Damn !quote:
Lijkt mij hoor, de tour data beginnen langzaam naar buiten te komen. Staan o.a. al op Melt! waar ik dan ook naar toe ga. Daarnaast nieuw album. Dus de kans is grootquote:
Geplande voorstellingen ( alles weergeven )quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:40 schreef lienelien het volgende:
ja dat nieuwe album. Dat roepen ze al 2 jaar
De stand van de maan vergeleken met de stand van de kleine beer!quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:39 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Waar baseer je N*E*R*D op?
misschien moet ik dat ook maar eens gaan proberenquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
De stand van de maan vergeleken met de stand van de kleine beer!
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:43 schreef kweek89 het volgende:
dat wist ik, maar dat had wouz niet helemaal door : '0
damn, is dat echt zo? Ik kom dan namelijk op Koos Alberts uit...quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat kon je toch zien in de darmen van een vers geslacht kippetje?quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Hangt een beetje af waar je op dat moment bent. Richting carriben etc kom je verder met kip, in Europa werkt stand van de maan het best.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:12 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dat kon je toch zien in de darmen van een vers geslacht kippetje?
Of was dat voor de kosten van de muntje's.
LL heeft toch altijd de voorkeur boven PPquote:
Ik lees de hele tijd Foo Fighters.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:40 schreef rubbereend het volgende:
eerst maar eens afwachten hoe de nieuwe FF klinkt, dan ga ik misschien juichen
Ik lees de hele tijd Fear Factoryquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:02 schreef De Wouzeraar het volgende:
Ik lees de hele tijd Foo Fighters.
quote:FF, FF en FF op LL!
Ik ook. En die vind ik ook interessanter dan FF en FF.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik lees de hele tijd Fear Factory
[..]
Ik lees de hele tijd Flying Fox. Ik moet iets minder Lushen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik lees de hele tijd Fear Factory
[..]
Van mij mogen FF ook wel komen...quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:08 schreef Tourniquet het volgende:
En ik maar denken dat het over Final Fantasy ging!![]()
FF, FF, FF en FF op LL!
Ja d'r is gewoon echt geen lowlands nieuws. Enorm saaiquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als je niet snel iets bevestigd ga ik jou over hekken jonassen op Pinkpop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |