"Ploeteren" moeten wequote:Op donderdag 14 februari 2008 09:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Alleen zit dat er meestal niet in
Neem je nu de fakkel over van draculettetje?quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
klotezooi, ben helemaal gaar vanwege slaaptekort, en dan is het nog op iedere zender vandaag sky radio![]()
![]()
![]()
![]()
leef meequote:Op donderdag 14 februari 2008 09:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Bwah, druk hier.
dat dacht ik ookquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ooow dat komt het helemaal goed met de foto's![]()
in ieder geval niet zo comemrcieelquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:05 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Leek me leuker dan een kaartje...
Goeiemorgen!quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Bwah, druk hier.
ik hoop het niet voor hem, dacht dat ik de fakkel wel opgebrand zou hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neem je nu de fakkel over van draculettetje?
Dat worden originele foto'squote:Op donderdag 14 februari 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat dacht ik ook
ik wil niemand de last van de "belangrijke" momenten vastleggen op leggen van de bekende
vandaar ook fotograaf
en daarna (na het feest) met een stel blijven camperen! daar komen ook vast foto's van, hoe ik met trouwjurk in de caravan kom, al moet ik nog wel een caravan regelen
Ja dat hoopte ik ook, trouwens waar blijft Droxz?quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik hoop het niet voor hem, dacht dat ik de fakkel wel opgebrand zou hebben
Slaaptekort? join the club!quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
klotezooi, ben helemaal gaar vanwege slaaptekort, en dan is het nog op iedere zender vandaag sky radio![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lees dit nu pas, maar ik heb je gisteren niet gesprokenquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:03 schreef lynda het volgende:
[..]
droxzieeeeeeeeeeeeeee
ik weet hettttttttt![]()
School sucks nog steeds maar die twee hele dagen les bevalt me weer wel![]()
Ik moet je vanavond ff spreken![]()
ik slaap al een week slecht eigelijk. maximaal 5 uur. en daarna kan ik niet meer slapenl vannacht maar 4 uur geslapen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neem je nu de fakkel over van draculettetje?
Hier!!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat hoopte ik ook, trouwens waar blijft Droxz?
wij hadden zoiets van een dure hotelkamer merk ik toch niks van, zal na zo'n dag wel gesloopt zijnquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat worden originele foto's
ik zeg naar zo ik zeg niksquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
ookal heb ik gisteren aardig wat gedaan op het "werk":
037. 059 Dr.Droxz
quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zeg naar zo ik zeg niks
quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Zo, even rust.
Hoi lieverds/duifjes/popjes/suikerbuikjes van me.![]()
Kut hond noemen we dat!quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik slaap al een week slecht eigelijk. maximaal 5 uur. en daarna kan ik niet meer slapenl vannacht maar 4 uur geslapen.
wie neemt er nou een hond, als die gvd om 2 uur snachts gaat blaffen ?
Mogguh Droxzquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas, maar ik heb je gisteren niet gesproken
goede morgen allemaal!
Whehehe druk dusquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier!!!!![]()
Ik kwam binnen op mijn werk, en heb gelijk een half uur prive zitten bellen,
daarna hier nog even bijna 300 posts bekijken... vandaar wat later
Duifjesquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Zo, even rust.
hoiquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Zo, even rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |