Hier ook al ?quote:Op maandag 3 maart 2008 20:52 schreef Liquidootje het volgende:
*kick
Heeft iemand nog een leuke theorie. Iets gehoord. Iets absurds? Iets cools? Iets geils?
Ik denk dat het scheelt dat Breuls fan isquote:Op maandag 3 maart 2008 23:11 schreef Liquidootje het volgende:
Jazeker! Zo nu en dan kom ik dit topic interessant maken, maar dan na een waarschuwingjes van modjes laat ik het meestal weer eventjes bedaren en rusten tot het vergeten is
Over een paar maanden pas hoorquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:51 schreef planethugo het volgende:
owja heroes bestaat ook nog, was de serie al bijna vergeten. Krijg je met zo een matig vervolg van een goed seizoen...
Idd, ik ookquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:33 schreef Coiler het volgende:
Ik verwacht alleen nog maar schopjes en kutopmerkingen in deze reeks tot augustus/september
Niet doenquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:15 schreef RSH11 het volgende:
Slotje tot augustus? Of zeg ik nu rare dingen?
Whihi, dat is komisch, want het is zelf ook al een kutopmerking, die postquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:33 schreef Coiler het volgende:
Ik verwacht alleen nog maar schopjes en kutopmerkingen in deze reeks tot augustus/september
Breuls kan toch door slotjes heen posten?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:58 schreef Treveo het volgende:
[..]
Niet doen... ik wil nog steeds Breuls' posts lezen met al dat Heroes nieuws
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:50 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Breuls kan toch door slotjes heen posten?
Ja, echt? Oke, maar dan kunnen wij geen nieuws meer postenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:50 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Breuls kan toch door slotjes heen posten?
Zus van Hiro?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:21 schreef Liquidootje het volgende:
Wie was dit ook alweer en wat was haar ability?
[ afbeelding ]
/kickje
Ik heb nieuws..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:08 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja, echt? Oke, maar dan kunnen wij geen nieuws meer posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door EvilMarc op 15-03-2008 21:32:38 ]Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Oh... al die Japanse vrouwen lijken altijd zo erg op elkaarquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:12 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Neen, z'n chickie uit middeleeuws Japan
Volgens mij zijn er 2 of 3 verschillende soorten hoor !quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:14 schreef Treveo het volgende:
[..]
Oh... al die Japanse vrouwen lijken altijd zo erg op elkaar
Nogal.. We moeten maar afwachtenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:28 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Zuur...
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:56 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er 2 of 3 verschillende soorten hoor !
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:23 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik heb nieuws..
Hayden heeft een nieuwe gave, hypnotiseren !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ohja, ga ik ook ff doen, loop al flink wat achterquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:28 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE leest elke dinsdag een nieuwe Heroescomic.
Om een beetje in de sfeer te blijven.
Heb je die van deze week gelezen? Ik dacht datquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:28 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE leest elke dinsdag een nieuwe Heroescomic.
Om een beetje in de sfeer te blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:20 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Heb je die van deze week gelezen? Ik dacht datUhuh, dat dacht ik dus ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat i kwel leuk vind is dat de afgelopen weken allerlei losse stukjes zijn verteld over onder andere de diverse objecten in de kluis waar Adam en Peter het virus uit haalden (het brein, de speelkaarten)."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |