quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:27 schreef lynda het volgende:
[..]
It's a beautiful dayyyyyyyyyyy the sun is not shining!hey lynda! hoest zo op je vrije dag?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot zo jongen!quote:
Spamsletje!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:25 schreef draculettetje het volgende:
was ik weer! was jullie gewoon kwijt!
ga ik vandaag niet halen hoor!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Spamsletje!!![]()
Je hoeft niets terug te lezen hoor..
Ik ben gewoon VRIJJJJJJJJJJJJ tot en met dinsdag kwart over 9 en dat wist je alMaar wou het nog even melden
Dan neem je er toch 1? Of 2?quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:29 schreef draculettetje het volgende:
ow smokez eet smakelijk
ik lust ook wel een broodje
Je kan hem ook even herstarten... ben je van het gezeur afquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:29 schreef lynda het volgende:
* lynda klikt voor de 30e x de melding u MOET nu de computer herstarten blaaaaaaaa weg
zo meteen heb nog geen zin om klaar te makenquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan neem je er toch 1? Of 2?
Het is maar wat je een ontbijt wilt noemen hequote:Op donderdag 14 februari 2008 11:30 schreef lynda het volgende:
Mijn ontbijt op deze vrije dag..
Een glas aardbeienlimonade
Sigaret
Daar overleef ik de komende 2 uur wel weer op
Hahaha ach zometeen is het rustig hier, dan heb je tijd zatquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zo meteen heb nog geen zin om klaar te maken
nou precies, plus dak blij ben dak ff zitquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha ach zometeen is het rustig hier, dan heb je tijd zat
Neuh ik let vanzelf wel een keer niet op en begin dan hard te vloeken omdat de pc opnieuw opstartquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je kan hem ook even herstarten... ben je van het gezeur af
Oke brunch dan!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is maar wat je een ontbijt wilt noemen he
da's nie zo veel hoorquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:30 schreef lynda het volgende:
Mijn ontbijt op deze vrije dag..
Een glas aardbeienlimonade
Sigaret
Daar overleef ik de komende 2 uur wel weer op
zeur nietquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou precies, plus dak blij ben dak ff zit
Hahaha en dan krijgen wij het hier weer te horenquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Neuh ik let vanzelf wel een keer niet op en begin dan hard te vloeken omdat de pc opnieuw opstart
[..]
Oke brunch dan!!
Ik maak over uurtje of wat wel een heerlijk geroosterd broodje met kaas
En weet je!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha en dan krijgen wij het hier weer te horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij ook!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:40 schreef speciwacy het volgende:
Ooooo dus ff voor de duidelijk hied.. als je niet geen fuck te doen hebt kan je hier posten?... whahaha fok is geniaal xD
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:37 schreef lynda het volgende:
[..]
En weet je!Ik ook van jou heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
welkom, koffie, thee , limonade ?: )quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:40 schreef speciwacy het volgende:
Ooooo dus ff voor de duidelijk hied.. als je niet geen fuck te doen hebt kan je hier posten?... whahaha fok is geniaal xD
Dan wel op je werk he!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:40 schreef speciwacy het volgende:
Ja daaromquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja hoort erbij, vanmiddag weer een excuus om te moeten slapen
My god... msn smiliesquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:40 schreef speciwacy het volgende:
quote:
Iets nuttigs doen onder de douche?quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:42 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
Oke ik ga wat nuttigs doen en mezelf onder de douche gooien anders moet ik me om 4 uur zo haasten om hele huis aan kant te krijgen voor me moeder binnenkomt en gelijk begint te zeuren
Dat bedoel ikquote:
of je zet je msn aanquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:42 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
Oke ik ga wat nuttigs doen en mezelf onder de douche gooien anders moet ik me om 4 uur zo haasten om hele huis aan kant te krijgen voor me moeder binnenkomt en gelijk begint te zeuren
kan je hele nuttige dingen doen....quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iets nuttigs doen onder de douche?
Iets nuttigs doen EN mezelf onder de douche gooien JA!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Staat aan, is verdacht leegquote:
Anti climaxquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:46 schreef lynda het volgende:
[..]
Iets nuttigs doen EN mezelf onder de douche gooien JA!!
en dan de afwasmachine leeg halen.. afwas verzamelen in me slaapkamer![]()
de was aanzetten.. de andere was opvouwen..
en euhhhhhh dan jullie weer stalken
Ik ga zo maar even etenquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Zooooo, lunch klaar.
Dracu en ik zitten soms midden in de nacht nog rustig 2 uur te ouwehoerenquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Staat aan, is verdacht leeg
ik sta gewoon offlinequote:Op donderdag 14 februari 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Staat aan, is verdacht leeg
en via hyves en fokquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Dracu en ik zitten soms midden in de nacht nog rustig 2 uur te ouwehoeren
Serieus dan lig ik in bedquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Dracu en ik zitten soms midden in de nacht nog rustig 2 uur te ouwehoeren
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |