Nou nou nou, wat een onbeschrijfelijk kinderleed toch allemaal weer. De 49xx'en worden gewoon met een aantal tegelijk aan de dienst onttrokken wegens de inbouw van OV-Sufkaart apparatuur. En reservebussen is een woord wat niet bestaat bij GVU, maar dat is niet nieuw natuurlijkquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:36 schreef zwahiel het volgende:
Vraag me wel eens af waar men in godshemelsnaam mee bezig is. [hoop gejammer over materieelinzet op GVU 11 en 12]
quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
En mijn sluitpost nog even:
[..]
die tramlijn die er ooit heus wel gaat komen
Lijn 11 en 15 in Groningen schijnen ook te zijn voorzien van divers materieel... wa tik heb begrepen zijn het oude Volvo's uit Rotterdam... geen idee of dit nog steeds zo is... maar het lijkt te op dat Arriva te kort aan mat heeft..quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
En mijn sluitpost nog even:
[..]
Nou nou nou, wat een onbeschrijfelijk kinderleed toch allemaal weer. De 49xx'en worden gewoon met een aantal tegelijk aan de dienst onttrokken wegens de inbouw van OV-Sufkaart apparatuur. En reservebussen is een woord wat niet bestaat bij GVU, maar dat is niet nieuw natuurlijkDus dan wordt er wat geschoven ja. Nou, wees blij, iedere afgeplempte 12meterbus naar de Uithof is een extra argument voor het versneld aanleggen van die tramlijn die er ooit heus wel gaat komen
Busrellen op de zondagmiddag?quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
tvp omdat dit de reeks binnen PTA is die de meeste moderatie behoeft
De Duvedecjes afkomstig van xx heb ik de laatste week niet meer op 11/15 in Groningen gespot. Het klopt dat Arriva 9 bussen gehuurd/gekocht heeft, omdat het stadsnet iets uitgebreid is en dan met name de Parkeerbussen. Daarvoor zijn 9 geledes van de streek onttrokken en dus opgevuld met de duvedecs. Verder zijn de lijnen 11 en 15 streeklijnen geworden en worden de lijnen 3 en 6 nu echt zo veel mogelijk met geledes gereden, Ook zijn zo nu en dan stadsgeledes op streeklijnen te vinden. Lijn 11/15 heeft in de afgelopen tijd al een bonte stoet materieel te verwerken gehad: Amba's, alliances, hoge vloers berkhofjes, een Q-liner en de duvedecs, naast de nodige inzet van UVO in de brede ochtendspits.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:56 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Lijn 11 en 15 in Groningen schijnen ook te zijn voorzien van divers materieel... wa tik heb begrepen zijn het oude Volvo's uit Rotterdam... geen idee of dit nog steeds zo is... maar het lijkt te op dat Arriva te kort aan mat heeft..
Bij een stalling naar keuzequote:
Toch is het jammer dat ze die groengestickerde touringcars er zo snel weer afhaalden.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:02 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Vorige week vanaf Vianen naar Breda (en terug) gereisd met de Brabantliner lijn 401.
Flink stuk over de snelweg gereden met maar een 2 tussenhaltes, ging lekker vlot!
Daarnaast ook nog gebruik van de stadsbus in Breda en dit alles bij elkaar voor maar 6 euro! Heel veel waar voor het geld!
Zal die van het programma De Bus kunnen zijn uit 2000, daar zullen ieder geval niet veel van rond rijden in NL. Denk dat ook een van de grootste touringcar bussen is van NL.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:33 schreef Borkydude het volgende:
Laatst toen ik lam door de stad fietste zag ik een dubbeldeks gelede touringcar, ik wist echt niet wat ik zagDe volgende ochtend was ie weg
Heeft iemand een plaatje van zo'n ding?
Helaas heeft Arriva niet goed opgelet, 1 duvedec mag de weg niet op omdat er teveel speling in het stuur zit en er staat ook één buiten dienst die niet goed remt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De Duvedecjes afkomstig van xx heb ik de laatste week niet meer op 11/15 in Groningen gespot. Het klopt dat Arriva 9 bussen gehuurd/gekocht heeft, omdat het stadsnet iets uitgebreid is en dan met name de Parkeerbussen. Daarvoor zijn 9 geledes van de streek onttrokken en dus opgevuld met de duvedecs.
Wat een raar dingquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
Kijk hier eens voor een gelede touringcar: http://bertie.willemsen7.fotopic.net/c462913.html
ow sorry Nijmegenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:27 schreef Willy84 het volgende:
Over welke plaats heb je het?
Wist wel dat er een met problemen kampte, maar wist niet van de 2e afquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Helaas heeft Arriva niet goed opgelet, 1 duvedec mag de weg niet op omdat er teveel speling in het stuur zit en er staat ook één buiten dienst die niet goed remt.
Doe mij die 2300 serie van Midnet maar. Zit heerlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:12 schreef -chefke- het volgende:
Of van die oude midnet bussen en streekbussen die zijn wel zeer relaxt
inderdaadquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doe mij die 2300 serie van Midnet maar. Zit heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |