Zeker professioneel. Maar ik laat me niet afblaffen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als je hem nog spreekt, blijf zelf dan wel professioneel he? Laat hem z'n stem maar verheffenWel lullig dat jij nu zo'n gevoel hebt
Netjes hoor!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
komt goed ben er al 10 kwijt
Nee dat moet je ook niet laten doen, maar dan weet je in ieder geval dat jij je niet tot zijn niveau verlaagdquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:48 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zeker professioneel. Maar ik laat me niet afblaffen.
Je moeder, die moet een beurt krijgenquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Onder de noemen van; "Die man moet een beurt krijgen"
Jij bent een man?!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:49 schreef draculettetje het volgende:
of mn vrouw heeft van een ander een kaartje gekregen
had je het over mij ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Onder de noemen van; "Die man moet een beurt krijgen"
De vrouw van je baasquote:
Na je zusje ja, ok?quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, die moet een beurt krijgen
Nee hoorquote:
Sleep wellquote:
De rest is gewoon dufquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja pecies ik dacht vanuit de baas!
jammer,kan er ook wel een gebruikenquote:
Breng een bezoekje aan Amsterdamquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jammer,kan er ook wel een gebruiken
Ehm, en dat zeg je tegen Bellerquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jammer,kan er ook wel een gebruiken
Professionele werkhouding, gewoon een baas zijn relaas laten doen en hem daar later op terug pakkenquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:55 schreef Sgele het volgende:
WTF, wat is dat voor een etterlijer die kerel...
Afgerekend worden door privefrustraties van een ander...
Ik zou heel veel moeite hebben met me bij zoiets in te moeten houden en geen domme onprofessionele uitspraken te doen. Ik vertrouw dat Lotte daartoe wel in staat is
quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ehm, en dat zeg je tegen Beller
Verkapt "neem-me-van-achteren" ofzo?
waarom precies amsterdam ? heb je iets om aan te bevelen ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Breng een bezoekje aan Amsterdam
hahahaha, Je Moeder!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ehm, en dat zeg je tegen Beller
Verkapt "neem-me-van-achteren" ofzo?
Nu probeert ie je naar mij toe te sturenquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom precies amsterdam ? heb je iets om aan te bevelen ?
Vertel?quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:57 schreef draculettetje het volgende:
wat ik in deventer zie zitten wordt je gewoon niet vrolijker van
Pics or it didnt happen!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:57 schreef draculettetje het volgende:
wat ik in deventer zie zitten wordt je gewoon niet vrolijker van
Ben er nog nooit geweestquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom precies amsterdam ? heb je iets om aan te bevelen ?
Je zou hem korting geven!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nu probeert ie je naar mij toe te sturen
Of gewoon reageren met... "je moeder..."quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Professionele werkhouding, gewoon een baas zijn relaas laten doen en hem daar later op terug pakken
wel ? hebben jullie ervaring met mekaar ??quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nu probeert ie je naar mij toe te sturen
Dan hoef je hem in ieder geval nooit meer te sprekenquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Of gewoon reageren met... "je moeder..."
zie je, korting hoeft niet te betekenen dat het goed is hahaquote:
Ooow dat was hetquote:
Whahaha, dan rent die kerel echt wel gillend het kantoor uitquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Of gewoon reageren met... "je moeder..."
Uitverkoop enzo, jeweetschquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zie je, korting hoeft niet te betekenen dat het goed is haha
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel ? hebben jullie ervaring met mekaar ??
Missed me?quote:
Let vooral niet op de zeer elitaire gesprekken hierquote:
zal volgende keer mn fototoestel meenemen, vragen aan mn collega of ze even wil stoppen omdat ik foto's moet makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |