Waarom blijven jullie er verder over doorgaan? we zijn er al over uitgepraat maar tochquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:51 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Verdergaande maatregelen volgen vanzelf, bij zulke hardnekkige gasten
En nu ga jij er ook over doorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:55 schreef Dj-Flash het volgende:
[..]
Waarom blijven jullie er verder over doorgaan? we zijn er al over uitgepraat maar toch
Dat is het beste voorbeeld van rijwindkoeling wat ik tot nu toe gezien hebquote:
Er stond ook een filmpje over een orgie in een bus, maar die zal ik maar niet linkenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:30 schreef sander89 het volgende:
[..]
Je linkt wel meteen naar de beste site waar het filmpje staat![]()
![]()
Tadaaaam! ISSIE!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:48 schreef NoBody122 het volgende:
Al een tijdje vallen mij de lichtgroene bussen op, die altijd geparkeerd staan in Haskerdijken (vlak voor Heerenveen).. Ik heb alle topics uit deze reeks doorgelezen, alsook enkele topics op BuzzyBee maar ben deze bussen praktisch niet tegengekomen, op 1 foto na..
Van wie zijn deze bussen en waar worden ze voor gebruikt
kssst, geen reclame voor je eigen site makenquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
BuzzyBee is dan natuurlijk ook HET busforum van nederland, waar OV en touringcars hand in hand gaan
Overigens, over de Phileas gesproken: Istanbul heeft zich op het laatste moment teruggetrokken en wacht nu een aflevering van 50 Mercedes CapaCity's af.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:36 schreef Betse het volgende:
Wat is er met de Phileas bussen gebeurt? In Eindhoven zie ik ze niet meer...
Maar niets overtreft www.openbaarvervoerinboskoop.nl (nee, nee, dit is geen reclame voor mezelf).quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
BuzzyBee is dan natuurlijk ook HET busforum van nederland, waar OV en touringcars hand in hand gaan
Gaat het hier om een Berkhof Radial of een Integro L?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
Of voor Arriva, want die rijden ook op een lijn 300![]()
Over Arriva gesproken:
Politicus valt bijna uit aftandse Arriva-bus
Ik dacht dat Arriva Groningen Integro's zat had?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:27 schreef Peterselieman het volgende:
Die 2 dingen staan even los van elkaar, want ik ga er vanuit dat er vanuit Emmen naar Assen een gewone streekbus gereden heeft.
Op de uitgebrande 6135 en 7154 na rijdt alles nog. Maar ik ga er niet vanuit dat hij in een Q-linerbus zatquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Arriva Groningen Integro's zat had?
Of ligt de helft daarvan in de panne?
Vraag er even om hequote:Op donderdag 28 februari 2008 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik hoop niet dat een PTA modje die post te zien krijgt, dan krijg ik op mn flikker!
A. Reclamequote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag er even om he
Over bussen gesproken, ik kreeg vanochtend een mailtje van Connexxion dat ik een geheime aanbidder zou hebbenIs dit
a) Reclame
b) Een virus
c) Een goeie grap
d) Een gestoorde gek?
Pak uw kastjes en STEMMM!!
Alsof normale mensen meer weten dan buslijn en vervoersmaatschappij.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Gaat het hier om een Berkhof Radial of een Integro L?
Of is die kneus uit schrik vergeten in wat voor soort bus hij zat?
zsm krijgen we een nieuwe poepkleurquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Watskebeurt met de poepkleur?
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het amba 6188 betrof.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gaat het hier om een Berkhof Radial of een Integro L?
Of is die kneus uit schrik vergeten in wat voor soort bus hij zat?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het amba 6188 betrof.
Je hebt ook touringcars van connexxion als spitsbussen. Trouwens verbaasd me dat in Arnhem het trolleypark wel een beetje oud begint te worden, steeds meer lijnen zijn gewone bussen. Rijdt nog een bus rond met een informatiebordje voor de GVMquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:30 schreef NoBody122 het volgende:
Sinds vorige week hebben we in Leeuwarden een integro (ex-QLiner) in de groene Connexxion-kleuren rondrijden, gewoon als lijnbus
Kan ie mooi op 22 tuffenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:30 schreef NoBody122 het volgende:
Sinds vorige week hebben we in Leeuwarden een integro (ex-QLiner) in de groene Connexxion-kleuren rondrijden, gewoon als lijnbus
rotondes er uit schoppen ja!quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:02 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
liever niet, de frysker is perfect voor al die rotondes in goutum.
Alleen maar zeker omdat ze dan eerder kaduuk gaanquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:02 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
liever niet, de frysker is perfect voor al die rotondes in goutum.
Weetje wel zeker dat die rechts.. links.. rechts deed? en niet omhoog omlaag?quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen maar zeker omdat ze dan eerder kaduuk gaan![]()
Het snelst door Goutum ben ik een keer gereden met een 2600 Alliance. Die had de sokken bij al die rotondes goed in zitten.
Jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Weetje wel zeker dat die rechts.. links.. rechts deed? en niet omhoog omlaag?
Hoe gaat GVU dat managen? Ik voorzie megaproblemen bij overlopende diensten op de lijnen 27/28/37/38.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:46 schreef ReisT het volgende:
Weer even over het Utrechtse bussenprobleem, volgens mij is dat gewoon allemaal te wijten aan de omruilactie van Connexxion. Want wat is er nou gebeurd: Utrecht kreeg een stel 'nieuwe' geledes (32 stuks), inj ruil daarvoor gingen er 14 standaardbussen naar Novio. Best een mooie ruil dacht ik eerst: Utrecht meer capaciteit, Novio eindelijk vervanging voor de deels uit 1989(!) stammende busjes.
En wat is dan het probleem? Nou, die Zuidtangent-bussen waren helemaal geen áanvulliing, maar eigenlijk net precies genoeg om de oude Volvo's te vervangen. Ik heb zitten rekenen met het materieelpark, het GVU had begin 2005 in totaal 195 bussen ter beschikking. Nu begin 2008 zijn er, als straks alle Volvo's weg zijn, nog maar 181 (ja, precies 14 minder dus, precies wat er naar Novio is gestuurd)! En dat terwijl er alleen maar meer lijnen bijgekomen zijn.
Oh, maar Fryskers rijden best fijn en vooral lekker pittig, wat met name praktisch is als je om wat voor reden ook met vertraging komt te zittenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan ie mooi op 22 tuffenDie Fryskerbarrels beginnen me namelijk de strok uit te hangen. Jammer dat het Fryskerbarrel van gisterochtend niet verder kwam dan een bijna botsing toen er een auto van rechts voorrang nam, terwijl die had moeten wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |