Dat is gek, volgens Wikipedia gaan de Season 1 comics t/m 51quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:30 schreef WheeleE het volgende:
Deel 1 gaat to en met nummer 34, 'The death of Hana Gitelman.
Klopt, maar dit comicbook is niet Seizoen 1, maar Deel 1. Er komt vast nog een Deel 2 en een Deel 3, etcetera. Tussen de tvseizoenen kwamen er ook gewoon comics uit, dus die zullen een eigen indeling volgen. Als ze de comics van tvseizoen 1 in 1 deel zouden stoppen zou het een iets te dik boekwerk worden denk ik.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:26 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Dat is gek, volgens Wikipedia gaan de Season 1 comics t/m 51
Ah, makes sensequote:Op donderdag 29 mei 2008 09:07 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Klopt, maar dit comicbook is niet Seizoen 1, maar Deel 1. Er komt vast nog een Deel 2 en een Deel 3, etcetera. Tussen de tvseizoenen kwamen er ook gewoon comics uit, dus die zullen een eigen indeling volgen. Als ze de comics van tvseizoen 1 in 1 deel zouden stoppen zou het een iets te dik boekwerk worden denk ik.
En des te mooier wordt je boekenplank, met meerdere delen van zo'n comicseriequote:
Een Hana Gitelman bijvoorbeeld. 1 Aflevering op tv geweest, een stuk of 10 strips, toch leuke extra informatie.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:17 schreef SiGNe het volgende:
Gister heb ik de strips ook maar weer eens gelezen, lag een stuk of 20 comics achter.
Ik vind de strips wel goed, je moet het zien als een aanvullig op de serie.
je krijgt ook heel veel achtergrond info via de comics en ik gok dat we bepaalde personages ook nog wel terug zullen zien in de serie.
Dat is wel zo ja. De comics worden dacht ik ook door wat meer en andere schrijvers gemaakt. Ook is een comic interessanter als je het kan linken aan een aflevering die je op tv ziet. De laatste paar maanden zijn er geen afleveringen meer geweest en waren de comics wat losse verhalen. Wat meer voor de die-hard fans zeg maarquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:35 schreef RSH11 het volgende:
Ja maar ik bedoelde ook meer qua schrijfstijl enzo. Hoewel het per comic erg verschilt en ik ze de laatste tijd vaker slecht vind dan vroeger
Whitebeard is niet specifiek in een comic voorbijgekomen als tegenstander.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:21 schreef Rocho het volgende:
Die knakker waar ze nu op aan 't jagen waren, daar heeft Kensei toch ook een keer in een comic tegen gevochten?
Ik bedoel Comics 60+61...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:32 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Whitebeard is niet specifiek in een comic voorbijgekomen als tegenstander.
Ik was een beetje erg abuis geloof ikquote:
Waar is dit shirt nou te krijggggenn...?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor de liefhebbers dit shirt is ook verkrijgbaar...
Over replicators gesproken: de op dit moment lopende comicreeks bevat ook een soort van replicator, alleen dan eentje waarvan alle clones dood gaan als de root/bron dood gaat.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:34 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik was een beetje erg abuis geloof ik. Weet niet hoe ik aan Whitebeard kwam. Maar nu je het zegt, is een goeie. Al betwijfel ik of ze nog een karakter introduceren dat eeuwig/lang leven heeft. Adam heeft tenslotte ergens lang geleden tegen die replicator gevochten, ik denk niet dat die nog leeft.
Umm...daar hadden we het toch over? Of mis ik nu iets?quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:02 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Over replicators gesproken: de op dit moment lopende comicreeks bevat ook een soort van replicator, alleen dan eentje waarvan alle clones dood gaan als de root/bron dood gaat.
Claire heeft die gave. Tenminste, zij kan overal van genezen en dat kan Adam ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:34 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik was een beetje erg abuis geloof ik. Weet niet hoe ik aan Whitebeard kwam. Maar nu je het zegt, is een goeie. Al betwijfel ik of ze nog een karakter introduceren dat eeuwig/lang leven heeft. Adam heeft tenslotte ergens lang geleden tegen die replicator gevochten, ik denk niet dat die nog leeft.
kijk 4 hele posts omhoog.... zuchtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:34 schreef -Six- het volgende:
Wanneer begint het nieuwe seizoen eigenlijk?
En toch vind ik dat een beetje afzetterij. Je betaald voor een seizoen van 11 afleveringen (hooguit 4 schijfjes?) hetzelfde als voor de box van seizoen 1 (7 schijfjes).quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:23 schreef Trafasi het volgende:
Heroes Season 2 (Import)
bol.com prijs: ¤ 49,99
(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 28.07.2008
Oe
Dit is het USA topic... dus je spoilt niets.. sterker nog, ze zijn uitvoerig besproken in voorgaande topics...quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:05 schreef Professional het volgende:
Gister de laatste 2 afleveringen van seizoen 2 bekeken, maar ik vond ze persoonlijk beetje tegenvallen.
Zal niets spoileren.
Zeg er gewoon niks over als jij ze wel al gezien hebt!quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:05 schreef Professional het volgende:
Gister de laatste 2 afleveringen van seizoen 2 bekeken, maar ik vond ze persoonlijk beetje tegenvallen.
Zal niets spoileren.
bedankt, ik was ze al bijna vergeten maar nu weet ik ook weer dat ze tegenvielenquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:05 schreef Professional het volgende:
Zal niets spoileren.
Bron: SyFyPortalquote:Kring: More Backstory For Our 'Heroes'
We've seen their genesis and touched on the various generations of heroes that exist in the world. But in the third season of the NBC super-series "Heroes" fans will get to see more than just an assortment of villains ... they will also see delve into the character's backstory.
"One of the things that this volume is going to do that, I think, is really going to be fun for the audience is that there were very initial sort of primal questions that the show asked," Kring told SciFi Wire. "Who am I? What's happening to me? How am I connected? Where are these powers coming from? All of those questions get reframed and turned on their head in a very interesting way in this volume."
The third season, currently titled "Villains," not only sees the insidious Sylar (Zachary Quinto) regain his powers but also an array of new baddies for our would-be heroes to face. In doing so though, some of the more morally grey characters will have to deal with some of their inner darkness.
"You're going to see a lot of bad guys in this one," Kring explained. "The idea, also, is we're playing off the idea of our characters as heroes or villains. So it's really the duality of good and evil. We're playing off of this duality of good and evil.
"All of our characters were given these powers and possess these powers, and at some point it becomes sort of free will and human nature as to what you're going to do with that. And all of us are given the choice to make decisions that lead us down very dark paths or towards heroic ends. And so, literally, every one of our characters gets faced with that dilemma."
"Heroes" returns to NBC Sept. 22.
Spanning en de bijbehorende spanningsboog zijn sowieso principes die de mensen achter Heroes niet echt begrijpen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:33 schreef Professional het volgende:
Wat een dilemma, ik zeg gewoon dat ik de laatste afleveringen minder vond.
Beetje te snel uitgewerkt, en geen echte grote verrassingen.
Als je dan kijkt naar de finale van Lost seizoen 4 bijvoorbeeld, dat was tenminste nog een beetje spannend.
Jij hebt heel seizoen 1 maar niet gekeken ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Spanning en de bijbehorende spanningsboog zijn sowieso principes die de mensen achter Heroes niet echt begrijpen.
Je bedoelt dat seizoen dat als een nachtkaars uitging?quote:Op maandag 30 juni 2008 08:56 schreef GI het volgende:
[..]
Jij hebt heel seizoen 1 maar niet gekeken ?
Bij Play moét je met creditcard betalenquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:11 schreef Breuls het volgende:
Bij Play.com is het maar 35 euro. De box bevat inderdaad 4 schijfjes.
quote:Exclusive Heroes Webisodes Coming Soon!
On July 14th, Heroes unleashes its first ever web series, "Going Postal." The trilogy of online-only videos introduces us to Echo De Mille, a seemingly ordinary mailman with an extraordinary ability.
The three-part series is written and directed by the same creative team behind the award-winning TV show. Part one, "A Nifty Trick," premieres Monday, July 14th, with new episodes rolling out on subsequent Mondays. Visitors to this year's Comic Con, will get a sneak peak at the epic conclusion at the Heroes panel on Saturday, July 26th.
Nog nooit gezien dit.quote:a seemingly ordinary mailman with an extraordinary ability
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |