Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Let vooral niet op de zeer elitaire gesprekken hier
No worries! We zijn weer één vrouw sterkerquote:
haha, t lijkt net vrijdag middagquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Let vooral niet op de zeer elitaire gesprekken hier
Deal!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zal volgende keer mn fototoestel meenemen, vragen aan mn collega of ze even wil stoppen omdat ik foto's moet maken
Tot laterquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:06 schreef draculettetje het volgende:
maar goed mn lunch is op
mn bed roept
ik zoek jullie wel weer in het volgende deel op!
Dat hoeft ook nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:06 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Beloof niets
Werken/ziek/sims/seks. Het zal één van die zijn geweestquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waar ben jij geweest de afgelopen tijd?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, t lijkt net vrijdag middag![]()
waar zijn de nootjes, en het bier ?
houden jullie er rekening mee dat ik niet kan weg rennen oid als er een idioot me achterna komtquote:
Heb wel een zak pinda's.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, t lijkt net vrijdag middag![]()
waar zijn de nootjes, en het bier ?
Ik zie de reacties al aankomenquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Werken/ziek/sims/seks. Het zal één van die zijn geweest
of een combiquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Theoretisch niet neequote:Op donderdag 14 februari 2008 13:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
houden jullie er rekening mee dat ik niet kan weg rennen oid als er een idioot me achterna komt
mag je eigenlijk wel zomaar foto's maken van de "gezellige" dames?
Ziek + Seks = Zo weer beter?quote:
Je was aan het werk om je zieke sims seks te laten hebben?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je was aan het werk om je zieke sims seks te laten hebben?
als ik ziek ben komt er eerder iets uit als inquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ziek + Seks = Zo weer beter?
Lijk me een goed planquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan natuurlijk wel iets proberen met mn foon
Hahaha ja zeker wetenquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als ik ziek ben komt er eerder iets uit als in
owkee weer vreemde woordkeus
Tijdens het Sims spelen op mijn werk terwijl ik ziek was heb ik seks gehad?quote:
2girls1cupquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als ik ziek ben komt er eerder iets uit als in
owkee weer vreemde woordkeus
ik zeg nietsquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zie de reacties al aankomen
Met een joystick?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:12 schreef Seventees het volgende:
[..]
Tijdens het Sims spelen op mijn werk terwijl ik ziek was heb ik seks gehad?![]()
Alleen vorige week
Dat was een grapje
tis elke week?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:12 schreef Seventees het volgende:
[..]
Tijdens het Sims spelen op mijn werk terwijl ik ziek was heb ik seks gehad?![]()
Alleen vorige week
Dat was een grapje
Ik denk al, je gaat toch niet naar je werk als je ziek bentquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:12 schreef Seventees het volgende:
[..]
Alleen vorige week
Dat was een grapje
Uiteraardquote:
Leef je uitquote:
da bedoel ik soms kan ik gewoon niet anders kan er niks aan doenquote:
Mwah 15 min ofzo? Dan zal die er wel zijnquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da bedoel ik soms kan ik gewoon niet anders kan er niks aan doen
volgens mij kan beter hier nog blijven hangen tot het nieuwe deel in dit tempo moet die er zo aankomen toch...
Gaat aardig.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ziek + Seks = Zo weer beter?
Ja ontzettend, bijna zaterdag! Dan is mijn vriendin weer bij mequote:Op donderdag 14 februari 2008 13:15 schreef Seventees het volgende:
[..]
Gaat aardig.
Niet ziek genoeg om thuis te blijven van het werk
Met jou ook alles flex?
Flex... hoe erg
Die heb ik niet eens!quote:
Het is een schande!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:17 schreef Seventees het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens!
Ik zou ze aan moeten klagen voor dit gemis
Welneequote:
Leukkkk!!! En lekkerquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ontzettend, bijna zaterdag! Dan is mijn vriendin weer bij me![]()
En natuurlijk uit eten zaterdag![]()
da's altijd gezelligquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Welnee
Ik ben in een melige bui vandaag.
nee, ik hou me stil op de achtergrondquote:
Wij gaan zaterdag eten bij m'n schoonoudersquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:19 schreef draculettetje het volgende:
ow ja zaterdag uit eten was het alweer bijna vergeten!
Steakhousequote:Op donderdag 14 februari 2008 13:19 schreef Seventees het volgende:
[..]
Leukkkk!!! En lekker
Waar gaan jullie eten?
ook leuk... toch?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wij gaan zaterdag eten bij m'n schoonouders
Bel de ARBO!quote:
Voor de veranderingquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, ik hou me stil op de achtergrond
JA!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |