De eersten hadden nog een hit met Banned In The USA en de laatste met Street Tuff.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:49 schreef Djeez het volgende:
Hmmz, waar blijven de 2 Live Crew met Me so horny, Titt'n met Ben je geil of wil je een koekje? en Double Trouble and the Rebel MC met Rock you fuck you? Zijn ook echte eendagsvliegen...
Schapen neuken is en blijft van Hans Dorrestijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:18 schreef Djeez het volgende:
Ferdo, De Dikke Lul Band heeft verder ook het sublieme 'Schapen neuken' uitgebracht, een echte klassieker in piratenland...
Ja, is nog niet eens zolang geleden. Je ziet zoveel van die eendagsvliegen, haal je er zo uitquote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:34 schreef desub het volgende:
hoorde deze laatst op de radio: christian walz- wonderchild, z'n enige hit volgens mij
Die zijn niet echt vergeten vind ikquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:42 schreef Wezzel het volgende:
Deep Blue Somthing - Breakfast at Tifanny's
Goo Goo Dolls - Iris
Héérlijk, lang niet gehoordquote:
Het is maar wat je een eendagsvlieg noemt...hij heeft onlangs weer wat uitgebracht met 50 cent, alleen je zou hm niet zo snel herkennen.quote:
Big Apple was ook een hit, maar niet zo heel bekend. En dan heeft de zanger van die band, Limahl, solo ook nog een hit gehad met Never Ending Story.quote:Op maandag 7 april 2008 23:37 schreef Uccie het volgende:
Nog eentje uit de 80's:
Kajagoogoo - Too Shy
Kan zo snel geen linkje vinden.
Culture Club zou ik nou niet echt een eendagsvlieg willen noemen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:42 schreef Wezzel het volgende:
Culture Club - Boy George: Kama Cameleon
Was eerder een topic over volgens mij
Nee indd. Is juist iets typisch van de jaren 80.quote:Op maandag 7 april 2008 23:51 schreef Ferdo het volgende:
Culture Club zou ik nou niet echt een eendagsvlieg willen noemen.
Ik heb me meer vermaakt met 2girls1cup als ik eerlijk moet zijnquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:59 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
En daarop gemaakt een knaller van een eendagsvlieg![]()
Zo heeft ieder zijn voorkeuren Maisnonquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb me meer vermaakt met 2girls1cup als ik eerlijk moet zijn
Ze hebben nog wel een nummer uitgebracht daarna, maar die heeft het nooit echt gehaald.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:34 schreef Ml0t het volgende:
Abel - onderweg?
Dat is het enige nummer wat ik van hun ken..
Ik heb destijds nog hun CD (Europop? Ligt nog wel ergens verdwaald boven) laten overkomen uit Italië.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:50 schreef Blight het volgende:
Ow, en deze natuurlijk:
Mannenkoor Karrespoor had verder nog grote hits met Lekker op de trekker, Stro uut de polder en Koekalverij.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:23 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ph.D - I won't let you down (26 december 1981)
WAX was een project van Andrew Gold en Graham Gouldman. Beiden hadden destijds al een flinke staat van dienst. De laatste was lid van 10CC, de eerste had ook verschillende hits in de jaren '70 (Lonely Boy, Thank You For Being A Friend, Never Let Her Slip Away). WAX scoorde trouwens twee grote hits: Right Between The Eyes en Building A Bridge To Your Heart.quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:35 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zeker geen eendagsvlieg. Was een project van Jim Diamond
Heeft later solo nog een nummer 1 hit gehad met "I Should have known better"
Verder:
Edelweiss - Bring me Edelweiss
WAX - Building a bridge to you heart
Poing (heette de arties ook zo???)
Wauw. Dat is zo fout dat het zeer doet!quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]Die lead zangeres.
Over fout gesproken:
Kent iemand WOW! nog?Dat ik het nog weet ook.
Hehehehe, de Nederlandse Spice Girlsquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]Die lead zangeres.
Over fout gesproken:
Kent iemand WOW! nog?Dat ik het nog weet ook.
Wes - Alane, Lou Bega - Mambo no. 5quote:
In de jaren '90 hadden ze ook elke zondag een top 10 van bekende artiesten en/of groepen. Zo moet ik nog ergens een ABBa top 10 op band hebben staan...quote:Op zondag 27 april 2008 11:26 schreef JDude het volgende:
Ghehehe, het oude gele driehoekige TMF-logo ook nog.
Ik kwam bij m'n laatste verhuizing een oude krantenpagina tegen van ergens uit de jaren '90... in de TV-sectie stond dat er een Dire Straits-special op TMF was. Nu ondenkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |