Nah het is hier niet TOT twee uur maar bijv na het werk of stappen even om 4 uur op internet kijken en ja hoor daar zijn dracu en lynda weerquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]DAT!! ...betwijfel ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ff lunchen[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
eet smakelijkquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
DAT!! ...betwijfel ik
Ben ff lunchen
Eet smakelijk, ik ben er ook ff vantussenquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
DAT!! ...betwijfel ik
Ben ff lunchen
als jullie je bed in gaan, komt hij er net uitquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Nah het is hier niet TOT twee uur maar bijv na het werk of stappen even om 4 uur op internet kijken en ja hoor daar zijn dracu en lynda weer
moet zeggen dat het de laatste tijd wel erg is jaquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als jullie je bed in gaan, komt hij er net uit
Dat is normaal voor mij vanaf vrijdag tot en met zondag ochtendquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als jullie je bed in gaan, komt hij er net uit
als ik de vogels hoor en ik moet nog gaan slapen lukt me dat praktisch nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat is normaal voor mij vanaf vrijdag tot en met zondag ochtend
halve wereld ontwaakt en ik fiets na nacht werken naar huis en ga me bed in als de vogels fluiten
Jawel hoor, weer lekker gezond ookquote:
In m'n lijf van 2.03m en 87kgquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:12 schreef draculettetje het volgende:
jeetje waar laat je dat allemaal?
Haha neehoor, niet in combinatie met elkaar, óf het een óf het ander!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:18 schreef draculettetje het volgende:
klinkt ook als een aparte combinatie
Kusjequote:Op donderdag 14 februari 2008 12:19 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik kreeg de wind van voren van m'n baas.
Slechte percentages enzo. :[
Meh. Ik baal als een stekker.
Hij was echt gemeen.
Ben er weer, jahaaah.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:52 schreef lynda het volgende:
Eetze he beller
Toch wel lunch gemaakt door je moeder he
niet in combi met gesprek gisterquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:19 schreef BloodyLotte het volgende:
Hij was echt gemeen.
Ahhquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:19 schreef BloodyLotte het volgende:
Hij was echt gemeen.
ik zat me al zo'n hele aparte sandwich voor te stellen....quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha neehoor, niet in combinatie met elkaar, óf het een óf het ander!
Tonijn en kipfilet gaat misschien nog wel, maar die pindakaas erbij kán niet lekker zijnquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zat me al zo'n hele aparte sandwich voor te stellen....
De eerste twee zijn te combineren, maar pindakaas erbij... ughquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tonijn en kipfilet gaat misschien nog wel, maar die pindakaas erbij kán niet lekker zijn
En dat dan lekker wegspoelen met een eiwitshakequote:Op donderdag 14 februari 2008 12:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De eerste twee zijn te combineren, maar pindakaas erbij... ugh
Succes gegarandeerdquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En dat dan lekker wegspoelen met een eiwitshake
Eet smakelijkquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:27 schreef draculettetje het volgende:
zo heb ook mn lunch voor me staan
Smakelijkquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:27 schreef draculettetje het volgende:
zo heb ook mn lunch voor me staan
Gelukkig maarquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank, smaakt me beter als dat ik dacht
Jij eet elk uur ofzo?quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
2x cracker met kipfilet
1x cracker kaas
kop thee
glas water
handvol pillen
nee hoor om 3 uur ofzo een stuk fruit en een breaker lightquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij eet elk uur ofzo?
Lijkt me best lastig om het daarmee tot het avondeten vol te houden...
Doe maar gezondquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee hoor om 3 uur ofzo een stuk fruit en een breaker light
Ik ga mn best doen. En sowieso nog even proberen te spreken. Hij vond me een 'nutteloze en ongeinteresseerde' houding hebben en ging stem verheffen en zo met vinger op tafel tikken. Vind ik niet lief. Zeker niet na eergisteren.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ahh![]()
*geeft Lotte een knuffel
Maar gewoon niet teveel aan denken, het is tenslotte bijna weekend... Komt goed, probeer je percentages wat omhoog te krijgen en er is niks meer aan de hand
Ah joh, da's zo gebeurd.. Drink even wat meer water op een dag ( >3 liter), beweeg een uurtje per dag en je bent in een maand minimaal 5 kilo kwijtquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moet nog zo'n 5 tot 7 kilo kwijt!
HOE moet ik bewegen, bedoel wat voor oefeningen zonder mn benen te gebruikenquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah joh, da's zo gebeurd.. Drink even wat meer water op een dag ( >3 liter), beweeg een uurtje per dag en je bent in een maand minimaal 5 kilo kwijt
Succes dan maarquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moet nog zo'n 5 tot 7 kilo kwijt!
klinkt ook als niet lief!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:41 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik ga mn best doen. En sowieso nog even proberen te spreken. Hij vond me een 'nutteloze en ongeinteresseerde' houding hebben en ging stem verheffen en zo met vinger op tafel tikken. Vind ik niet lief. Zeker niet na eergisteren.Toen was ie nog lief.
Als je hem nog spreekt, blijf zelf dan wel professioneel he? Laat hem z'n stem maar verheffenquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:41 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik ga mn best doen. En sowieso nog even proberen te spreken. Hij vond me een 'nutteloze en ongeinteresseerde' houding hebben en ging stem verheffen en zo met vinger op tafel tikken. Vind ik niet lief. Zeker niet na eergisteren.Toen was ie nog lief.
Nou, lekker danquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:41 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
komt goed ben er al 10 kwijt
Onder de noemen van; "Die man moet een beurt krijgen"quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, lekker dan
Misschien heeft ie ruzie met z'n vrouw gehad, of heeft ie gewoon z'n dag niet... Sommige mensen gaat het dan weer op de verkeerde mensen afreageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |