hebben, is door het droog-proces al voldoende gescheurd.
Hoop dat jij nooit een kneuzing oplooptquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:19 schreef josvr het volgende:
Voor een marinade moet ik onder andere 'laurierblad kneuzen'. Wat betekent dit?
* Is dit het fijn maken van laurierblad (lijkt mij niet want dan heet het versnipperen)
Tuincentrum (serieus!)... Laurier wordt ook veel gebruikt als erfafscheiding.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:51 schreef Appelperenstroop het volgende:
[..]
Niet gedroogde laurier, waar kom je daaraan dan?
Want ik heb een tijdje geleden de Hanos en diverse toko's afgegaan om die meuk te zoeken, maar niemand heeft het zowat.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tuincentrum (serieus!)... Laurier wordt ook veel gebruikt als erfafscheiding.
Eh, die schijnt niet geschikt te zijn voor consumptie.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tuincentrum (serieus!)... Laurier wordt ook veel gebruikt als erfafscheiding.
Tuincentrum heeft uiteraard ook een hele afdeling met (tuin)kruiden die wel geschikt zijn voor consumptiequote:Op donderdag 14 februari 2008 16:17 schreef novel het volgende:
[..]
Eh, die schijnt niet geschikt te zijn voor consumptie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |