Een van de beter ja!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:02 schreef Mendax het volgende:
Ik speelde vroeger erg vaak Ducktales op de NES. Laatst kwam ik een themesong van dit spel tegen op Youtube met als resultaat kippenvel en heimwee naar vroeger toen het nog zo simpel was.
Ondanks (of dankzij?) dat het uit piepjes en bliepjes bestaat vind ik het nog steeds een heerlijke soundtrack.
Mooi spel was dat, deel 2 ook trouwens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:02 schreef Mendax het volgende:
Ik speelde vroeger erg vaak Ducktales op de NES. Laatst kwam ik een themesong van dit spel tegen op Youtube met als resultaat kippenvel en heimwee naar vroeger toen het nog zo simpel was.
Ondanks (of dankzij?) dat het uit piepjes en bliepjes bestaat vind ik het nog steeds een heerlijke soundtrack.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Leuk nieuws. Jammer alleen dat in een eventuele nasynchronisatie de geweldige stem van Dagobert niet kan terugkeren.
En die piloot is ook dood toch/quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Leuk nieuws. Jammer alleen dat in een eventuele nasynchronisatie de geweldige stem van Dagobert niet kan terugkeren.
Zal toch niet van die halve 3d-achtige shit worden he?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:46 schreef borisz het volgende:
Nieuwe afleveringen vanaf 2017
http://blogs.wsj.com/spea(...)n-2017-on-disney-xd/
Enige baas voor mij aan Donald Duck waren de stripblaadjes die in mijn tijd iets van 25 cent ofzo waren en je meenam als je de supermarkt weer uitging.quote:Op zondag 11 september 2011 01:20 schreef seiramu het volgende:
Bazenserie als je het mij vraagt. De Donald Duck vond ik ook altijd leuk (totaal anders dan Ducktales maar toch).
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:08 schreef Evertjan het volgende:
Lubach heeft een promo gemaakt voor zijn nieuwe show van de Ducktales tune, met de orginele stem die ook de Nederlandse Ducktales tune heeft ingezongen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |