Supermooi nummer! De remix van M.a.n.d.y. vs Booka Shade vind ik zelf iets toffer.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:56 schreef Ouwesok het volgende:
In 1981 verscheen in de hitparade een plaatje dat nog steeds in de boeken staat als meest absurde eendagsvlieg ooit. De artieste mag niet als eendagsvlieg aangemerkt worden, maar is eerder bekend als performance-kunstenares met een eenmalige uitglijder richting het platenpubliek. Later zou ze nog samenwerken met onder andere Jean-Michel Jarre (Zoolook)
Geniet eens van Laurie Anderson met O Superman
Voor wie 'r mooi vindt, ze is getrouwd met rock&roll-legende Lou Reed
briljant!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:56 schreef Ouwesok het volgende:
In 1981 verscheen in de hitparade een plaatje dat nog steeds in de boeken staat als meest absurde eendagsvlieg ooit. De artieste mag niet als eendagsvlieg aangemerkt worden, maar is eerder bekend als performance-kunstenares met een eenmalige uitglijder richting het platenpubliek. Later zou ze nog samenwerken met onder andere Jean-Michel Jarre (Zoolook)
Heeft ook nog met Peter Gabriel samengewerkt (het nummer This Is The Picture op het album So).quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:56 schreef Ouwesok het volgende:
Ja, echt een VRESELIJK FOUT nummer. Dat was echt het toppunt vond ik. Zeker omdat die gast serieus dacht dat hij een goed nummer had gemaakt. Wist gelijk al dat het een 1dagsvlieg zou zijn. Pff.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:15 schreef J.Herrer het volgende:
Paar jaar geleden was er ook zo'n gast met zo'n nummer 'Fuck you' geloof ik.. in elke zin zei ie wel Fuck
Simon - Vakkenvuller was daar een parodie op, en later kwam er ook zo'n wijf met zo'n soort nummer
Die hebben anders begin dit jaar best een leuk album uitgebracht, maar daar staan inderdaad geen hits op.quote:
Ja weet ik, heb ze enkele dagen terug ff gegoogled. Maar het is voor ons in Nederland wel een ééndagsvlieg.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:22 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die hebben anders begin dit jaar best een leuk album uitgebracht, maar daar staan inderdaad geen hits op.
Eamonquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, echt een VRESELIJK FOUT nummer. Dat was echt het toppunt vond ik. Zeker omdat die gast serieus dacht dat hij een goed nummer had gemaakt. Wist gelijk al dat het een 1dagsvlieg zou zijn. Pff.![]()
Geen idee meer hoe die heet trouwens...Iets van Emo ofzo?
edit. Had dus wel een idee.![]()
Is dat die ene 'I'm gonna send him to outta space, to find another race' ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:11 schreef Misstique het volgende:
Babylon Zoo met Spaceman vond ik geweldig:
[ afbeelding ]
Out Of Space van The Prodigy? Of het originele nummer?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:45 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Is dat die ene 'I'm gonna send him to outta space, to find another race' ?
edit: niet dus, damn ik zoek al tijden naar dat nummer
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Prodigyquote:Het album had nog enkele singles, waarvan Out of Space (met een sample van Max Romeo's reggaenummer I Chase the Devil) ook de doorbraak van The Prodigy betekende in Nederland en België.
Max Romeo - Chasing the devil, een Lee Sratch Perry produktie van ergens vroeger. Hier te lande nooit bekend geworden waardoor Max Romeo als een geendagsvlieg mag worden beschouwd.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:57 schreef J.Herrer het volgende:
Origineel denk ik, prodigy kan het iig niet zijn want het was gezongen door een rasta
Baby Baby, I Don't Wanna Be A Star & zeker Try Me Out waren ook niet heel onbeduidend..quote:
De beste jongen heeft toch nog 5 keer in de top 40 gestaan..quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nog wat uit de stal van Stock Aitken & Waterman: Jason Donovan
Dat lijkt het lot van de eendagsvlieg, zo ook het volgende fenomeenquote:
Oh ja! Vandaar dat Nakatomi de 'Superclip' was bij TMF. Wessel v Diepen was VJ én producent.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een 3 dags vlieg, want ze hebben ook nog "Free" gehad.![]()
Ik heb niet alle pagina's gelezen maar je had ook nog:
Glenn Medeiros - Nothing is gonna change my love for you
Zig & Zag - Them girls
Talk of the Town - The lala song
Clipje van Nakatomi - Sing:
Denk er zelf de plaatjes bijquote:Om vijftien over tien komt Evelientje uit haar bed
Ze kijkt ‘ns in de spiegel en ze neemt een sigaret
Ze wandelt door de kamer en ze gluurt ‘ns door ‘t raam
Ze poetst haar mooie tanden en ze trekt haar kleren aan
Suiker, zegt ze en ze lacht ‘r tanden bloot
Ze drinkt oranje bloesem, ze eet geroosterd brood
“Suiker”, zegt ze en ze lacht d’r tanden bloot
Ze drinkt oranje bloesem en ze eet geroosterd brood
Om vijf na half elf sta ik te bellen aan haar deur
Ze maakt al lachend open en ik ruik ‘r zoete geur
Om tien na half elf liggen we lekker in haar bed
Ze vraagt of ik champagne lust en we draaien Medecine Head
Doe het, zegt ze, en ze lacht ‘r tanden bloot
Ze maakt m’n lichaam dronken en al de kleuren worden rood
Om Vijftien over drie liggen we samen in haar bad
we stoeien in ‘t water en pletsen alles nat
We laten ons lekker zakken in ‘t heerlijk hete sop
En we zoeken onder water naar een zoekgeraakte stop
Zeep, zegt ze, en ze lacht ‘r tanden bloot
Ze wast mijn vuile haren en ze lacht zich bijna dood
Om vijftien voor de vijve neem ik afscheid met ‘n zoen
You know, I love ya darling, wanneer zullen we ‘t nog eens doen
Om vijftien na de vijve komt ‘r man terug van kantoor
Met moegewerkte hersens en twee propjes in z’n oor
Schat, zegt ze, en ze lacht ‘r tanden bloot
Ze geeft hem gauw een zoentje en ze denkt, ach idioot
Tot vijftien over elf kijken ze samen naar tv
je weet wel, zoete koekjes bij een laatste kopje thee
en wordt meneer echt moe, nou, dan gaan ze maar naar bed
Slaap lekker schat, slaapwel, ik heb de wekker juist gezet
Vuur, denkt ze en ze neemt een sigaret
Haar man ligt al te snurken dus ze leest nog wat in bed
Vuur, denkt ze en ze neemt een sigaret
Haar man ligt al te snurken dus ze leest nog wat
mmmm... in dat lekkere bed
Het waren weliswaar zusjes, maar geen drieling, en Life Ain't Easy, I Want You Back en Come & Get Me waren ook nog matige hitjes..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:27 schreef Jetje86 het volgende:
Cleopatra - Cleopatra's theme (drieling)![]()
Oh, my bad.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het waren weliswaar zusjes, maar geen drieling, en Life Ain't Easy, I Want You Back en Come & Get Me waren ook nog matige hitjes..
Bedoel je misschien het housenummer Dune - Million miles from home?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:45 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Is dat die ene 'I'm gonna send him to outta space, to find another race' ?
edit: niet dus, damn ik zoek al tijden naar dat nummer
Ze schijnen nog op te treden. Misschien dat ze in Engeland (waar ze vandaan komen) nog wel wat uitbrengen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het waren weliswaar zusjes, maar geen drieling, en Life Ain't Easy, I Want You Back en Come & Get Me waren ook nog matige hitjes..
quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:58 schreef Litso het volgende:
Hun eerste single was ook een hit, die heette iets als were do you go my lovely.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |